Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Navajo Vajenec
Pridružen/-a: 05.04. 2011, 08:02 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 08:20 Naslov sporočila: MOTORNA ŽAGA |
|
|
Pozdrav vsem
V zadnjem času sem slišal že toliko rzličnih verzij kako nastavit motorno zago, da ne vem več komu zaupat. Eni pravijo da moram privit oba vijakca do konca in obrat pa pol nazaj, drugi da moram odvit.... Mi lahko kdo razjasne sploh celoten postopek in pomen teh nastavitvenih vijakcov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
karDAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 22:07 Prispevkov: 357 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
Najboljši postopek je da neseš žago na servis oz strokovnjaku |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 09:57 Naslov sporočila: |
|
|
Na ohišju imaš 3 vijake H (high), L (low) in T (ali LA) prosti tek. Redko se nastavlja na grobo. To se večinoma dela samo v primeru če motorka ne vžge ali pa se popolnoma zgubiš med nastavitvami. Pritegneš vse vijake in potem odviješ H vijak 3/4 (kroga), L vijak 1/4 in T vijak 1/2. Pozor! Ne pritegovati vijakov s silo, da ne uničite konusa vijaka, ker se lahko zgodi, da je ne boste mogli več nastaviti!!!.
Drugače se vijake nastavlja po potrebi. Če se preveč vrti (~motor piska) ali premalo z majhnimi premiki vijaka poskušamo nastaviti motor. Idelano je da v zgornjih obratih na blokadi motor nekoliko trokira. Če piska se vrti preveč. Če ga v nizkih obratih zaliva ali dobi premalo bencina z L vijakom nastavimo pospeške. Ko se stisne plin mora motor takoj potegnit (če ga zamori preden pospeši, ga zaliva). Začetniku je najlažje, da najde točko ko motor ne zaliva več, ker se to najbolj občutno vidi. S T oz. La pa nastavite prosti tek, da vam ne ugaša v prostem teku. Pri starih motorkah, kjer je že postala trda membrana ali pa je nekdo preveč zategnil vijake in uničil konus, je to lahko precejšnja težava.
Nastavljanje se dela na delujoči motorki, ki je ogreta na delovno temperaturo.
Brez da bi vam kdo to v živo pokazal in razložil, ter da slišite razliko med pravimi in napačnimi nastavitvami, boste zelo težko nastavili tako kot je treba. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Navajo Vajenec
Pridružen/-a: 05.04. 2011, 08:02 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala lenny. Se bom torej obrnil še na enega gospoda, če mi bo lahko pokazal v zivo. Sem mislil da je nekoliko enostavneje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Navajo Vajenec
Pridružen/-a: 05.04. 2011, 08:02 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj me muči, a obstaja kakšna internetna stran z termini tečajev o servisiranju motornih žag? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2006, 00:56 Prispevkov: 128
|
Objavljeno: 05 Apr 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
V starejših številkah Tehnike in narave je bila ta tema podrobno opisana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|