Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: 14 Dec 2006 16:45 Naslov sporočila: |
|
|
DualPower če je to reklama el ne ti ne znam povedati. Meni se ne vidi da bi bila.
Sej za dober traktor ni potreben samo dober menjalnik ali dober motor. Pomembno je da je traktor dober kot celota in v tem je razlika.
Zakaj takega menjalnika ni na večini avtomobilov in tovornjakov to pa si tudi ne znam odgovoriti. Praviš da je ogdovor preprost zato bi prosil za odgovor.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 14 Dec 2006 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Popolnoma se strinjam ker prakticno in nazalost sploh ni mogoce naredit traktor oz. stroj cisto popolno tako in tako tovarne ne pridejo financo skozi kajti je ta proces razvoja menjalnikov ali traktorjev potekal toliko let da ga tudi ne morejo kar zavreci in razviti novega, saj stem ne dobijo njihove kvalitete ker ni dovolj preizkušeno. Pomojem se podjetja tega zavedajo in pustijo nek menjalnik dalj casa na trgu ker je preizkušen. Tak sistem majo Fendti v serije 200 vgrajujejo skor 20 let stare menjalnike kar sploh ni slabo ker so ti menjlnike zelo preizkušene vendar pa kljub temo se lahko pride do napak ali okvar |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 16 Dec 2006 17:03 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | Vario in CVT menjalniki pa niso plod fendta ali Steyera temveč ZF-a iz Passau-a iz jugo-vzhodne nemčije. |
to ne drži čisto. fendt sam dela menjalnike vario, ZF pa jih dela za nekatere modele traktorjev iz skupin CNH ter SDF. sm preveril v katalogu traktorjev (za leto 2007). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 16 Dec 2006 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
DualPower je napisal/a: |
Vario menjalnik ni prvi razvil Fendt, ali se motim ?
|
no morda kot zanimivost, sm ravno včeraj prebral v eni reviji, da je imel prvi brezstopenjski menjalnik traktor Eicher Mammut HR (60KM), in sicer daljnega leta 1966... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 16 Dec 2006 17:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja v obdobju po šesdesetem je več podjetij poizkušalo na trgu z brezstopenjskimi menjalniki vendar pa zaradi takratne nedovršenosti niso uspeli. Prodaje so bile premajhne in so firme pol to opustile. Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Miha7 Foto leta 2012
Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 16 Dec 2006 17:52 Naslov sporočila: |
|
|
V prodajo ni šlo tudi pomojem zato ker takrat avtomatski menjalniki sploh nisi bili preizkušeni in je se vedno kmet rajsi vzel navadn menjalnik brez kakršnih polovičk saj so bili bolj prepricani da je to veliko bolj zanejslivejši menjalnik kot avtomatski. Zaradi slabe prodaje avtomatskih menjalnikov so firme sle v stecaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DualPower Vajenec
Pridružen/-a: 11.12. 2006, 17:42 Prispevkov: 9
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DualPower Vajenec
Pridružen/-a: 11.12. 2006, 17:42 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 12 Jan 2007 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
MarkoSkače je napisal/a: | DualPower če je to reklama el ne ti ne znam povedati. Meni se ne vidi da bi bila.
Sej za dober traktor ni potreben samo dober menjalnik ali dober motor. Pomembno je da je traktor dober kot celota in v tem je razlika.
Zakaj takega menjalnika ni na večini avtomobilov in tovornjakov to pa si tudi ne znam odgovoriti. Praviš da je ogdovor preprost zato bi prosil za odgovor.
LP |
odgovor na zastavljeno hipotezo je naslednji:
- izgube klasičnih menjalnikov so 10-15%,
- izgube brezstopenjskih menjalnikov so v najboljšem primeru okrog 20% in več (najhuje pri brezstopenjskih menjalnikih je, da izkoristek hudo pade, če je delež hidrostatične moči večji (tu je lahko izkoristek le še okrog 60%) - torej je izkoristek zelo odvisen od hitrosti vožnje),
P.S.: da ne bo pomote, nič nimam proti brezstopenjskim menjalnikom, vendar me ne bodo prepričali, dokler ne boljši izkoristek.
Morda bo razvoj v prihodnosti uvedel nove elemente transmisij, ki bodo povsem primerljivi z brezstopenjskim menjalnikom z izkoristkom pa ga bodo močno prekosali.
[/img] |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: 12 Jan 2007 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa še mi prosim obrazloži zakaj se proda toliko Fendtov, če so izgube večje kot pri ostalih menjalnikih. Pa še traktor je dražji od konkurence. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 13 Jan 2007 18:29 Naslov sporočila: |
|
|
DualPower je napisal/a: |
.. brezstopenjski menjalnik in njegova zgodba se začne precej prej npr. Renault 1907 leta z njegovim HMT menjalnikom |
a je bil ta menjalnik v Renaultovem traktorju? jz sm napisal za prvi brezstopenjski menjalnik v traktorju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|