Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 11 Nov 2010 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | V italiji delajo samo manjše serije, do 3600, kar je večje je vse narejeno v matični fabriki v Franciji, razen serije 4400, ki je valtrina.
moram reči da so ti, premium MFi veliko bolj kvalitetni kot marsikater drug traktor in če je tvoj namen to, da me poskušaš prepričat v nasprotno s napačnimi podatki, ti lahko samo rečem da si se spravil na napačnega. |
Luksi, ne palamudi, ker si še balavec. Lepo je , da ste zadovoljni z MF, čeprav ga uporabljate sam 3,5 meseca/letno (600 ur).
Za primerjavo ti bom nekaj povedal in to sam od traktorja, ki ga imam v lasti: menjalnik, diferencial, kabina, gume so narejeni v franciji, stol je ameriški, kot tudi še nekaj cevi, priklop je narejen v švici, prva prema, altenator v italiji,motor, elektronika, hidravlične komponente in celo rezervoarček za tekočino za pranje stekla v nemčiji, rezervoar in vzratna ogledala v španiji, v angliji platišča, pokrov motorja, hladilnik in ker je zložen v Doncastru piše "made in UK". Ali je boljši kot MF ali kateri drug? Ne vem, Luksi, vedel bi, če bi probal traktor ISTEGA ranga druge znamke. Naj ti še povem, da se te komponente različno dodelane uporabljajo tudi na drugih znamkah in še to ti povem, da za ruski trg stavijo nanj kamaz motorje, ker NEF pod -20 ne dela (elektronika ga svira, prav tako kot pri mojem nobel japonskem pick upu!!!)
Strojniki ti bodo vedeli povedat da npr. CAT pri strojih namenjenih za severne dežele uporablja različno kvaliteto jekla in drugače komponente, kot za tiste namenjene na ekvator. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
motorist25 Kmetovalec
Pridružen/-a: 27.07. 2007, 13:57 Prispevkov: 40
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | V italiji delajo samo manjše serije, do 3600, kar je večje je vse narejeno v matični fabriki v Franciji, razen serije 4400, ki je valtrina.
moram reči da so ti, premium MFi veliko bolj kvalitetni kot marsikater drug traktor in če je tvoj namen to, da me poskušaš prepričat v nasprotno s napačnimi podatki, ti lahko samo rečem da si se spravil na napačnega. |
Luksi, ne palamudi, ker si še balavec. Lepo je , da ste zadovoljni z MF, čeprav ga uporabljate sam 3,5 meseca/letno (600 ur).
Za primerjavo ti bom nekaj povedal in to sam od traktorja, ki ga imam v lasti: menjalnik, diferencial, kabina, gume so narejeni v franciji, stol je ameriški, kot tudi še nekaj cevi, priklop je narejen v švici, prva prema, altenator v italiji,motor, elektronika, hidravlične komponente in celo rezervoarček za tekočino za pranje stekla v nemčiji, rezervoar in vzratna ogledala v španiji, v angliji platišča, pokrov motorja, hladilnik in ker je zložen v Doncastru piše "made in UK". Ali je boljši kot MF ali kateri drug? Ne vem, Luksi, vedel bi, če bi probal traktor ISTEGA ranga druge znamke. Naj ti še povem, da se te komponente različno dodelane uporabljajo tudi na drugih znamkah in še to ti povem, da za ruski trg stavijo nanj kamaz motorje, ker NEF pod -20 ne dela (elektronika ga svira, prav tako kot pri mojem nobel japonskem pick upu!!!)
Strojniki ti bodo vedeli povedat da npr. CAT pri strojih namenjenih za severne dežele uporablja različno kvaliteto jekla in drugače komponente, kot za tiste namenjene na ekvator. |
Temu pač lahko rečeš globalizacija.
Rekel bi ti pa samo to - sem imel priliko sprobati kar precej traktorjev istega ranga in tudi Fendt ima v primerjavi s MF (serija 400/700 vs. 7400/6400) kabino kot bi bila iz pradavnine. plastike so pri MF veliko bolj kvalitetne, tudi bolj mehko je vse skupaj, delovno okolje je boljše.
JD ima problem pri tem, da moraš, če želiš iz kabine, volanu spremeniti položaj (dati ga višje) pri NHjig (pa sem sprobal nove, pri ITRU) pa plastika v kabini škripa kot pri kakšnih renojih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
In če te prav razumem je mf boljši zaradi po tvoji oceni kabine. Če je toliko boljši, nevem zakaj se potem kar naprej govori samo o fendtih, jd-jih, nh-ji, df-jih. Če je toliko boljši bi se govorilo samo o njem. Jaz sem bil tudi na marsikaterem traktorju, pa ga ne bom ocenjeval na podlagi 15 min. ko sem ga samo gor pa dol prepeljal....Jaz lahko dam konkretno oceno samo na jd-ju 6420, 6330, df-ju agrotron 105 in pa agroplus 70, zetorju 5211 in pa imt 539. Toliko sem jaz delal, da sem res delal in lahko kaj konkretnega povem, za vse ostale ne posplošujem in govorim nekaj na pamet, ker nisem z njimi delal. Jaz sem tudi včasih govoril ravno o komer si hotel sedaj pa ne, ker sem se spametoval in govorim samo o tistem kar sem dejansko probal, kar pa marsikomu na temu forumu manjka. Vsak traktor pa ima v kabini svoje nastavitve in pa fore. Meni recimo najbolj ustreza kabina od jd-ja 6330 in njegova razporeditev komand, ampak to meni ustreza in zato vsi ostali niso zanič oziroma so slabši itd.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
MF pa se samo pri nas manj omenja zaradi NESPOSOBNEGA zastopnika in prav nič zaradi drugih stvari.
v tujini je MF veliko bolj kupovana znamka (pa ni prva, da nebi kdo spet to rekel) kot pri nas.
In ja, avtomobile kupujemo tako, da se vanj vsedeš in če se ti dopade...
zakaj bi moralo biti drugače pri traktorju? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 18:47 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | In ja, avtomobile kupujemo tako, da se vanj vsedeš in če se ti dopade...
zakaj bi moralo biti drugače pri traktorju? |
Ker je pri traktorju predvsem važno to, kaj lahko priklopiš nanj od zadaj in kaj od spredaj, ter seveda z tem pol nekaj narediš.
Če pri vas kupujete traktorje samo na podlagi občutka v kabini, pol pa tud ne vem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JFARMER Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 13.12. 2009, 20:37 Prispevkov: 253 Kraj: 01
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi a pri babi tudi samo tako gledaš ko greš nanjo pa kako se ti dopade? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
saj priklope pa te zadeve imajo traktorji večinoma podobno narejene, če ne enake, tu skor ni kej prevč za zbirat.
in ja, mislim da je počutje v kabini traktorja NAJBPOMEMBNEJŠE. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Potem luksi pa oprosti, samo se motiš. Najbolj udobne kabine, s strani preiskuševalcev iz testiranj so bile od fendta in pa od jd-ja. Mf se je lahko pohvalil le z nizkim hrupom v kabini, ki je bil 2 db manjši od fendtove kabine. Jaz osebno pravim, da je lahko tudi od nevem koga kabina, samo če je vzmetena, ima grammerjev sedež in šibedah, klima itd., bistvenih razlik ni. Razen še postavitev strebričkev kabine, ki je pa pri skoraj vseh enaka. Jaz bi se bolj odločal po zmogljivostih traktorja, pri kateri pa MF ravno ne izstopa, ampak je vedno nekje v sredini ali pa zadaj, vsaj po testeranjih, ki so opravljena po EU.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tedy199 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.05. 2010, 19:24 Prispevkov: 798 Kraj: Čušperk
|
Objavljeno: 15 Dec 2010 21:04 Naslov sporočila: |
|
|
Ja o kabinah sodobnih traktorjev je bilo napisanega že mnogo. Kar se tiče hrupnosti testi res kažejo na to, da so se pri tem najbolj potrudili pri John Deeru ter Valtri. za odtenek slabše pa se sliši v Fendtu ter Massey Fergusonu. Seveda pa je tudi tukaj več dejavnikov, kaj pomeni udobna kabina. Eno je tudi to, koliko se moraš obračati ter vrteti, da opaziš določen položaj oz. priključek stroja. Tukaj pa je med privimi, če ne celo v samem vrhu res Massey Ferguson, ki ima preglednosti iz kabine ter udobje v kabini na zavidljivi ravni. Pri tej stvari pa izgleda dajejo najmanj pozornosti pri nekaterih modelih Deutz-fahra, Valtri, New Hollandu ter celo John Deeru.
Udobnost vožnje: tukaj kraljuje Fendt (verjetno predvsem zaradi vzmetene preme), hitro pa mu sledita še John Deere ter Massey Ferguson.
Seveda pa se te podatki vseskozi spreminjajo, na trg prihajajo nove rešitve udobja in kabine nasploh. Dandanes ima že ogromno traktorjev po večini že kar štiri steberne, namesto šest stebernih kabin, vedno bolje sedeže... In še bi lahko naštevali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|