Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Vgradnja intercoolerja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

_toony
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 05.01. 2007, 17:00
Prispevkov: 45

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2010 14:54    Naslov sporočila: Vgradnja intercoolerja

Odgovori s citatom


Razmišljam da bi, konkretno Landini-ja Vision 105, vgradil hladilnik zraka oz. intercooler. Zanima me ali je to možno, da samo vgradiš in povežeš intercooler z turbino ali je še potrebna tudi kakšna druga nastavitev in ali je ta predelava dovolj varna za traktor? Question Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2010 09:57    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


načeloma sama vgradnja intercoolerja ne bo škodovala. vseeno pa se jaz takih zadev brez odličnega poznavanja dotičnega motorja nebi lotil.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2010 11:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Sam hec tega hladilnika oziroma intercooler-ja je v tem, da bi ohladi vstopni zrak. Ali drugače hladnejši zrak je gostejši, kar pomeni, da je pri istem volumnu zraka več mase - več molekul kisika. Tako dobiš dejansko večjo moč motorja-če povečaš količino goriva. Če samo ohladiš zrak si naredil tako rekoč skoraj nič sam moraš prilagoditi tudi vbrizg goriva.

Količino zraka v cilindru določa maksimalno količino goriva, ki lahko v enem delovnem ciklusu motorja popolno zgori. S tem je moč cilindra omejena. Dovajanje večje količine goriva, brez dodatnega zraka, ne koristi, ker gorivo zgori nepopolno, kar ima za posledico zmanjšan izkoristek motorja.Enako obratno več zraka z enako goriva.
Teoretična-minimalna količina zraka je približno:
Bencin 1: 14,9
Diesel 1: 14,2

Razmerje med količino zraka in goriva se izraža z količnikom zračnega presežka. Nepopolno izgorevanje- zračni primanjkljaj pri dieselskem motorju povzroča saje in moti obratovanje.
Sedaj delati nekaj na lastno roko je bolj, ko ne nesmiselno.

LP M

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

tonik
Vajenec


Pridružen/-a: 20.04. 2008, 19:54
Prispevkov: 24
Kraj: bela krajina

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2010 21:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


za začetek bi bilo najboljše,da si stvar ogledaš na traktorju,ki ima to že vgrajeno in strokoven nasvet,če je ta motor narejen za večjo konjušnico.
saj je marolt opisal zgoraj kaj je treba spremenit. Question
vložek je: - intercooler
- dve gumi cevi pravilno ukrivljeni, ki sta odporni na raztezanje
in krčenje
- usmerjevalnik zraka za intercooler
- in še drobnarije
sedaj pa razmisli, koliko moči boš pridobil in koliko boš vložil €€.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.