Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




NH TD4000F
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 06:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


CNH je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
saj večina traktorjev uporablja vklop prednjega pogona pri zaviranju, tudi boljši traktorji (tudi fendt, ampak do 700 serije, ker 800 in 900 imata ABS), ne vem pa kako majo to narejeno večji NHji, Steyrji, Casei.


enako!


no, saj se mi je zdelo.
če imajo večje (bolj prestižne, luksuzne) serije enako narejeno (torej ob zaviranju se vklopi prednji pogon) zakaj bi to potem bil problem pri manjših serijah?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

joze.kidric
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07
Prispevkov: 1478
Kraj: Šmarje/Jelšah

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 08:55    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hm, zanimivo je to, da pri manjših traktorjih (pod 100 KM) imaš to možnost.
Landiniji vem da imajo skoraj vsi tudi spredaj zavorne diske, pri NH imaš to opcijo za doplačilo, zetor jih tudi ima.....za ostale pa ne vem.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cebelar5
Izjava leta 2011


Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57
Prispevkov: 1090
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 10:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mali Kmetič je napisal/a:
Cebelar5 dej malo poslikat tvojo mašinco v akciji in jo pokaži tudi nam.


Bom poslikal in prilepil, vendar še nisem utegnil.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Simon
Traktorist


Pridružen/-a: 15.01. 2006, 00:56
Prispevkov: 128

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 10:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kakšne so pa prednosti/slabosti enega ali drugega načina zaviranja?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Traktor frik
Moderator


Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19
Prispevkov: 523
Kraj: Litija- okolica

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 13:05    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Simon je napisal/a:
Kakšne so pa prednosti/slabosti enega ali drugega načina zaviranja?


Pri zavorah na vseh štirih kolesih le te zavirajo vsa kolesa, medtem, ko se pri 'zavorah' kjer se vklaplja prednji pogon na spolskem terene kaj rado zgodi, da eno kolo zavira, drugo pa ne. Le to se zaradi prednjega diferencijala v 99.99% zavrti v nasprodni smeri vožnje. Zadeva z zaviranjem preko vklopa štirikolesnega pogona deluje 100%(pogojno) pri tistih traktorjih, ki imajo prednji diferencijal opremljen z t.i. No spin diferencijalom. Ta rešitev preprečuje prej omenjene težave z vrtenji koles. Preverjeno v praksi.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 24 Jan 2011 14:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Se strinjam...enak primer je tudi pri zdrsavanju posameznega prednjega kolesa npr. pri delu na njivi. Takrat tudi kolesu na nasprotni strani popusti oprijem in tudi ta ne vleče več. Da se vsako pogonsko kolo lahko vrti različno omogoča diferencial (enako je pri avtomobilih pri vožnji skozi ovinek, ko imata kolesi različni hitrosti).
Pri zdsu enega od njih pomaga zapora prednjega diferenciala, ki je lahko enostavnejša oz. z omejenim zdrsom (Limited slip), kar pomeni da sklopko (ali več le teh) v diferencialu stisnejo sile, ki nastanejo kot posledica razlike med obrati koles in na ta način se zmanjša drsenje. Lahko pa je popolna zapora zapora diferenciala, ki se običajno aktivira elektro-hidravlično (s stikalom preko elektro-magneta stisne sklopko) in ki blokira možnost vrtenja koles na isti osi z različnimi hitrostmi. Zaradi obremenitev, ki se pa pri tem pojavljajo naj bi se uporabljala le v skrajnih primerih in v glavnem pri vožnji naravnost (npr. ko pri oranju kolo vleče iz kolesnice), drugače pa je izklopljena. Ob nepravilni uporabi zelo pobira in lahko tudi trga pnevmatike.
Boljše serije traktorjev pa so npr. pri NH opremljene s tako imenovanim Terralock sistemom, ki pa povsem samodejno glede na vozne pogoje (zdrs, kot obrata prednjih koles,...) vključuje tako prednji pogon kot tudi zapori obeh diferencialov.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

joze.kidric
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07
Prispevkov: 1478
Kraj: Šmarje/Jelšah

PrispevekObjavljeno: 14 Feb 2011 12:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom








Čez nekaj časa bo na našem dvorišču.......

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

new holland t4020
Traktorist


Pridružen/-a: 01.06. 2010, 21:13
Prispevkov: 191
Kraj: Kranj okolica

PrispevekObjavljeno: 14 Feb 2011 16:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


in če smem vprašati s kakšno opremo .... pa tudi cena me malce zanima(lahko na zs)...
ste se potem odločili za verzijo z lokom ali s kabino?

lp new holland t4020

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cebelar5
Izjava leta 2011


Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57
Prispevkov: 1090
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 14 Feb 2011 16:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@joze.kidric

čestitke za nakup. Nam zaenkrat ni žal, da smo se tako odločili. Za nakup TD4000F.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

joze.kidric
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07
Prispevkov: 1478
Kraj: Šmarje/Jelšah

PrispevekObjavljeno: 14 Feb 2011 17:27    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Namen imamo kupit najšibkejši model (65 KM) brez kabine. Nadomestil bo sedanjega Universala.
Pri opremi v bistvu nimaš neke izbire, razen čelna hidravlika.
Traktor ima mehanski menjalnik (12+12) ter elektrohidravlični vklop sprednjega pogona ter špere.

Izhodiščna cena za ta model brez kabine je okrog 22000 €.
Je bila pa nekaj mesecev nazaj ta cena 1500 € nižja, vendar te akcije ni več.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Naslednja
Stran 2 od 23

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.