Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DA86 Vajenec
Pridružen/-a: 21.03. 2010, 13:43 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 20:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Potreboval bi en nasvet in sicer gledam nek manjši obračalni plug z dvosmernim cilindrom za obračanje. Problem pa je v tem da imam jaz na traktorju samo en enosmerni ventil za hidravliko to pomeni samo eno priključno cev.
nekje sem zasledil da pri plugih ki imajo "prekrmilni ventil " gre olje vedno po enaki cevi iz traktorja in vedno po drugi cevi nazaj v traktor.
Bi torej delovalo če bi plug obračal s tem enosmrenim ventilom s tem da bi nekje priklopil samo še eno cev za pritok olja nazaj v rezervoar hidravlike.
Hvala za nasvete! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 03 Okt 2010 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
točno tako je, kot si opisal. če ima plug ta preklopni ventil, olje vedno teče v isto smer in rabiš samo povratni, nizkotlačni vod. če pa ga nima, ga lahko sam namontiraš. dobiš ga v trgovini s hidravličnim materialom. sicer pa nekateri traktorji imajo že nameščen kiper-ventil tak, da samo cevi ni, ventil pa je dvosmerni. v tem primeru pa boš lahko ob namestitvi cevi (visokotlačne) uporabljal vse skupaj še za kak zelo uporaben namen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 05:55 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | sicer pa nekateri traktorji imajo že nameščen kiper-ventil tak, da samo cevi ni, ventil pa je dvosmerni. v tem primeru pa boš lahko ob namestitvi cevi (visokotlačne) uporabljal vse skupaj še za kak zelo uporaben namen. |
Če je tako, imajo to res samo nekateri. Torej si prepričan v to?
Dejstvo je, da so ohišja ventilov enaka cel bistva pa je tudi batek, ki krmili olje. In ravno ta batek je tisti, ki v primeru enakega ohišja določa kam teče olje!
Da bi imeli dvosmereno delujoč hidravlični ventil brez cevi? Vsakokrat, ko bi teklo olje po cevi, ki je nameščena nazaj v rezrevoar, bi hid. črplka poganjala olje iz rezervoarja preko varnostnega ventila nazaj v rezervoar, če ventil nima plavajočega položaja! Če je kje tako, ni ravno pohvalno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 07:11 Naslov sporočila: |
|
|
universal ima ventil brez plavajočega položaja. ko ročico potisnem nazaj, gre olje v zunanje porabnike. če pa jo potisneš naprej, se sliši, kako se motor matra, ker črpalka črpa ''sama vase''. druge cevi pa nima. torej je sigurno ventil narejen tako, da bi lahko dodal še eno cev in bi imel dvosmerni ventil. druge razlage ne vidim... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 07:42 Naslov sporočila: |
|
|
aha - torej sem imel napačno predstavo - črpalka črpa olje, samo tlak je tako velik, da trenje povzroča tak upor... sem pa mislil, da se v tem primeru olje v črpalki iztiska mimo zob (ker črpalke ne more zapustiti) in praktično miruje v črpalki. hvala za pojasnilo.
plugi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 04 Okt 2010 09:35 Naslov sporočila: |
|
|
Da, tako. Vsak hidravlični sistem, torej kjer je v tokokrogu črpalka, mora biti prisoten tudi VARNOSTNI ventil. Varnostni ventil se odpre, ko naraste tlak tako visoko, da se vzmet elastično deformira. Tedaj se pojavi reža skozi katero teče olje z veliko hitrostjo. Ob tem, ko mora vso olje skozi to režo (majhen presek) se molekule olja med seboj zelo močno tarejo in se ob tem seveda segrevajo.
Tlak hidravlike npr. 175bar - te oznake beremo v prospektih in katalogih. Na tak tlak je nastavljen prej omenjeni varnostni ventil v hidravličnem sistemu traktorja.
plugi-> |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lipa Vajenec
Pridružen/-a: 05.09. 2009, 07:24 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 05 Okt 2010 11:58 Naslov sporočila: Plug za Carraro Tigrone 5400 |
|
|
Prosim, če mi kdo pove, kateri plug bi bil najprimernejši za traktor Carraro Tigrone 5400, ki ima 48 KM. Ne bom veliko oral, male njivce do max 1/2 ha. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 05 Okt 2010 12:05 Naslov sporočila: |
|
|
to sploh ni vprašanje. najbolje bi bilo, da bi dobil kakšnega dobro ohranjenega posavca, slavonca ali kaj podobnega. ampak to je težko... ponudbe dvobrazdnih krajnikov ni velike... išči nekaj 10 ali 12'', pa bo sigurno ok. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 05 Okt 2010 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Pa pazi na samo višino pluga (klirens), da nebo problemov z tem, da bo traktor premalo vzdignil plug od tal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|