Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009

Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 02 Jan 2011 16:29 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | pa pri SLH grupi pazite katero olje ulivate v rezrvoarček. da ne bo prišlo do erozije gumic.
vsekakor pa avtorju posta ne ostane drugega kot menjava olja s shell ali akros. vsako drugo olje ni primerno. |
Tudi pri drugih znamkah (NH, JD, Fendt,...), je potrebno paziti kaj se naliva vrezrvoarček za zavorno tekočino!
V primeru SDF skupine je to ATF tekočina, če se nalije zavorno olje, razžre vse gumice in velikokrat odpove tudi cilindet za sklopko (vsaj v mojem primeru se uporablja zavorna tekočina tudi za cilinder sklopke).
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 03 Jan 2011 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
matejšmid: akros sta ti zabičala zato ker imata najboljšo maržo enako olje je shell... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hurlimannxt Kmetovalec

Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 04 Jan 2011 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
Zdej ko berem vse te vaše predloge ugotavljam, da bo mnde res treba menjat olje.
Torej še enkrat vprašam katero olje priporočate:
Olje za v rezervarček od zavor in sklopke(kuplunge).
Menjava olja je strošek, olje akros je liter cirka 5€ v traktor ga gre cirka 65 litrov kar nanese 325 €, Zanima ali je olje shell ceneše za njega nimam cene. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 07:45 Naslov sporočila: |
|
|
shell je malenkost cenejši. pokliči alp-agrio pa ti bodo povedali točno ceno. drugače pa obvezno zamenjaj olje in videl boš... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejsmid Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 13:16 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik sem sam menjal olje. dobil pa sem ga iz italije. o tem katero uporabljati, pa se bova pogovorjala, ko bo traktor imel 6000 ur. pa bomo videli, kolko bo imev stroskov z menjalnikom in drugimi stvarmi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 05 Jan 2011 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
no pa se dajva:)
glede olj sem se hudičevo dobro pozanimal in podučil. tudi na SDF sem poslal povpraševanje...
mimogrede veš kdo proizvaja akros olje? ne ni shell:)
kvaliteta je ista. je pa res da je bil akros narejen namenoma za SHL grupo. sedaj ko je zravn še deutz pa se uporablja shell za prvo vgradnjo.
v glavnem važno je da je olje API-GL4, 10-W30 gradiacije!
pri 6000 urah nima biti kaj. pri 12.000 urah se lahko reče da je traktor nekaj naredil... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matejsmid Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2009, 22:36 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 06 Jan 2011 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
Vglavnem se je brez veze tle kregat. js vem da pri olju ne bom prihranil veliko. k mi vc pomen ,da ko sedem u traktor da mi dela po 12, 14 ur na dan, sploh sedaj, ko imam zimsko službo.
Po novem se pa uporablja olje sdf, kateri je isti ko akros.
Pr 12000 urah bi te pa rad vidu d bos se delal po 500-1000 ur na leto brez večjih vlaganj.
Mimogrede, kolk ur narediš letno s traktorjem? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 07 Jan 2011 10:30 Naslov sporočila: |
|
|
se strinjam brezzveze se prepirati...
akros olje ostaja. sdf polni shell:))))
se pa strinjam da se z oljem ne priharani nič. shell je rahlo cenejši od akrosa. kvaliteta enaka. cenejših olj (olma, petrol...) pa nebi ulival v te traktorje! je le preveč škode lahko takoj...
mimogrede veš zakaj je potrebno olje menjati na 1500 ur...
moji traktorji podelajo tam 600 ur na leto... odvisno od leta in dela... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hurlimannxt Kmetovalec

Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav!
Ja vračam se z novimi informacijam glede mojega problema, trenutno je takole, da olje ni krivo za blokiranje zavor, predvsem je zanimivo da blokirajo samo na desni strani traktorja, pri pregledu in raznega poskušanja na traktorju sem ugotovil, da če stopalki za zavore razkuplam in niso povezani do tega problem ne prihaja več, ampak problem je v tem, da zdaj sem ugotovil, da se desna stopalka povrne do konca nazaj, leva pa se nekje na polovici svojega hoda ustavi in se noče več pomaknat nazaj višje na svoj položaj, sem poskušal z roko na silo potegnat višje a ne gre. Torej, da so mi zavore blokirale je zdej jasno mi da zaradi tega ker je leva stopalka zadržala še desno in je desna isto delovala kot, da bi rahlo premzal in zato mi tudi samo na desni strani blokirajo zavore, leva pa ne more blokirat, ker se ne povrne v svoj položaj in ne porine olja naprej oz. ga le malo, zdej mi je bol jasno zakaj mi že en čas niso vse zavore enako prijela. Zdej bo treba še samo problem zakaj se pedal ne povrne nazaj rešit. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hurlimannxt Kmetovalec

Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 08 Jan 2011 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav!
Ja stvar sem ravnokar uredil, pri stopalki kjer se nastavljajo zavore je bil varnostni vijak odvit na levi stopalki in se ja tako s časoma odvil in tako povzročil te težave. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|