Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 02 Jul 2010 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Kmetič je napisal/a: | Zanima me samo razlika med oznakama F in FA pri novi seriji 200 vario.
lp |
Oznaka F pomeni brez sprednjega pogona, FA pa pomeni, da ima tudi prednji pogon. 207 in 208 F in V je možno dobiti samo z zadnjim pogonom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mali Kmetič Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03 Prispevkov: 493 Kraj: Wrsko
|
Objavljeno: 03 Jul 2010 09:25 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pojasnilo, ki pa me ni prav prepričalo. Na Fendt-e se ne spoznam zato ne bom šel za glavo skozi zid.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 03 Jul 2010 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Iz tega ne gre delati kakšne posebne znanosti. A-Allrad je pač oznaka za štirikolesni pogon, ki pa ni napisana na pokrovu motorja. Zato ima 209F s pogonom na vsa štiri kolesa na pokrovu motorja prav tako oznako 209F in ne 209 FA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 03 Jul 2010 11:29 Naslov sporočila: |
|
|
tako je, razlika je samo v ceni. samo danes si brez allrada mrtu, tako da nevem zakaj sploh opcija brez prednjega pogona. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 15:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kot je v sosednji temu omenil mccormick.blaz, smo nekateri v preteklih dneh testirali traktor Fendt 211P vario TMS.
Traktor je bil pri nas 2 dni. V tem času je delal z 2,5m krožno brano in oral s tribrazdnim plugom.
Nekaj dodatne opreme traktorja: klimatska naprava, prednja hidravlika in kardan, vzmetenje prednje osi, sedež Grammer Compacto L (oz. Compacto comfort S), 4 pari hidr. ventilov zadaj, TMS, Profi joystick, teleskopska ogledala in kompresor za zračne zavore.
Motor: 3,3L trivaljnik (AGCO Sisu-Power), kljub common railu nekoliko glasnejši od nekaterih primerljivih štirivaljnikov, kar zaradi dobre izolacije kabine ni tako moteče. Primankljaj enega cilindra se pozna tudi pri prostem teku motorja, kjer tudi gumijasti ležaji kabine ne morejo preprečiti tresenje volana. Sicer pa je motor za tako majhen traktor zelo odziven in zmogljiv, česar verjetno ni treba posebej poudarjati, glede na to da ima 110KM/81kW. Še posebej opazno je to na cesti, kjer traktor 40km/h doseže že po približno 50m, vendar ima zasluge za to tudi menjalnik. Za traktor take velikosti je moči več kot dovolj za vsa možna plantažna/hmeljarska opravila, ki znajo biti tudi zelo zahtevna. Ob dodajanju plina so v izpuhu kljub common railu sicer opazne črne saje, ampak tudi tega bo kmalu konec (natančneje z uvedbo norme euro 3B, ki predpisuje drastično znižanje sajastih delcev v izpuhu). Zvok motorja je bil prejšnji seriji 208-209P bolj všečen, a to je stvar okusa. Poraba je solidna, po podatkih delovnega računalnika se je v povprečju gibala od 5 do 7l/h. Primanjkljaj enega cilindra se pozna, vendar ne pri zmogljivostih.
Menjalnik: vario z oznako ML70 in sistemom TMS z enim voznim omočjem od 20m/h do 43km/h pri 1800obr./min. Standardno se ga upravlja z ročico, kar zna biti nekoliko okorno, sploh za tistega, ki takšnega menjalnik ni navajen. Zato pa je toliko boljša opcija TMS, ki pravzaprav pomeni upravljanje menjalnika, brez da bi ga dejansko upravljali, oz. se kakorkoli ukvarjali z njim. Gre torej za vožnjo traktorja samo preko stopalke za plin. Za cestni prevoz drastično boljša opcija od standardnega upravljanja, kjer je treba desno roko imeti skoraj ves čas na ročici. TMS se dobro obnese tudi na njivi, vendar sistem preveč spreminja vrtljaje motorja in vozno hitrost, zato je tam bolje nastaviti tempomat. Velika prednost je tudi uravnavanje mirovanja traktorja (ko v strmini spustimo stopalko za plin, se traktor ustavi, brez da bi aktivirali zavore in nato ponovno spelje, ko dodamo plin). Največja prednost tega menjalnika je po mojem mnenju cestna vožnja, kjer gre za pogosto pospeševanje od mirovanja do končne hitrosti. Prednosti ima tudi na njivi, vendar je tam spreminjanje hitrosti bolj redko, zato vario ne pride toliko do izraza.
Kabina: šeststeberna kabina je za tak traktor dovolj prostorna, zaradi ravnega dna in klimatske naprave v zadnjem delu strehe nekoliko visoka (2,5m višine za traktor na 28 colskih kolesih ni malo), je pa zaradi višje pozicije voznika pregled iz kabine dober. Tudi velik pokrov motorja ni prehuda težava. Verjetno ni treba posebej poudarjati, da je klimatsk naprava več kot smiselno doplačilo. Sicer 3000 EUR za klimatsko napravo ni malo, vendar je delo poleti v nasprotnem primeru zelo oteženo. Hrup je dobro zadušen, še posebej pri cestni vožnji kjer se pozna, da se motor vrti samo do 1800obr./min. Mogoče bi nekaj več pričakoval od vzmetenja prednje osi, oz. nisem opazil neke bistvene razlike med našim traktorjem in 211P. Je pa treba pri tem povedati, da ima 211P 18 in 28 colska kolesa, naš pa 20 in 30 colska. Glede, da je tudi pri 200P vario možno naročiti 20 colska prednja kolesa, se mi zdi to boljša opcija. Smiselno je doplačati tudi za sedež s horizontalnim vzmetenjem. Testni 211P ga ni imel in je razlika opazna.
Hidravlika: EHR upravljanje je enako kot pri prejšnji seriji, z dušenjem nihanja pri transportu, kar se pri cestni vožnji tudi opazi. Upravljanje dvigala na joysticku je precej boljša varianta, vendar je treba za to malo bolj poznati nastavitve traktorja. Na ročici se da upravljati tudi prednjo hidravliko in do štiri pare ventilov, pod naslonom za roko pa se da nastavljati pretok vsakega para, poleg tega pa še kateri ventil je dodeljen posamezni tipki na joysticku (v tem primeru gre za opcijski Profi joystick). Sicer dva para ventilov upravlja križna ročica, tri pa stikala na naslonu za roko. Vsi ventili so tako kot že prej elektrohidravlični. Uravnavanje pretoka je bilo mogoče pri prejšnji seriji rešeno bolj priročno, saj so bili vrtljivi gumbi ob stikalih za upravljanje, medtem ko so tu povsem ločeni. Hidravlika ima tako rekoč vse, kar je trenutno sploh možno imeti, opcijska je tudi Load-Sensing črpalka (intenziteta delovanja odvisna od obremenitve). Trenutno edina možnst nadgradnje te hidravlike je uravnavanje časa delovanja ventilov.
Za konec lahko rečem, da je traktor zelo okreten, ima prave dimenzije, veliko prednosti pri hidravliki, ki je pri specialni uporabi pomembnejša kot pri standardni. Zaradi visoke nosilnosti (skoraj 2,3t), enakega motorja in naprednejšega upravljanja je lahko resen konkurent tudi standardnemu 200 vario. Vsaj meni se 200P vario zdi precej bolj posrečen kot 200 vario, ki je bolj kot ne rahlo pomanjšan tristotak.
Nenazadnje bi se rad zahvalil Interexportu, ki je to testiranje omogočil.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 19:40 Naslov sporočila: |
|
|
Tu bi te samo popravil, traktor IMA horizontalno vzmetenje sedeža, ampak ko si mi ga pripeljal nazaj sem opazil da si imel vzmetenje izključeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 19:46 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo, da si bil zadovoljen s traktorjem
Bi pa dodal samo eno malenkost - TMS ima 2 opciji 'vožnje': ena je kot si napisal, da voziš samo s stoplako za plin (bolj kot dodajaš plin, hitrejše gre traktor), druga pa je, da samo premikaš vario ročico in traktor sam dodaja plin po potrebi (s premikanjem ročice pa 'nastaviš' hitrost). Za poljska dela je bolj primerna druga varianta. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
IHBIH Traktorist
Pridružen/-a: 27.09. 2009, 11:14 Prispevkov: 110
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
Pa to testiranje je bilo zastonj..??Ali ti oni traktor posodijo samo v teh dneh ali čez celo leto
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tedy199 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.05. 2010, 19:24 Prispevkov: 798 Kraj: Čušperk
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 20:49 Naslov sporočila: |
|
|
New holland TD, super si tole napisal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 12 Avg 2010 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
No pa je New Holland TD vse napisal jaz še samo v prihodnjih dneh dodam nekaj mojih slik pa je stravr zaključene tudi sam sem zelo presenečen in zadovoljen z traktorjem moti me edino motor ki ima samo 3 cilindre. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|