Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 06 Apr 2011 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
mstrek je napisal/a: | Sem dobil ponudbo za traktor z opcijo menjalnikov 16/16 Shuttle Command in 32/16 HI-LO Power Shuttle ter opcije za doplačilo:
-32/16 mehanski Splitter za 16/16 Shuttle Command
-28/16 superreduktor za 16/16 Shuttle CommandTM
- 44/16 superreduktor za 32/16 Power ShuttleTM
Mi bi lahko nekdo malo razložil kako so razporejene te prestave po osnovnih prestavah, grupah in polovičkah....ter kaj se mehansko sprestavla in kaj elekt.
Kaj pomeni HI-LO Power Shuttle?
Uporabniki LIFT-O-MATIC™ hidravlike, lahko prosim malo obrazložite kako ste zadovoljni s tem sistemom? Je vredno doplačevati za EDC?
Kolikor sem razbral imajo mehanski vklop kardana...je sploh opcija elektronskega? Iz ponudbe dodatne opreme tega podatka ne razberem. |
Bom poskusil razložiti a na žalost ne bo tako enostavno!
Osnovni prenos Shuttle Command je vedno 16/16 (16 naprej in 16 vzvratnih), to pa so štiri hitrosti oz. prestave na eni ročici, na drugi pa so štiri grupe oz. hitrostna območja (A, B-low, B-high in C). Tretja ročka na levi strani ob sedežu je mehanski spreminjevalnik smeri. S to isto se v odvisnosti od izvedbe upravlja tudi polovičke in pa superreduktor.
Tako imenovane mehanske "polovičke" dejansko omogočajo 20% znižanje hitrosti pri vsaki od prestav za vožnjo naprej in tako dobimo prenos 32/16 (16+16/16 = 32/16).
Superreduktor je na voljo le za grupe A, B-low in B-high, katerim tako doda 12 počasnih prestav (16+12/12 = 28/16).
Če se odločite, da potrebujete tako polovičke kot superreduktor pa dobite prenos 44/16 (16+16+12/16 = 44/16).
Boljša izvedba ima elektro-hidravlični spreminjevalnik smeri (16/16 Power Shuttle) na levi strani ob krmilu, izbira vseh hitrosti je mehanska. Najbolj pogost pa je 32/16 Hi-Lo Power Shuttle, kar pa ni nič drugega kot elektro-hidravlična izbira zgoraj opisanih "polovičk" s pomočjo dveh tipk na prestavni ročici. Torej lahko v vsaki prestavi, če nam zmanjkuje moči pritisnemo tipko, ki za 20% zmanjša hitrost, z drugo tipko pa jo povrnemo nazaj in to pod obremenitvijo (brez uporabe sklopke).
V tem primeru ročica mehanskega spreminjevalnika na levi strani sedeža odpade (razen če potrebujete superreduktor, takrat je tam samo zanj).
Dodatna opcija pri Hi-Lo prenosu je še ročna sklopka (Power clutch), kjer s tretjo tipko na prestavni ročici nadomestimo pritiskanje nožne stopalke sklopke.
Lift-O-Matic ali EDC....če veliko orjete ali vozite nošene priključke potem je EDC zagotovo boljša izbira, drugače pa večini Lift-O-Matic zadošča, saj je enostaven in zanesljiv.
Vklop kardana je mehanski s servo podporo preko suhe sklopke, elektro-hidravlični vklop pri T4000 Deluxe ni na voljo.
Se oproščam za roman, ki sem ga napisal ...mogoče pa še koga zanima. Če sem pa kaj pozabil, pa pride v nadaljevanju!
LP
P.S.: sem tako dolgo kljukal, da je medtem že Lenny dosti bolj enostavno odgovoril...sorry |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mali Kmetič Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03 Prispevkov: 493 Kraj: Wrsko
|
Objavljeno: 06 Apr 2011 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav je tema o Steyr-ju bom govoril o izkušnjah, ki jih imam z New Holladu. Na mojejem NH TN75V imam menjalnik 32/16 Hi-Lo Power Shuttle in sem zelo zadovoljen z njim. Še posebej prav pride na koncu njive, ko je potrebno obračat. Elektro-hidravlične polovičke pa delo le še olajšajo. Sklopke sploh ne potrebuješ, skratka odlična stvar, ki jo tudi priporočam. Pohvalit pa moram tudi sistem Lift-O-Matic, saj vse vpravljaš z enim gumbom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 07 Apr 2011 06:44 Naslov sporočila: |
|
|
O super, hvala za informacije CNH in vsi ostali. Nekaj malenkosti mi je sedaj več jasno, kar nisem bil prej najbolj ziher.
Kaj pa potem ima kardan še kakšno dodatno sklopko, da se ga lahko vklaplja in izklaplja med vožnjo med obračanjem na koncu njive? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 07 Apr 2011 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
Sklopka za kardan je ločena in jo je možno vklopti ali izklopiti kadarkoli med vožnjo.
Pri menjalniku je priporočljivo, da ima še vmesno prestavo (mehansko ali EH). Tako se res za vsako delo najde primerna prestava. Že v osnovni vreziji pa je prednost tega menjalnika dobra razporeditev prestav in zelo nizke hitrosti že brez polovičnih prestav ali superreduktorja. To pomeni da osnovni menjalnik 16/16 omogoča min. hitrost 0,8km/h, česar v osnovni verziji ne omogoča noben drug primerljiv stopenjski menjalnik v tem razredu. Pri verziji 32/16 je min. hitrost 0,6 km/h, s superreduktorjem (28/16 ali 44/16) pa 0,2 km/h.
Glede Lift-o-matic/EDC: funkcije so (razen dušenja nihanja pri transportu pri EDC) pri obeh enake, razlika je v upravljanju, ki je pri EDC(EHR) bolj udobno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dazo2 Kmetovalec
Pridružen/-a: 09.12. 2010, 20:24 Prispevkov: 77
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Mene pa zanima kakšna je razlika v ceni in opremi med:Steyr 4075 kompakt in
New Holland T4000 75KM |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
Dazo2 je napisal/a: | Pozdravljeni!
Mene pa zanima kakšna je razlika v ceni in opremi med:Steyr 4075 kompakt in
New Holland T4000 75KM |
Pri isti opremi - minimalna.
Steyr ima več opreme v osnovi, zato je začetna cena višja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 15:39 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem v treh primerih ugotovil, da je Steyr dejansko cenejši od NH.
Ko sem lani kupil 4095 kompakt, je bil NH4050 z enako opremo dražji.
Prejšnji teden je sosed kupil 4085 kompakt, ki je bil cenejši od NH4040.
Pred tem je primerjal 4075 in NH4030 in je bil Steyr prav tako cenejši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
canycom je napisal/a: | Jaz sem v treh primerih ugotovil, da je Steyr dejansko cenejši od NH.
Ko sem lani kupil 4095 kompakt, je bil NH4050 z enako opremo dražji.
Prejšnji teden je sosed kupil 4085 kompakt, ki je bil cenejši od NH4040.
Pred tem je primerjal 4075 in NH4030 in je bil Steyr prav tako cenejši. |
Bela barva je zgleda cenejša kot modra |
|
Nazaj na vrh |
|
|
GTC Moderator
Pridružen/-a: 15.10. 2007, 07:22 Prispevkov: 1156 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Cena enega ali drugega je povsem stvar kupčevih pogajalskih sposobnosti..... Lahko pride tudi do povsem obratne situacije.
LP
GTC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
canycom Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 11:49 Prispevkov: 411
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz govorim o cenah po predračunih, pred začetkom pogajanj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|