Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:33 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Konkretno sem ta pojav opazil tudi sam, kjer sem enako obremenil oba traktorja (delo na polju), poraba pa je pri stopenjskem za približno 1L nižja. Mogoče je bil razlog tudi v tem, da TMS trivaljniku ni pustil da bi se vrtel do 1600 obr./min, kjer ima najvišji navor. |
Kot sem omenil že v drugi temi - oba traktorja je potrebno optimalno 'nastavit' (TMS v povezavi s stoplako plina za delo na polju to ni - no vsaj po mojih izkušnjah) potem pa lahko narediš najbolj točno primerjavo...
Je pa res, da ob pomoči elektronike tudi z dobrim stopenjskim menjlanikom na polju delaš tako 'komot' kot z brezstopenjskim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
no, jasno, da lahko s stopenjskim, ki ima veliko število prestav (pod pogojem, da so vse sinhronizirane) delaš skoraj enako kot z brezstopenjskim. vendar je pri manjših traktorjih omejevalni faktor velikost, saj prevelik menjalnik otžeuje dizajniranje, povečuje maso itd. zato mislim, da so brezstopenjski menjalniki pri manjših traktorjih ravno toliko potrebni, kot pri večjih. in nisem še videl brezstopenjskega, ki bi imel samo 1 območje hitrosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:43 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | in nisem še videl brezstopenjskega, ki bi imel samo 1 območje hitrosti. |
Fendt serije 200 in 300 sta takšna primera, zato 300 vario ne more dosegati hitrosti 50km/h. Nočem kritizirati, vendar je tudi pri brezstopenjskih menjalnikih (ne glede na znamko) še kar nekaj prostora za izboljšave. Slabši izkoristek se na manjšem motorju pozna veliko bolj, kot npr. na zmogljivem šestvaljniku.
Nazadnje urejal/a New holland TD 15 Avg 2010 11:44; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:44 Naslov sporočila: |
|
|
kokr jest vem, mata 2 območji hitrosti. in 300 jasno lahko dosega 50km/h, zakaj ne bi? več pa vejo lastniki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 11:47 Naslov sporočila: |
|
|
_toni je napisal/a: | kokr jest vem, mata 2 območji hitrosti. in 300 jasno lahko dosega 50km/h, zakaj ne bi? več pa vejo lastniki. |
Ne dosega, max hitrost je malo več kot 40, mislim da 43 - po števcu. Bi pa lahko šel 50, ker ima vzmeteno prednjo premo. Razlog pa je že prej naveden - 1 območje hitrosti. Ista zadeva je tudi pri 200 Vario. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
no, pol sm pa napačno mislu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 13:12 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: |
Fendt serije 200 in 300 sta takšna primera, zato 300 vario ne more dosegati hitrosti 50km/h. |
Sicer ne vem kaj bi bila tehnična definicija 'območje hitrosti', tisto kar si sam razlagam pod tem pojmom, serija 300 (in 200 potemtakem tudi) ima. In sicer je eno območje od 0 - 25 km/h, drugo pa od 0 - 40 km/h. Pri prvem območju lahko nastaviš stopnjo pospeševanja (1 premik vario ročice naprej) od 0,5 do 1,5 km/h (upam, da sm prav napisal), pri drugem območju pa je stopnja tovarniško nastavljena na 2 km/h (mislm, da je vse merjeno pri nazivnih obratih). Vse napisano velja za hitrosti naprej. Končna hitrost je kot je bilo že omenjeno omejena na 43 km/h. Na spodnji sliki je gumb za spreminjanje 'območja hitrosti' (sam temu pravim kar skupina) desno pod vario ročico. Vidita se številki I/II.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
no, potem sem imel vendarle prav! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Sicer ne vem kaj bi bila tehnična definicija 'območje hitrosti', tisto kar si sam razlagam pod tem pojmom, serija 300 (in 200 potemtakem tudi) ima. In sicer je eno območje od 0 - 25 km/h, drugo pa od 0 - 40 km/h. Pri prvem območju lahko nastaviš stopnjo pospeševanja (1 premik vario ročice naprej) od 0,5 do 1,5 km/h (upam, da sm prav napisal), pri drugem območju pa je stopnja tovarniško nastavljena na 2 km/h (mislm, da je vse merjeno pri nazivnih obratih). Vse napisano velja za hitrosti naprej. Končna hitrost je kot je bilo že omenjeno omejena na 43 km/h. Na spodnji sliki je gumb za spreminjanje 'območja hitrosti' (sam temu pravim kar skupina) desno pod vario ročico. Vidita se številki I/II. |
To, kar je opisano, so stopnje pospeševanja (Beschleunigungsstufen na levi sliki). I. stopnja-počasnejše pospeševanje, II.stopnja-hitrejše pospeševanje. Območje delovanja menjalnika pa je eno in to je od 0 do 43km/h (desna slika)
Enako je pri seriji 200 VFP, le da so tam štiri stopnje pospeševanja (stikalo na spodnji strani joysticka z rimskimi številkami od I do IV), območje pa je še vedno samo od 0 do 40km/h.
Od serije 400 naprej sta območji za vožnjo naprej dve: I.območje od 0 do 25km/h, II.območje od 0 do 50km/h.
Primer iz skupine CNH je steyr CVT/NH T7500 z menjalnikom S-matic, katerega proizvodnja se bo zaključila v kratkem. Ta ima (od leta 1999) tri vozna območja (od 0 do 14, od 0 do 25 in od 0 do 50km/h).
Ta menjalnik bo letos tudi pri nekoliko manjših močeh (od 130 do 160KM) zamenjal že znani CNH brezstopenjski menjalnik z dvojno sklopko in štirimi voznimi območji. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 15 Avg 2010 18:52 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD je napisal/a: | To, kar je opisano, so stopnje pospeševanja (Beschleunigungsstufen na levi sliki). I. stopnja-počasnejše pospeševanje, II.stopnja-hitrejše pospeševanje. Območje delovanja menjalnika pa je eno in to je od 0 do 43km/h (desna slika)
|
Malo mi je tole dvomljivo vse skupaj - pri seriji 400 če se ne motim stopnja pospeševanja nima nobene povezave z območjem hitrosti - se pravi v obeh območjih hitrosti imaš 4 stopnje pospeševanja. Pri seriji 300 pa gre I. stopnja pospeševanja (ki je nastavljiva) samo do 25 km/h, II. pa do 43 km/h. Sicer ne gre oporekati podatkom iz prospekta, ampak useeno mi zadeva ne gre skupaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|