Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 06:35 Naslov sporočila: |
|
|
CNH je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | saj večina traktorjev uporablja vklop prednjega pogona pri zaviranju, tudi boljši traktorji (tudi fendt, ampak do 700 serije, ker 800 in 900 imata ABS), ne vem pa kako majo to narejeno večji NHji, Steyrji, Casei. |
enako! |
no, saj se mi je zdelo.
če imajo večje (bolj prestižne, luksuzne) serije enako narejeno (torej ob zaviranju se vklopi prednji pogon) zakaj bi to potem bil problem pri manjših serijah? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 08:55 Naslov sporočila: |
|
|
Hm, zanimivo je to, da pri manjših traktorjih (pod 100 KM) imaš to možnost.
Landiniji vem da imajo skoraj vsi tudi spredaj zavorne diske, pri NH imaš to opcijo za doplačilo, zetor jih tudi ima.....za ostale pa ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 10:34 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Kmetič je napisal/a: | Cebelar5 dej malo poslikat tvojo mašinco v akciji in jo pokaži tudi nam. |
Bom poslikal in prilepil, vendar še nisem utegnil.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Simon Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2006, 00:56 Prispevkov: 128
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšne so pa prednosti/slabosti enega ali drugega načina zaviranja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Traktor frik Moderator
Pridružen/-a: 06.03. 2006, 18:19 Prispevkov: 523 Kraj: Litija- okolica
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
Simon je napisal/a: | Kakšne so pa prednosti/slabosti enega ali drugega načina zaviranja? |
Pri zavorah na vseh štirih kolesih le te zavirajo vsa kolesa, medtem, ko se pri 'zavorah' kjer se vklaplja prednji pogon na spolskem terene kaj rado zgodi, da eno kolo zavira, drugo pa ne. Le to se zaradi prednjega diferencijala v 99.99% zavrti v nasprodni smeri vožnje. Zadeva z zaviranjem preko vklopa štirikolesnega pogona deluje 100%(pogojno) pri tistih traktorjih, ki imajo prednji diferencijal opremljen z t.i. No spin diferencijalom. Ta rešitev preprečuje prej omenjene težave z vrtenji koles. Preverjeno v praksi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam...enak primer je tudi pri zdrsavanju posameznega prednjega kolesa npr. pri delu na njivi. Takrat tudi kolesu na nasprotni strani popusti oprijem in tudi ta ne vleče več. Da se vsako pogonsko kolo lahko vrti različno omogoča diferencial (enako je pri avtomobilih pri vožnji skozi ovinek, ko imata kolesi različni hitrosti).
Pri zdsu enega od njih pomaga zapora prednjega diferenciala, ki je lahko enostavnejša oz. z omejenim zdrsom (Limited slip), kar pomeni da sklopko (ali več le teh) v diferencialu stisnejo sile, ki nastanejo kot posledica razlike med obrati koles in na ta način se zmanjša drsenje. Lahko pa je popolna zapora zapora diferenciala, ki se običajno aktivira elektro-hidravlično (s stikalom preko elektro-magneta stisne sklopko) in ki blokira možnost vrtenja koles na isti osi z različnimi hitrostmi. Zaradi obremenitev, ki se pa pri tem pojavljajo naj bi se uporabljala le v skrajnih primerih in v glavnem pri vožnji naravnost (npr. ko pri oranju kolo vleče iz kolesnice), drugače pa je izklopljena. Ob nepravilni uporabi zelo pobira in lahko tudi trga pnevmatike.
Boljše serije traktorjev pa so npr. pri NH opremljene s tako imenovanim Terralock sistemom, ki pa povsem samodejno glede na vozne pogoje (zdrs, kot obrata prednjih koles,...) vključuje tako prednji pogon kot tudi zapori obeh diferencialov.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
new holland t4020 Traktorist
Pridružen/-a: 01.06. 2010, 21:13 Prispevkov: 191 Kraj: Kranj okolica
|
Objavljeno: 14 Feb 2011 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
in če smem vprašati s kakšno opremo .... pa tudi cena me malce zanima(lahko na zs)...
ste se potem odločili za verzijo z lokom ali s kabino?
lp new holland t4020 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cebelar5 Izjava leta 2011
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 17:57 Prispevkov: 1090 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 14 Feb 2011 16:37 Naslov sporočila: |
|
|
@joze.kidric
čestitke za nakup. Nam zaenkrat ni žal, da smo se tako odločili. Za nakup TD4000F.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joze.kidric Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 22:07 Prispevkov: 1478 Kraj: Šmarje/Jelšah
|
Objavljeno: 14 Feb 2011 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
Namen imamo kupit najšibkejši model (65 KM) brez kabine. Nadomestil bo sedanjega Universala.
Pri opremi v bistvu nimaš neke izbire, razen čelna hidravlika.
Traktor ima mehanski menjalnik (12+12) ter elektrohidravlični vklop sprednjega pogona ter špere.
Izhodiščna cena za ta model brez kabine je okrog 22000 €.
Je bila pa nekaj mesecev nazaj ta cena 1500 € nižja, vendar te akcije ni več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|