Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Albin Kmetovalec
Pridružen/-a: 05.07. 2009, 16:55 Prispevkov: 59 Kraj: osrčje Haloz- Kočice (Žetale)
|
Objavljeno: 15 Apr 2010 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav!
Imaš 3-nastavitvene vijake L,H in pa T-vijak.
Uplinjač ima tri možne nastavitve:
L= Nizko št. vrtljajev
H = Visoko št. vrtljajev
T= Vijak za nastavitev prostega teka
Vijaki za nastavitev imajo pri novejših modelih nekakšno blokado tako, da vijaka L in pa H ne moremo odviti za več kot 1/2 obrata. T-vijak pa nastavlaš po občutku in to tako, da se veriga v prostem teku več ne vrti. Pri nastavljanju L in H vijaka reguliramo odpiranje plinske lupute, če ju zasučeo v smeri urinega kazalca postane zazmerje zrak/gorivo revnejše, če pa ju sučemo v nasprotni smeri, pa postane razmerje bogatejše. Revnejša mešanica daje večje št. vrtljajev, bogatejša pa nižje.
Vijak T uravnava št. vrtljajev prostega teka. Če ga zasučemo v smeri urinega kazalca, se hitrost prostega teka poveča, z vrtenjam v nasprotno smer pa zmajnša.
Vsekakor pa si moraš vzeti čas in motorno žago nastavit optimalno, saj je tako delo z njo lažje in pa tebi in okolju prijaznejše.
Lp;
Albin
Teerst je napisal/a: | Vem da je že pisalo ampak ne najdem
Zanima me kateri vijak je za nastavitev motorke da lepo laufa..torej vijak pod črko? Gre se za husqvarno |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
arepense Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 30.10. 2007, 22:35 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 16 Apr 2010 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: | 4x4 je napisal/a: | Hi,
mene nekaj zanima.Imam motorno žago TOMOS 650.Ali še sploh ima kdo to znamko motorne žage?Ali mogoče ve kdo kje še prodajajo rezervne deli?Nekaj sem našel v Izoli.Sem iz celje,če kdo pozna še kakšno trgovino z rezervnimi deli za motorne žage v bližini celja mi naj prosim pove.
Ali se sploh da poškodovan celinder brusit,oz.če se dajo dobiti potem širši bati?
Hvala za vso pomoč in razumevanje.
Lep pozdrav Marcel. |
Vrž v smeti in kupi novo. Bo delo bolj varno in žaga bo delala tako kot je treba |
Se strinjam z lenijem to je model iz osemdesetih let sam še imam model 770 je precej nerodna dobro je le to ker je izredno močna,enkrat mi je ribnila pa sem menjal samo bat dobil sem ga v Celju imena firme se ne spomnim je pa servis zraven cestnega podjetja (CMC)pozanimaj se tam če je še.Drugač če je celinder fuč je popravilo absolutno predrago. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PFBranko Kmetovalec
Pridružen/-a: 31.01. 2009, 15:38 Prispevkov: 52 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 16 Apr 2010 20:11 Naslov sporočila: nastavitev |
|
|
Najprej motorko očisti predvsem zračni filter, jo vžgi ,da bo topli motor potem pa nastavi. Naj bolj preprosto je tako. T je ta prosti tek pod štangasom.H so visoki obrati L pa niski. Oba vijaka H inL privij do konca potem oba odvij za tričetrt obrata in zaštartaj. poslušaj kako tece ,gas do konca .Če je potrebno še nastavit visoke obrate z vijakom Hto napravi malo v levo ali desno ,vendar motorka nesme tulit ampak mora imet značilni glas kot da bi malo trokirala (mora imeti največjo moč ne obrate).Z vijakom L pa nastavi kako motor hitro potegne od prostega teka do polnega.Teško je napisat lažje je to v praksi,potreben je posluh pa gre,pa dosti uspeha.
Predvsem pa opažam, mnogi premalo posvečajo čistoči zračnega filtra, čistit je treba vedno pa bo motorka lepo šla drugače šamo hrope in nima moči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pzaksek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.04. 2008, 22:24 Prispevkov: 315
|
Objavljeno: 17 Apr 2010 08:14 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav, obračam se na vas, če je že kdo imel enak ali podoben primer.
Motorka 357xp je v garanjcijskem roku zaribala, zdaj pa pravijo, da je naša krivda. Ker ni in v to je ata prepričan, se na vas obračam, če imate kakršne koli predloge.
Serviser je s teškimi mukami poslal motorko naprej, mislim da v Avstrijo.
Če se ne zrihta vredu gremo na stihl.....
peter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 17 Apr 2010 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
pzaksek je napisal/a: | Lep pozdrav, obračam se na vas, če je že kdo imel enak ali podoben primer.
Motorka 357xp je v garanjcijskem roku zaribala, zdaj pa pravijo, da je naša krivda. Ker ni in v to je ata prepričan, se na vas obračam, če imate kakršne koli predloge.
Serviser je s teškimi mukami poslal motorko naprej, mislim da v Avstrijo.
Če se ne zrihta vredu gremo na stihl.....
peter |
To jo je nesel nazaj k trgovcu, ali na Husqvarnin servis? Ponavadi je to itak v isti zgradbi, po možnosti pa je še trgovec in serviser ena in ista oseba.
Nekaj časa nazaj smo imeli probleme z 61. Ni sicer zaribala, je pa bilo nekaj na motorju, ker ni hotla it enakomerno. Jo je pol serviser zrihtal in priznal garancijo. To pa verjetno zato, ker sem isti dan, ko sem dal 61 na servis, naročil tudi 372XP, tako da ni upal preveč komplicirat.
Sem pa imel lani probleme z verigami, za priklapljanje hlodov. Sem kupil 2 najmočnejši, kar jih je sploh imel v trgovini (8mm), pa mi je zatrdil, da garantira da držijo vitel 8 ton.
Čez en teden sem mu nesel obe nazaj, ker nista zdržali niti 6 tonskega vitla, kaj šele 8
Jih je poslal v Avstrijo, vendar niso hoteli niti slišat, da bi dali novo. Predvsem zaradi tega, ker so zmerili kako debel hlod sem vlačil (mislim, da je bil 60cm na tankem koncu, dolžine 8m) in rekli, da to itak ne more držat.
Je pa rekel, da itak Avstrijci malo katero stvar zamenjajo za novo. Ponavadi popravijo, razen če je škoda res velika, mogoče dajo novo. Ali pa že v štaru zavrnejo.
In kaj sem naredil na koncu, šel čez cesto in kupil verige Pewag. Da jih prodajajo tam, sem izvedel čisto po naključju. So bile celo par evrov cenejše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Teerst Vajenec
Pridružen/-a: 01.04. 2010, 14:24 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 17 Apr 2010 18:48 Naslov sporočila: |
|
|
Albin je napisal/a: | Lep pozdrav!
Imaš 3-nastavitvene vijake L,H in pa T-vijak.
Uplinjač ima tri možne nastavitve:
L= Nizko št. vrtljajev
H = Visoko št. vrtljajev
T= Vijak za nastavitev prostega teka
Vijaki za nastavitev imajo pri novejših modelih nekakšno blokado tako, da vijaka L in pa H ne moremo odviti za več kot 1/2 obrata. T-vijak pa nastavlaš po občutku in to tako, da se veriga v prostem teku več ne vrti. Pri nastavljanju L in H vijaka reguliramo odpiranje plinske lupute, če ju zasučeo v smeri urinega kazalca postane zazmerje zrak/gorivo revnejše, če pa ju sučemo v nasprotni smeri, pa postane razmerje bogatejše. Revnejša mešanica daje večje št. vrtljajev, bogatejša pa nižje.
Vijak T uravnava št. vrtljajev prostega teka. Če ga zasučemo v smeri urinega kazalca, se hitrost prostega teka poveča, z vrtenjam v nasprotno smer pa zmajnša.
Vsekakor pa si moraš vzeti čas in motorno žago nastavit optimalno, saj je tako delo z njo lažje in pa tebi in okolju prijaznejše.
Lp;
Albin
Teerst je napisal/a: | Vem da je že pisalo ampak ne najdem
Zanima me kateri vijak je za nastavitev motorke da lepo laufa..torej vijak pod črko? Gre se za husqvarno |
|
Najlepše hvala !
Super poučna razlaga |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
pzaksek je napisal/a: | Lep pozdrav, obračam se na vas, če je že kdo imel enak ali podoben primer.
Motorka 357xp je v garanjcijskem roku zaribala, zdaj pa pravijo, da je naša krivda. Ker ni in v to je ata prepričan, se na vas obračam, če imate kakršne koli predloge.
Serviser je s teškimi mukami poslal motorko naprej, mislim da v Avstrijo.
Če se ne zrihta vredu gremo na stihl.....
peter |
Kje si jo kupil in pa zakaj v Avstrijo. Kakšno mešanico si delal in z katerim oljem. Če nisi z husqvarninim xp ti garancije ne bodo upoštevali isto bi se zgodilo pri stihlu, tako da... se pa da preverit kakšno olje je bilo v motorju, tako da ne boš mogel okoli tega priti. Samo če ti je zaribala, je ponavadi to zaradi uporabnika, možno je pa vse.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
jack je napisal/a: | Kje si jo kupil in pa zakaj v Avstrijo. |
Naša trgovina na GG in verjetno še marsikatera druga, ki prodaja motorne žage Husqvarna (in seveda vse ostalo od Husqvarne) dobi po besedah prodajalca vso robo iz Avstrije. Tako, da ne dobijo robo direktno iz matične firme, ampak preko Avstrijskega trgovca, kamor tudi pošiljajo robo na reklamacije, če je kakšna večja škoda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Teerst Vajenec
Pridružen/-a: 01.04. 2010, 14:24 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 18 Apr 2010 17:46 Naslov sporočila: Re: nastavitev |
|
|
PFBranko je napisal/a: | Najprej motorko očisti predvsem zračni filter, jo vžgi ,da bo topli motor potem pa nastavi. Naj bolj preprosto je tako. T je ta prosti tek pod štangasom.H so visoki obrati L pa niski. Oba vijaka H inL privij do konca potem oba odvij za tričetrt obrata in zaštartaj. poslušaj kako tece ,gas do konca .Če je potrebno še nastavit visoke obrate z vijakom Hto napravi malo v levo ali desno ,vendar motorka nesme tulit ampak mora imet značilni glas kot da bi malo trokirala (mora imeti največjo moč ne obrate).Z vijakom L pa nastavi kako motor hitro potegne od prostega teka do polnega.Teško je napisat lažje je to v praksi,potreben je posluh pa gre,pa dosti uspeha.
Predvsem pa opažam, mnogi premalo posvečajo čistoči zračnega filtra, čistit je treba vedno pa bo motorka lepo šla drugače šamo hrope in nima moči. |
Super
Branko hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jack Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21 Prispevkov: 1009
|
Objavljeno: 19 Apr 2010 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | jack je napisal/a: | Kje si jo kupil in pa zakaj v Avstrijo. |
Naša trgovina na GG in verjetno še marsikatera druga, ki prodaja motorne žage Husqvarna (in seveda vse ostalo od Husqvarne) dobi po besedah prodajalca vso robo iz Avstrije. Tako, da ne dobijo robo direktno iz matične firme, ampak preko Avstrijskega trgovca, kamor tudi pošiljajo robo na reklamacije, če je kakšna večja škoda. |
Totum in pa Rotar imata svoje servise, tudi če je kaj večjega, tako da se res čudim, da bi moral v Avstrijo pošiljati motorko Pri Totumu in Rotarju ne. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|