Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DualPower Vajenec
Pridružen/-a: 11.12. 2006, 17:42 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 18:14 Naslov sporočila: Brezstopenjski menjalnik |
|
|
Rad bi slišal vaše izkušnje glede brezstopenjskih menjalnikov.
Ali po vzdržljivosti (zanesljivosti) primerljivi s klasičnimi?
Bojim se predvsem kupa elektronike, ki skrbi za "šaltanje". Če to deluje,
je OK, če pa npr. začnejo nagajat tipala (senzorji, elektronika,..), pa se začnejo resne težave. Hidravlični (hidrostatični) prenos moči me tudi spravlja v dvome in odvrača od njih (vsi vemo kakšne so prednosti in slabosti hidravlike...).
Kateri brezstopenjski menjalnik se v praksi obnese najbolje in zakaj?
Za komentarje se lepo zahvaljujem.
LP
Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ja koliko jaz vem, po mojih izkušnjah, je Fendt-ov menjalnik Vario najboljši ta hip na trgu, pa še nima nevem kaj elektronike, se pa sigurno da pokvarit vsaka stvar (pa če je še tako vzdržljiva).
Fendt je pionir v razvoju Vario menjalnikov, in imajo tudi daleč najmanjše izgube moči in s tem tudi goriva. Edina slaba lastnost je cena.
Ja hidro pogon ima kar nekaj tako slabih kot dobrih lastnosti, se mi pa zdi da je zaenkrat za traktorje še dokaj neuporaben.
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TADEJ B. Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.11. 2006, 22:20 Prispevkov: 299 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
ja, tudi John Deere nima tako slab vario menjalnik. (autopowr). sam sem ga preizkusil in nimam proti njem kakega komentarja.zelo dobro je rešen ta vario pri John Deer-u.ni nobenih kakih sunkov pri spremembi hitrosti. čeprav pri fendt-u tudi ni tako slabo, sam meni se bolj dopade vario pri John deere-u.do sedaj še nisem slišal kakih kritik glede vario pri Deer-u. tudi pri fendt-u ne, tako da nevem kateri je boljši oz. zanesljivejši. s tem, da je John Deere dosti cenejši z vario menjalnikom kot pa fendt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009
Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
JA samo ima John Deere že v osnovi tudi veliko manj opreme, pa še vedno imaš brezstopenjski menjalnik za doplačilo, pri Fendt-u, je seriski.
Fendt - RR med traktorji!
LP JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TADEJ B. Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.11. 2006, 22:20 Prispevkov: 299 Kraj: Bakovci (MS)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DualPower Vajenec
Pridružen/-a: 11.12. 2006, 17:42 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 21:59 Naslov sporočila: |
|
|
JCB FAST TRACK je napisal/a: | Ja koliko jaz vem, po mojih izkušnjah, je Fendt-ov menjalnik Vario najboljši ta hip na trgu, pa še nima nevem kaj elektronike, se pa sigurno da pokvarit vsaka stvar (pa če je še tako vzdržljiva).
Fendt je pionir v razvoju Vario menjalnikov, in imajo tudi daleč najmanjše izgube moči in s tem tudi goriva. Edina slaba lastnost je cena.
Ja hidro pogon ima kar nekaj tako slabih kot dobrih lastnosti, se mi pa zdi da je zaenkrat za traktorje še dokaj neuporaben.
LP JCB FAST TRACK |
Hvala za komentarje, vendar me še vedno nekaj bega.
Vario menjalnik ni prvi razvil Fendt, ali se motim ?
Kako lahko ima brezstopenjski menjalnik manjše izgube in porabo goriva, če pa hidrostatični prenos povzroča več izgub kot zobniški par/i? Ali obstajajo kakšne primerjave (med različnimi proizvajalci traktorjev) še bolje meritve, ki to dokazujejo, ali pa je vse skup neutemljena reklama.
LP
Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 11 Dec 2006 22:57 Naslov sporočila: |
|
|
lep pozdrav
Da še jaz dodam svoj komentar.
Vario menjalniki so dobri pri fendtu, potem cvt pri CNH... prednost teh brezstopenjskih menjalnikov je sicer da poleg vseh gumbov in vsega imaš eno opravilo manj. je pa res da imajo brezstopenjski menjalniki manjši izkoristek, kar se je v praksi izkazalo. Menjalnik pa tudi ni odvisen sam od sebe pomembno je tudi kakšen je motor. Motorji z višjim navorom so boljši v kombinaciji z klasičnim zobniškim menjalnikom, motorji z nekoliko nižjim navorom pa brezstopenjski. poraba goriva pa je pri brezstopenjskem višja, saj se nenehno preklaplja in prihaja do velikih izgub.
Najboljši menjalnik je trenutno razvit na principu ti. polovičk, ki jih upravljajo s piezzo kristali. Sisu je razvil takšnega 36+36 s tem da ima 3 sklope prestav. Vario in CVT menjalniki pa niso plod fendta ali Steyera temveč ZF-a iz Passau-a iz jugo-vzhodne nemčije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DualPower Vajenec
Pridružen/-a: 11.12. 2006, 17:42 Prispevkov: 9
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 14 Dec 2006 15:07 Naslov sporočila: |
|
|
DualPower je napisal/a: | Glede malih izgub pa še tole. Če bi imeli vsi avtomobili na zemlji vario menjalnik in če so res izgube toliko manjše pri vario menjalniku, zakaj tega ni na večina avtomobilov, tovoranjakov... ???
Odgovor je dokaj preprost ...... |
mislm, da je res dokaj preprost: zelo zelo drago je zmanjševat izgube. zato bo tist ki bo izumu brezizgubni stroj lahko s tem denarjem (karikirano rečeno) preživu še vsaj svoje otroke in svoje vnuke.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|