Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 18:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No evo sem malo gledal po internetu in sem zasledil nekaj zanimivega za NH-jeve privržence.

http://www.itro.si/uploads/pics/09_10_14_Primerjalni_Test_s_konkurenco_-_small.jpg

Največ zanimanja pri meni je požela poraba goriva, kjer se trdi ravno nasprotno in sicer, da je DF med požrešnejšimi traktorji, JD pa pri samem vrhu, da ne omenjam da imata Fendt pa DF iste motorje, torej DEUTZ, kako lahko potem pride do takih razlik. Predvsem bi bil odgovor da v tem razmerju moči ima večina konkurence že 6-valne motorje, ki zdržijo več pri obremenitvah in kurijo manj, kot pa pri lažjih delih v primerjavi z 4 valnim motorjem. Predvsem bi bilo spodobno vedeti, s katerim traktorjem so primerjali NH-ja, da bi vedeli za kaj se sploh gre.
Zanimivo je tudi da ima NH največjo kapaciteto dviga, vendar pa ne velike nosilnosti, pri kateri je skoraj na dnu dane konkurence, vendar to trgovci z pridom obračajo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 19:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Čeprav je ta test že več kot leto dni stara zadeva sem še našel link, kjer je nekaj podrobnosti:

http://www.topagrar.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8086&Itemid=384

Predvsem zanimiva je Excel-ova tabelca (link DLG-Pruftabelle), kjer so navedene vse meritve.
Ne vem, kje ste opazili, da bi bila nosilnost NH-ja povsem na dnu? Poglejte v tabeli vrstico 149 (nosilnost je maksimalna dovoljena obtežitev traktorja minus lastna teža).
Test je po mojem kar realen, ve se tudi, da ga je izvedlo neodvisno(?) nemško združenje kmetovalcev.
Čudi me le, da so nemci (CNH Deutschland) izbrali za test T6040 Elite s SuperSteer prednjo premo, kar je sicer pripomoglo k najvišji oceni pri okretnosti, na žalost pa ne more biti vzmetena (samo 40km/h) in se lahko tudi manj obremeni (3600kg) od standardne ali vzmetene (4100kg).

LP


Nazadnje urejal/a CNH 02 Feb 2010 20:11; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 20:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


....kar pa se motorjev tiče pa kot "enak motor" običajno pomeni od istega proizvajalca, konstrukcijsko enak, enake prostornine oz, kot sem že enkrat pisal temu po angleško pravijo "Parent Engine" (verjetno veste, kaj pomeni).
Proizvajalci svoje nadgradijo s finesami, kot so drugačne motorne elektronike, posledično drugačen tlak pri injektorjih,...ne nazadnje pa je tu še vrsta prenosa, teža traktorja,...,kar pri takšnih praktičnih testih tudi ustvarja razlike.

Poglejte npr. katere motorje uporablja Landini v svoji novi seriji 7 in mogoče se vam bodo podatki zdeli poznani? Proizvajalci, ki imajo osvojeno tehnologijo pač želijo nekaj zaslužiti, drugi pa nekaj prihraniti!

Razz

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 20:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No vredu, se zahvaljujem za podatke, preje sem samo špekuliral, kar se pa motorjev tiče, bi pa rekel da je tudi res. Vendar če pogledaš je prostornina enaka, tako da... je potem verjetno prenos glavna vloga.Primerjali so se razmeroma enakovredni traktorji tako da, rezultati so tu. Skeptičen sem samo pri porabi goriva. Nosilnost NH-ja nisem rekel da je pri dnu, naj bi bil v spodnji polovici, ker naj bi bil narejen po istem konceptu kot styer. Ker imam jaz pa tudi drug test, kjer so pa primerjani styer,fendt,valtra,mf in pa jd in se stvari, v primerjavi z tem testom obrnejo na glavo. Najmanjšo nosilnost je imel styer, daleč največjo pa valtra, če bi znal test pripeti na stran v obliki pdf-ja bi ga.. Seveda če drži, da so NH-ji narejeni po istem konceptu, kot styer, ker je to CNH skupina. Kakor koli že čestitke NH-ju. Meni so drugače zelo lepi traktorji in najbolj od vseh me zanima NH t 4040d, ki je tudi kar cenovno ugoden tako da res, pohvale NH-ju.

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Deželak
Administrator foruma
Administrator foruma


Pridružen/-a: 07.01. 2006, 21:51
Prispevkov: 194
Kraj: Laško

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 20:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Verjetno gre za tole vsebino http://www.interexport.si/kmetijstvo/mediji/kmetovalec_200603.pdf
Vendar potrebno je vedeti, da je v tem testu prejšnja generacija traktorjev in je že zanimiva primerjava med samimi traktorji iste znamke.
Pri vseh testih pa je težava v ocenah, ki niso enostavno merljive: upravljanje menjalnika, hidravlike, elektronike in ostala ergonomija vozniku. Saj te vrednosti se znatno spreminjajo odvisno od voznika kaj je komu všeč in kaj ne.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

jack
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 15.04. 2008, 17:21
Prispevkov: 1009

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 21:34    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Točno ta test. In tu se stvari odražajo popolnoma drugače v skoraj vseh pogledih, razen pri powerboostu. Tako da zanimivo no. Ne rečem pa nič, če je tako napisano potem naj bi tudi držalo. Je pa tako papir zdrži vse,kakor pri vsaki stvari.

LP!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2010 22:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tole je pa res zelo star test. Confused
Profi 4115 oz. v modri barvi je bil takrat na enaki platformi model NH TS110A je iz davnega leta 2004, s starim motorjem in Common Rail sistemom prve generacije, manj zmogljivo hidravlično črpalko in "Light duty" zadnjo osjo (močnejša Heavy duty je bila opcija). Takrat je bil motor s Power Boost-om v teh modelih eden najmočnejših 4-valjnih na trgu, njegove lastnosti pa so razvidne tudi v povzetku testa. Slabosti pa so se odločili popraviti z novimi modeli.
Tako se je kot naslednik TS110A najbolj smatral T6020 Elite, ki je prišel na trg v začetku 2007, T6040 Elite in T6060 Elite pa sta bila popolnoma nova modela, saj je tehnologija toliko napredovala, da so lahko 4-valjnike še bolj "navili". Vsi ti trije pa imajo že od začetka HD zadnjo os z večjo nosilnostjo ter ostale času primerne izboljšave!
Čakamo le še na CVT prenos!!! Embarassed

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 03 Feb 2010 00:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še ena povezava do prej omenjenega testa:



Ta T6000 elite ima še staro desno konzolo, oz. nima novega naslona za roko in zaslona. Supersteer pa bo zdaj imela boljšo alternativo v sistemu supersteer ABS. Ta zaradi sistema ABS omogoča pogostejšo uporabo zavore pri zavijanju (ker ni blokiranja, je manj poškodb tal) in končno hitrost 60km/h (pri znižanih vrtljajih motorja). Trenutno je ta sistem opcijsko samo na T7000, verjetno pa bo kasneje na voljo tudi na manjših serijah.
http://www.youtube.com/watch?v=4PuN-JZnIZI


Profi CVT naj bi prišel na trg še letos, tehnologija menjalnika naj bi bila podobna kot v CVT6200, dvojna sklopka torej (to bo bolj vedel CNH). Precej bolj zamuja brezstopenjski 9000MT.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 03 Feb 2010 09:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SuperSteer in ABS SuperSteer sta dve popolnoma različni zadevi...že poznani SuperSteer je pregibna in nevzmetena prednja prema, ki bo ob 65-stopinjskem kotu obrata koles še vedno omogočala le maks. 40km/h.

Izraz ABS SuperSteer pa so uporabili zato, ker se bo traktor, opremljen s tem sistemom in vzmeteno prednjo premo po možnosti manevriranja približal traktorju opremljenem s klasično SuperSteer premo, ohranil pa bo udobje vzmetene prednje preme.
Ta sistem pri nizkih hitrostih uporablja tehnologijo ABS, da omogoči pri obračanju na ozarah impulzno zaviranje zadnjega notranjega kolesa, kar omogoči manjši obračalni polkrog (in se približa okretnosti SuperSteer, ki naj bi pri obračanju na ozarah prihranila 10% časa). Da ne pride do prevelikih poškodb terena, sa zdrs notranjega kolesa lahko nastavlja.
Traktor je namesto z dvojno stopalko za zaviranje opremljen z eno široko in z dvema stranskima ožjima, ki sta oranžne barve. Za normalno delo in transport se tako uporablja široka, ki s podporo sistema ABS (poznanim iz osebnih in tovornih vozil) omogoča bolj varno zaviranje pri višjih hitrostih (glede na predpise v posamezni državi tudi do 60km/h!). Stranski oranžni stopalki služita tako le pri manvriranju in delu na polju ter v odvisnosti od kota koles, pri višji hitrosti pa zaradi varnosti postaneta neaktivni.
Toliko o tem Razz

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

m310
Vajenec


Pridružen/-a: 20.09. 2009, 13:22
Prispevkov: 18

PrispevekObjavljeno: 03 Feb 2010 20:26    Naslov sporočila: Primerjalni test

Odgovori s citatom


Je bil objavljen test traktorjev v katerem v vseh pogledih zmaga NH, jasno ko ga je pa ITRO objavil. Če pa berete neodvisno raziskavo, npr. FARMERS WEEKLY MAGAZIN (GB) pa zmaga Fendt! "Lari fari" taki testi , ki jih objavljajo uvozniki in prodajalci posameznih znamk. Za mene je NH eden od povprečnih traktorjev v poplavi sodobnih "mašin". kul

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 198, 199, 200  Naslednja
Stran 84 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.