Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lav Kmetovalec
Pridružen/-a: 04.06. 2008, 00:02 Prispevkov: 49
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 01:36 Naslov sporočila: |
|
|
Razpored prestav ne vem če je narisan na bloku med nogami, vsaj pri 542 ni. Oz. je, ampak je napačen, saj tam so narisane samo tri prestave (IMT 539).
Medtem ko ta pa ima pet prestav, ki gredo takole (morda mal bolj zapleteno kot pri avtu):
R 4 2
-(ler)-
1 5 3
Še video prestavlajanja na IMT: http://www.youtube.com/watch?v=__REX8VnGb4 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 06:10 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Kako pa preverim ali je v hladilni tekočini antifriz? |
To se izmeri z eno pripravico, ki ni draga, ali pa daš izmerit kakšnemu mehaniku.
Citiram: | A da ni v prestavi je isto kot pri avtu ročica na sredini? |
Seveda je isto to pri večini mehanskih menjlanikov.
Citiram: | Ja mala ročica je reduktor, to pomeni če voziš po cesti je ročica proti sedežu, če pa po terenu in hribu pa je ročica naprej? Imam prav? |
Na nekaterih ti ta mala ročica služi tudi za vžig. In sicer mora biti na sredini v nevtralnem položaju. Glede na naštete priključke, ti ne boš veliko uporabljal reduktorja. To so pač ekstra počasne prestave.
Citiram: | Kaj pa je tisti črni gumb kot kljuka na armaturki? |
To verjetno misliš smerokaze....obrni ga pa boš videl kaj bo.
A je težko menjavati priključke?
Kakšno cisterno ali prikolico ni tako težko, medtem ko pa za nošene moraš dobit občutek. Potrebno točno zapeljat do njega...tu si lahko pomagaš z reduktorjem.
V bistvu pa treba zadevo isprobat...nimaš kaj pokvarit, pa potem spraševat, če kaj ni jasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 06:15 Naslov sporočila: |
|
|
Po videu kaj dosti n i razvidno katera prestava gre kam, ne razumem pa tvojih številk kako si to mislil in kaj je to ler v oklepaju?
Kako vem kdaj je diferencial vžgan in kdaj ugasnjen? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
Ler je nevtralno... v nobeni prestavi, isto kot avto
Diferenciaal je vedno vklopljen samo vprašanje kdaj je blokiran. Blokiran je (špera), ko pritisneš z nogo tisto stopalko na desni, kot sem ti že napisal. Ko spustiš se izklopi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 07:12 Naslov sporočila: |
|
|
lav je napisal/a: | Razpored prestav ne vem če je narisan na bloku med nogami, vsaj pri 542 ni. Oz. je, ampak je napačen, saj tam so narisane samo tri prestave (IMT 539).
Medtem ko ta pa ima pet prestav, ki gredo takole (morda mal bolj zapleteno kot pri avtu):
R 4 2
-(ler)-
1 5 3
Še video prestavlajanja na IMT: http://www.youtube.com/watch?v=__REX8VnGb4 |
Če prav razumem:
Vzvratno je kot pri avtu 4 ali 2 prestava
Naprej pa kot pri avtu 1,5,3 prestava
ler je na sredini kot pri avtu
razmišljam prav? Ali ima imt dve vzvratni prestavi in zakaj?
Je pa na videu videti, da ima 5 prestav za naprej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 07:28 Naslov sporočila: |
|
|
novikmet je napisal/a: | Ali ima imt dve vzvratni prestavi in zakaj?
Je pa na videu videti, da ima 5 prestav za naprej. |
V bistvu ima z reduktorjem 10 naprej in 2 nazaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 07:34 Naslov sporočila: |
|
|
Aha se pravi moje mišljenje ni v redu.
Naj mi nekdo napiše kje je pri imt ju 1,2,3,4 in 5 prestava ter vzvratno v primerjavi z avtom.
(primer pri imt-ju 1 prestava je pri avtu 3 prestava, na tak način.)
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 07:37 Naslov sporočila: |
|
|
Sej je @lav pravilno napisal vse prestave. Tiste onake gledaš v smeri vožnje. R na imt je 1. na avtu...oz. odvisno tudi od avta. Niso vsi isti predvsem pozicija R in vse več jih ima 6 prestav. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novikmet Vajenec
Pridružen/-a: 23.08. 2011, 07:50 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem ali je R - reduktor ali rikverc?
Potem gre to tako, Če prav razumem:
Vzvratno rikverc je kot pri avtu 4 ali 2 prestava
Naprej pa kot pri avtu 1,5,3 prestava, kje pa so ostali 2 prestavi?
ler-fola je na sredini kot pri avtu
razmišljam prav? Ali ima imt dve vzvratni prestavi in zakaj? Kakšna je razlika če imam vzvratno v poziciji 4 oz. 2? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kempo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10 Prispevkov: 362 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 24 Avg 2011 09:40 Naslov sporočila: |
|
|
R 4 2
-(ler)-
1 5 3
R=vzratno
4= 4. prestava
2= 2. prestava
ler=nevtralno
1= 1. prestava
5= 5.prestava
3= 3.prestava
kaj tukaj ni razumljivega? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|