Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hurlimannxt Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 19:50 Naslov sporočila: Same |
|
|
Pozdravljeni!!
Imam več vprašanj glede traktorja sameta - explorer 90- letnik 2004. Traktor bi rad pripravil na sezono, ki se bo kmal začela. Na traktrorju bi rad menjal vse filtre in olje od menjalnika, tudi olje v prednjem mostu kjer so zavore. Na traktorju pa morem še popravit hitre priklope na rokah--na kavljih.
Glede filtrov vem kje dobit, bolj me zanima glede olja za menjalnik, ki bi ga dolil. Bil sem v Celju pri trakomu kjer hoče imet za liter olja 5€ -original, js bi pa kupil na petrolu olje agrotrak, ki ima ceno 2,7€ liter in se mi zdi primerljivo, edino kar je me skrbi, če lahko kr tako olje mešaš ali so lahko problemi s elektro-vklopi?. V prednjem mostu bi pa celotno olje menjal in sem razmišljav, da bi kr istega uporabil, kot za menjalnik--agrotraka, čeprav sem slišal, da je v mostu pri zavorah posebno olje, ampak nevem zakaj bi bilo drugačno, če bi kdo vedu mi o tem kaj več povedat.
Kar se tiče pa hitrega priklopa na rokah pa imam naslednji problem, vse bo bol natačno vidno na sliki.
Imam odlomljen mehanizem, s katerim sprostiš spojno kroglo.
Kot je na sliki vidno mi manjka tist zatič, ki drži kroglo in mehanizem znotraj.
Jaz bi pa rabil ta dva dela, ki sta na sliki spodaj označena.
Glede tega sem se že pozanimal pri trakomu v Celju, ki ta dva majkojoča dela ima, ampak hoče zanj okrog 90€ Zdej pa mene zanima kje bi lahko še to dobil za manj denarja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
Moje mnenje, če hočeš da ti bo traktor še nekaj časa šel brez problemov, kupi original dele in olje, pa bo mir.
Tole čaranje z oljem se dolgoročno ne izplača. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Glede olja se v pogleda v navodila za tip olja in specifikacijo in se potem lahko kupuje olje. Olje mora pri takem traktorju imeti dodatek za zavore v oljni kopeli, sicer zavore začno škripati.
Glede rezervnih delov za hitrozapenjalno kljuko se mi pa zdi drago, če sta se prav razumela s trgovcem. Za 90€ bi moral dobiti praktično celo kljuko.
(Za primerjavo; leta 2008 sem za Walterscheidovo kljuko plačal 95€, mehanizem podoben kot pri tej kljuki pa bi me stal 30 ali 35€, pa sem potem kar sam popravil, ker je bila okvara na takem mestu, da kljub popravilu varnost zaklepanja ni bila nič zmanjšana.) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hurlimannxt Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Glede olja se v pogleda v navodila za tip olja in specifikacijo in se potem lahko kupuje olje. Olje mora pri takem traktorju imeti dodatek za zavore v oljni kopeli, sicer zavore začno škripati.
Glede rezervnih delov za hitrozapenjalno kljuko se mi pa zdi drago, če sta se prav razumela s trgovcem. Za 90€ bi moral dobiti praktično celo kljuko.
(Za primerjavo; leta 2008 sem za Walterscheidovo kljuko plačal 95€, mehanizem podoben kot pri tej kljuki pa bi me stal 30 ali 35€, pa sem potem kar sam popravil, ker je bila okvara na takem mestu, da kljub popravilu varnost zaklepanja ni bila nič zmanjšana.) |
Glede cene je to prav, nova pride nekaj € več. Ja olje za v most bom raje potem kr original vzel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Edo_81 Moderator
Pridružen/-a: 03.12. 2007, 15:20 Prispevkov: 592 Kraj: Lj-okolica
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
Pazi, ko priviješ nove filtre za olje v menjalniku, mora biti v njih olje, drugače bo .... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hurlimannxt Kmetovalec
Pridružen/-a: 19.09. 2009, 21:04 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Edo_81 je napisal/a: | Pazi, ko priviješ nove filtre za olje v menjalniku, mora biti v njih olje, drugače bo .... |
Ja na to bom pa pozoren, da morajo biti polni olja. Prav tako pa na motorju mora biti filter z zaporo, da olje ne izteče potem ko ugasneš motor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 21 Mar 2010 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Moje mnenje, če hočeš da ti bo traktor še nekaj časa šel brez problemov, kupi original dele in olje, pa bo mir.
Tole čaranje z oljem se dolgoročno ne izplača. |
Točno tako!
Meni je serviser rekel, da zadeva nekaj časa še gre, potem se pojavijo (v večini primerov) težave na zavorah (zaradi tega posledično lahko tudi na menjalniku in hidravliki - največkrat pride do zamašitve filtrov in kaj hitro gre kaj mimo filtorv in do črpalke, kjer je pa konec zgodbe - nova črpalka kar kliče po montaži).
Pri meni je olje v prednji premi in reduktorjih (zavorah) enako kot v menjalniku (menjalnik+hidravlika+zadnje zavore skupaj).
Razlika v ceni med oljem, ja tako rekoč zanemarljiva proti razliki katero lahko povzroči olje drugih proizvaljalcev (Pretrol,...), tukaj jaz nebi ravno dosti razmišljal.
LP JCB FAST TARCK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 22 Mar 2010 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
so specifikacije in če olje ustreza zahtevani specifikaciji ter je cenejše od drugega proizvajalca zakaj pa ne...
gre pa v menjalnik cca 55L olja... v prednjo premo + zavore pa cca 13L torej ga moraš kupiti kar dosti in te pride hudičevo drago... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 22 Mar 2010 14:35 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | so specifikacije in če olje ustreza zahtevani specifikaciji ter je cenejše od drugega proizvajalca zakaj pa ne...
gre pa v menjalnik cca 55L olja... v prednjo premo + zavore pa cca 13L torej ga moraš kupiti kar dosti in te pride hudičevo drago... |
Drži, drži, samo zadeva po razlagi mehanika in znanca ni tako zelo enostavna, ker je razlika v določenih nijansah pri posameznih oljih, kar pomeni, da lahko naliješ olje enakih specifikacij, pa je eno olje (neoriginalno) preagresivno, in t "popapca" tesnila,... prekomerna obraba zavor, pregrevanje le teh,... popuščanje hidravlike, meni je osebno serviser rekel, da če ne želim originalnega olja, naj povem, lahko on pripelje olje (Fusch,...), ali ga kupim sam, za morebitne posledite potemtakem on ne odgovarja.
Enako je pri zavorni tekočini, bognedaj nalivati zavorno olje, gredo vsa tesnila rakom žvižgat, ali pa zavore enostavno prime (samo ne si želet da se to zgodi pri cestni hitrosti).
Skratka ni nujno vsako olje dobro olje, in ni vse zlato kar se sveti, če ravno je poceni.
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 22 Mar 2010 15:05 Naslov sporočila: |
|
|
zanimivo je da so "originalna" olja tudi polnjena v neki fabriki... in taista fabrka izdaja olje po specifikaciji pod svojim imenom po nižji ceni...
malo je tukaj tudi marketing;) pa še nekaj moraš vedeti da razni mehaniki imajo dobre rabate na olju in se mu ga splača prodajat (5€/L, v traktor gre 55L... če ga on dobi po 3€ ima samo na olju 100€ čistega;) preverjeno v praksi;)))
bom popoldne pogledal v servisni priročnik za sameta točno katero olje gre notri... z glave se mi pa zdi da shell bill prva vgradnja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|