Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Stiffler Traktorist
Pridružen/-a: 25.11. 2008, 09:06 Prispevkov: 107 Kraj: Frogiland
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | To velja za skupno nosilnost 5 t, da ni potrebno registrirat. Dejansko ima veliko manjšo nosilnost. |
@msterk kaj si tukaj mislil
Skupno maso / Največjo dovoljeno maso
poleg tega predlagam uporabno stran
http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5&tip=11 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 02 Avg 2011 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
Skupno maso 5t (prikolica in tovor) ni potrebno registrirat.
Tak primer je Farmtech EDK 3023, ki ima nosilnost uradno po papirjih 3750 kg. http://www.farmtech.si/si_edk3023.html
Vse ostale (večje) je pa potrebno registrirat. Je pa res, da registracija ni pretirano draga sploh, če si veliko na cesti. Če greš pa 2x na leto po pesek po cesti, je pa vsekakor cenejša fura s kamionom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
novakmare8 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2010, 19:31 Prispevkov: 902 Kraj: Paunoviči
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 03 Avg 2011 09:10 Naslov sporočila: |
|
|
Podaljšanje registracije košta slabih 60€ s tehničnim pregledom. Prvo zavarovanje s tablico pa okrog 80€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strjan Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2008, 13:23 Prispevkov: 216 Kraj: Luče ob Savinji
|
Objavljeno: 31 Avg 2011 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
Lindner GEO 83 / 88 KM....... prevozi po glavnih cestah, zavore morjo bit hidravlične. Vožnja po vseh možnih terenih.
Glede na maso traktorja (slabe tri tone in pol) in moč bi predlagali enoosno ali tandem in katero prikolico? Že prazna prikolica je hitro dost težka in masa silažne koruze ali nasutih sekancev ni ne vem kolk velika. Kaj predlagate??? Prosim, da se odgovori konkretno utemeljijo. Nabavil bi tudi rabljeno zadevo, če se je kdo pri nakupu uštel (kupil premajhno prikolico). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 06:49 Naslov sporočila: |
|
|
strjan je napisal/a: | Lindner GEO 83 / 88 KM....... prevozi po glavnih cestah, zavore morjo bit hidravlične. Vožnja po vseh možnih terenih.
Glede na maso traktorja (slabe tri tone in pol) in moč bi predlagali enoosno ali tandem in katero prikolico? Že prazna prikolica je hitro dost težka in masa silažne koruze ali nasutih sekancev ni ne vem kolk velika. Kaj predlagate??? Prosim, da se odgovori konkretno utemeljijo. Nabavil bi tudi rabljeno zadevo, če se je kdo pri nakupu uštel (kupil premajhno prikolico). |
Če boš vozil bolj ali manj samo silažo in sekance bi v poštev prišla tudi tandem. Kaj takega: http://www.avto.net/_TOVORNA/ad.asp?ID=5113117
Če boš vozl tudi šoder in kak drug težek material ti pride bolj v poštev enoosna prikolica. Sploh če boš vozil po makadamu ali kakšnih gozdnih cestah. Sem bil v podobni dilemi (traktor je skor enak tvojmu) in sem na koncu kupil enoosno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
strjan je napisal/a: | Lindner GEO 83 / 88 KM....... prevozi po glavnih cestah, zavore morjo bit hidravlične. Vožnja po vseh možnih terenih.
Glede na maso traktorja (slabe tri tone in pol) in moč bi predlagali enoosno ali tandem in katero prikolico? Že prazna prikolica je hitro dost težka in masa silažne koruze ali nasutih sekancev ni ne vem kolk velika. Kaj predlagate??? Prosim, da se odgovori konkretno utemeljijo. Nabavil bi tudi rabljeno zadevo, če se je kdo pri nakupu uštel (kupil premajhno prikolico). |
Kolega ima geo 93 in za transporte silaže, drv, itd. po glavnih cestah uporablja tehnostroj 6t tandem. Ob siliranju jo nekajkrat pelje tudi z geo 60, pa čeprav ima 2km klanca v katerem se dvigne za 200 mnv - eni deli so kar strmi. Sicer pa ima doma še staro manjšo - 5t enosono prikolico, da "štuka" tam kjer s tandemko ne gre. Tandem prikolica ima pred enososno prednost, ad se lepše pelje po cesti. Je pa 6t tandem še kar težka za vleko po strminah izven urejenih cest s tvojim traktorjem. Če imaš namen ompravljati primerno število voženj po glavni cesti (poleg silaže tudi kakšna drva ipd.) potem vsekakor kupi tandemsko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strjan Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 05.08. 2008, 13:23 Prispevkov: 216 Kraj: Luče ob Savinji
|
Objavljeno: 01 Sep 2011 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
Os za hitrost do 40 km/h? V osnovi pride cela prikolica dražja (zraven še zavore). Kako ste vi rešili dilemo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
boskec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.04. 2011, 20:15 Prispevkov: 317 Kraj: Maribor - okolica
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc.svab Kmetovalec
Pridružen/-a: 18.05. 2009, 16:04 Prispevkov: 96 Kraj: okolica slovenskih konjic
|
Objavljeno: 19 Sep 2011 16:10 Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da te ni zavedel vrh strani. Spodaj piše namreč 3x 5400€. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|