Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
neznanec Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 05.07. 2008, 09:43 Prispevkov: 266 Kraj: Bizeljsko city
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 09:50 Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim ima popolnoma mehanski brezstopenjski menjalnik le toyota, pri traktorjih tega še nisem zasledil. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 09:54 Naslov sporočila: |
|
|
no, sej zato sprašujem, kako je z razvojem, v proizvodnji ga sigurno še ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:25 Naslov sporočila: |
|
|
Brezstopenjski hidromehanski menjalniki se pri new hollandu imenujejo AutoCommand. Vgrajujejo jih v serijo T7000, še letos pa bo tudi predstavljena serija T6000 (od 130 do 165KM) s tem menjalnikom.
Menjalnik, ki pa ga omenja _toni, se imenuje EasyDrive in ga vgrajujejo v serijo Boomer (od 41 do 51KM) in je seveda že v serijski proizvodnji. Tudi v serijah T4000 in T5000 bo slej kot prej na voljo brezstopenjski menjalnik. Ni pa še znano, kakšen bo ta menjalnik, glede na to, da je AutoCommand nekoliko prevelik za te traktorje, EasyDrive pa ima skrajni domet 100KM. To mejo pa so traktorji serije T5000 že prekoračili, serija T4000 pa jo bo vsak čas.
V vsakem primeru bo pri teh serijah najprej (še letos) na vrsti prilagoditev motorjev na emisijsko normo euro III B (Stage III B). To pomeni hlajeno povratno vodenje izpušnih plinov CEGR (pri euro IIIA samo povratno vodenje) in filter za sajaste delce. Pri vseh večjih traktorjih pa bo v uporabi tehnologija SCR, zato dobijo zalogovnik za AdBlue tekočino (32.5% sečnine in 67.5% vode).
Kot zanimivost o seriji Boomer bom dodal še to: kljub majhnim motornim močem, so tu v uporabi samo štirivaljniki. Prostornina je seveda temu primerno manjša (samo 2 ali 2,2L), vendar ostale prednosti štirivaljnika ostajajo.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:36 Naslov sporočila: |
|
|
no, no, o tem sem govoril. najlepša hvala za informacije upam, da bo res kmalu vsaka firma ponudila brezstopenjski menjalnik v vseh območjih moči, da bodo lahko vsaj primerljivi stroji in potem bo tudi lažje primerjati cene ter učinkovitost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
To je sicer res, vendar po nekaj opravljenih urah z brezstopenjskim menjalnikom, lahko rečem, da ga ne bom kaj posebej pogrešal. Razlika na papirju je eno, praksa pa lahko pokaže tudi drugačno sliko. Pri večjih traktorjih ne rečem, pri manjših pa znajo biti kakšne druge značilnosti pomembnejše. Zato se mi zdi prav da je možno izbirati med menjalniki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:48 Naslov sporočila: |
|
|
sem prepričan, da je bilo to premalo ur. nisem še slišal, da bi kdo imel raje stopenjskega, kot brezstopenjskega, po res konkretni preizkušnji slednjega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
Dovolj je bilo, da vem za kaj gre. Sicer pa je treba vedeti, da brezstopenjski menjalnik ni najboljša rešitev za vsak primer. Stopenjski ima boljši izkoristek, je tudi precej cenejši in cenejši tudi pri popravilih. Je zelo napreden, ni pa najboljša rešitev za vsakogar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 10:54 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | sem prepričan, da je bilo to premalo ur. nisem še slišal, da bi kdo imel raje stopenjskega, kot brezstopenjskega, po res konkretni preizkušnji slednjega. |
Res je, čeprav je mene prepričal že po nekaj testnih urah... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
sigurno ni najboljša rešitev za vsakogar. nobena stvar ni. je pa sigurno menjalnik, s katerim lahko traktor obremeniš vsak trenutek optimalno. torej, da dela s polno zmogljivostjo in pod obrati, ki so najbolj ekonomični, da ne kuriš nafte zaradi vrzeli v prestavnih razmerjih, če pa bi prestavil višje, ne bi imel dovolj moči. na dolgi rok so brezstopenjski definitivno bolj ekonomični kot stopenjski. o udobju pa tu sploh ne bi govoril. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem omenil v prejšnji temi, se mi zdi največja prednost transport. Tam je največ pospeševanja od mirovanja do končne hitrosti, zato bi bilo tudi prestavljanja največ. Kjer pa ni treba kar naprej spreminjati hitrosti, pa tudi prednosti brezstopenjskega menjalnika niso tako očitne. Zato je v primeru, da je transporta bolj malo, pač vredno premisleka, ali je smiselno investirati bistveno več v brezstopenjski menjalnik.
Citiram: | je pa sigurno menjalnik, s katerim lahko traktor obremeniš vsak trenutek optimalno. torej, da dela s polno zmogljivostjo in pod obrati, ki so najbolj ekonomični, da ne kuriš nafte zaradi vrzeli v prestavnih razmerjih |
To ne drži povsem. Hidromehanski menjalnik ima ponavadi pri majhnih hitrostih večji delež hidrostatskega prenosa moči, ki nima tolikšnega izkoristka kot mehanski. Še posebej je to očitno pri menjalnikih s samo enim voznim območjem. Zato so stopenjski menjalniki zaenkrat za pretežno uporabo na polju še vedno nekoliko boljši. Iz tega razloga imajo nekateri brezstopenjski menjalniki tri ali štiri vozna območja, ker se tako poveča delež mehanskega prenosa moči tudi pri nižjih hitrostih.
Konkretno sem ta pojav opazil tudi sam, kjer sem enako obremenil oba traktorja (delo na polju), poraba pa je pri stopenjskem za približno 1L nižja. Mogoče je bil razlog tudi v tem, da TMS trivaljniku ni pustil da bi se vrtel do 1600 obr./min, kjer ima najvišji navor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|