Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 11:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ja no samo če pogledate primere kubikaže motorjev je dober primer tudi deutz motor.... Vedno in še zmeraj ima manjše prostornine motorja kot ostali proizvajalci, vendar se vedno ponaša z visokim navorom in nizko porabo goriva....Sedaj recimo ima v uporabi deutz 4 motorje 3,2l; 4,04; 6,2; 7,2l vse parno vse 4 ali 6 cilindrov in dosegajo zavidljive rezultate sploh zadnji 7,2 l motor ki je v največji seriji traktorjev sdf grupe in je tudi množično uporabljen tudi v gradbeništvu in kot stacionarn motor vendar tam z malo manj elektronike... Skratka zanesljivi, močni in pa skromni motorji.... Pa imajo v poup. 300-400 ccm3 manj kot ostali primerljivi motorji, tako da ni vse v kubikih!!! Definitivno pa tudi jaz pravim da so parni motorji boljši kot pa neparni, pluse minuse ste že našteli sami, moje mnenje je pa tako kot je.....
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Bostjan73 Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2008, 15:39 Prispevkov: 226 Kraj: dolenjska
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 12:45 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | ktm je napisal/a: | zanima me če ima valtra A samo 3 cilinderske motorje ali ima tudi 4 cil ?? |
Valtra A72 ima 3, A82 in A92 pa 4 cilindre.
Je pa sedaj na trgu že serija A73,A83 in A93. Na zunaj sicer ni sprememb, je pa dobila elektor-hidravlični invertor. |
Da malo dopolnim. Valtra je serijo A razdelila na 2 dela, odvisno od opreme:
po novem imajo A 72, A 82 in A 92 oznako Classic, nova modela A 83 in A 93 pa oznako HiTech. Imata pa nova modela tri valjni common- rail motor.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
back to topics
Agco-sisu je naredil odličen 3 valjni motor (testiral sem ga v Fendt211 vario, motor ima dovolj navora, kakor tudi moči, napram motorju v valtri a85, ki mu krepko primankuje navora. |
Potrebno je vedeti da je med motorjem in kolesi tudi menjalnik. Tudi ta včasih ni najbolje učinkovit, pa čeprav tu primerjamo brezstopenjskega in stopenjskega.
Imel sem priložnost peljati JD-je serije 8 z brezstopenjskim menjalnikom in zadeva ima pospeške do 40-45 km/h primerljive navadnemu avtomobilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
Bostjan73 je napisal/a: | Da malo dopolnim. Valtra je serijo A razdelila na 2 dela, odvisno od opreme:
po novem imajo A 72, A 82 in A 92 oznako Classic, nova modela A 83 in A 93 pa oznako HiTech. Imata pa nova modela tri valjni common- rail motor.
LP |
Tako je. Tisti, ki je stal na Agri je bil že model HiTech (A93). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
joze.kidric je napisal/a: | kmet je napisal/a: |
back to topics
Agco-sisu je naredil odličen 3 valjni motor (testiral sem ga v Fendt211 vario, motor ima dovolj navora, kakor tudi moči, napram motorju v valtri a85, ki mu krepko primankuje navora. |
Potrebno je vedeti da je med motorjem in kolesi tudi menjalnik. Tudi ta včasih ni najbolje učinkovit, pa čeprav tu primerjamo brezstopenjskega in stopenjskega.
Imel sem priložnost peljati JD-je serije 8 z brezstopenjskim menjalnikom in zadeva ima pospeške do 40-45 km/h primerljive navadnemu avtomobilu. |
Moj MF 394 v pospeških dol vrže povprečen francoski avto, res pa je da je predelan za brzino. Esino zavore še moramo porihtat, enkrat sem že pristal v koruzi zaradi nefektivnosti le teh. Sam še zanimivost: serijsko ima končno 35, sedaj pa leti 58 in to pri 2600 obratih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
Rojnik, daj se še mal pohval', pa še kako ornk prbi! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ni cajta te dni! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Avg 2011 18:14 Naslov sporočila: |
|
|
@kmet, oprosti, mogoče sem kaj spregledal, ampak, spomnim se mehanika na gradbišču poleg bagerja, ko sem ga povprašal zakaj bager stoji, kako mi je razlagal, da je ta serija perkinsov v teh bagrih zelo slaba, spominjam pa se tudi bagrov, volvo, da ne bo pomote v začetku devetdesetih let, na katerih je razen nalepke povsod pisalo samsung, na pogonih, na tablici,... je bila to takrat prava zanimivost, prav tako sumim, da je večina valter za evropski trg narejena v sanktpeterburgu, ker, če ne, ne bi imele značk od kirovca....in še, in še... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|