Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 18:34 Naslov sporočila: Poraba goriva |
|
|
Pozdravljeni!
Imam vprašanje, in sicer zanima me če ima kdo naslednjo zadevo za zmanjšanje porabe goriva, kot je meni napisal uporabnik ttv630!
Citiram: | ali veš da obstaja magnet za ločevanje gruč žveplovih molekul v nafti-če boš tega montiral na dovod goriva boš s tem še dodatno znižal porabo goriva za še dodatnih 20%,če ne verjameš vse to je preverjeno na mojem traktorju.Agrotron 100. Jaz imam letno porabo goriva 3,7 l/h- težki transport z tandem prikolico 15 T ter gozdarska prikolica 10T, gozdarski vitel 8T,košnja 6m čelna, bočna,pajek 7m,oranje tribrazdni Kverneland 55 cm,balirka vario Deutz fahr,4m predsetvanik Rau. Vse to počne ta Agrotrončez z samo 3,7l/h letne porabe goriva. Premisli če se splača, pa mi sporoči. Še enkrat ne želim biti pameten! Samo predlagam. Letno naredim 1000 ur |
Jas sem kar malo začudeno pogledal nad to porabo, ampak ne trdim, da to ni res.
Zanima, me koliko ta zadeva stane in kako deluje? Po mojem bi potem na traktorje to vrajevali, ali to ne paše na vse trakorje ali kako?
Če kdo ve kaj več o tej zadevi naj prosim napiše, saj sem odpisal nazaj uporabniku ttv630, ampak še mi ni odpisal.
Če kakšna podobna tema obstaja prosim, da to vprašanje prestavite in potem zbrišete to temo!
Hvala, lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
xyz Traktorist
Pridružen/-a: 22.01. 2009, 15:29 Prispevkov: 110
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 18:51 Naslov sporočila: iz drugega foruma |
|
|
Citiram: | Kar se pa tiče fuelmaxa je pa res fantje
leta Leta 1952 sta Dr. Felix Block s Standfordske Univerze in Dr. Edvard Purcell z Hardvarske Univerze v ZDA, dokazala, da je z resonančnim magnetnim poljem možno cepiti molekule in za to delo prejela Nobelovo nagrado. Kasneje je Dr. Robert Kane, predsednik 1.R.D. (Inštitut za raziskave in razvoj) nadgradil njuno teorijo o magnetni resonanci s predstavitvijo Neodimskega superprevodnika v funkciji katalozatorja za razcep ogljikovodikovih molekol v gorivu. Dr. Robert Kane je Prof. Dr. Fizike na Univerzi v Minnesoti. Sodeluje tudi pri organizaciji NASA, kot svetovalec na oddelku za obrambo, s podjetjem Motorola in na Nacionalni Akademiji za znanost. Njegov življenjski moto je aplicirati znanstvene iznejdbe v nove izdelke, ki bi pozitivno vplivali na razvoj družbe in koristno služili njihovim uporabnikom
zanimuvo a ne
kako pa deluje ta stvarca pa poglejmo?SUPER FUELMAX dovaja katalizator, ki povzroča prenos energije trka v molekulah. Super Fuelmax ustvari resonanco molekul na nuklearni ravni, tako da inducira polarizirane, skalarne in sferične stresne valove v jedru tekočine. V bistvu je to nihanje v tekočini sami, na ravni atomov, kar se kaže kot inducirana polarizacija. V dieselskem gorivu so prisotne snovi, kot so žveplo in "klastri", ki ogljikovodikove molekule privlačijo in jih združujejo v gruče. Te gruče v motorju nikoli popolno ne izgorijo in zato je izkoristek dieselskega goriva do 75%. Z namestitvijo SUPER Fuelmaxa dosežemo da se ogljikovodikove molekule odcepijo od žvepla in klastrov. Ko s SUPER FuelMAXom ogljikovodikovim molekulam dovedemo energijo, ki povzroča medsebojne trke v samem jedru, se prično ogljikovodikove molekule zaradi inducirane polarizacije cepiti na manjše verige, ki so lažje in bolj gorljive.
Torej, ko SUPER FuelMAX namestimo na dovodno cev goriva pred visokotlačno črpalko, njegov učinek povzroči cepljenje ogljikovodikovih molekul na manjše molekule in s tem povzroči povečanje volumna goriva. V motor po zaslugi SUPER FuelMAX-a pride lažje vnetljivo in bolj gorljivo gorivo, kar pomeni veliko večji izkoristek in manjšo porabo.
http://www.opelforum.si/index.php?showtopic=8589&st=15
|
To je to ???? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kmet V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 18:54 Naslov sporočila: Re: Poraba goriva |
|
|
Od kdaj ima pa žveplo magnetne lastnosti? Ter od kdaj je žveplo v nafti v elementarnem stanju?...
Nazadnje urejal/a kmet 30 Jan 2012 19:08; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Nwn, če je to to, bomo morali počakati na komentar uporabnika ttv630!
Ali mogoče veš kako kaj vzdržljivost motorja ali kaj trpi ali kako?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 18:56 Naslov sporočila: Re: Poraba goriva |
|
|
kmet je napisal/a: |
Od kdaj ima pa žveplo magnetne lastnosti? Ter od kdaj je žveplo v nafti v elementarnem stanju?... |
Ne vem jas tega, to mi je on poslal, se ne razumen na goriva, in tudi prvič sem slišal za tako zadevo!
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kmet V.I.P


Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 19:23 Naslov sporočila: |
|
|
Ah ja, eno je teorija, drugo pa praksa. V teoriji to vse skupaj drži, pri praksi je pa tako, da ima dovolj veliko magnetno polje svojo ceno - dobesedno. Magnetna resonanca se uporablja večinoma v medicini, kjer je jakost magnetnega polja od 1 Tesla naprej (tak "magnet" stane približno milijon eur), da ne govorimo o hlajenju. Lastnost magneta je v tem, da okoli sebe ustvari magnetno polje (želimo si čim bolj homogenega), v kolikor pa želimo resonanco, pa lahko le to dosežemo z uporabo RF (radiofrekvenčnih) tuljav, ki povzročijo da molekule zaradi dipolarnosti zanihajo v magnetnem polju (RF tuljava jih odkloni, potem se pa želijo postavit v smeri magnetnega polja, vendar zaradi vztrajnostnega momenta zanihajo).
Kot je napisano, da ta čudežni magnetek doda energijo za nihanje... eden temeljnih zakonov narave pravi da masa ne nastane iz nič in ne gre v nič, in če to združimo s slavno Einsteinovo enačbo lahko rečemo da energija ne nastane iz nič in ne gre v nič.
Torej bi se v primeru delovanja teh magnetov le ti iztrošili.
Glede samega delovanja motorja pa še to: vbrizgi so pri motorjih z CR tehnologijo razdeljeni na več delov (od predvbrizgov, do glavnih vbrizgov...) tako da pri enem taktu pride do cca 10 vbrizgov ali več, vse to pa pri tlakih čez 10^8 Pa skozi zelo majhno odprtino, tako da je gorivo v izgorevalni komori (cilindru) v plinastem stanju, brez kakršnih koli gruč.
Pa zaželi uporabniku ttv630 uspešno prodajo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DEUTZ-FAHR Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 22.10. 2008, 13:01 Prispevkov: 545
|
Objavljeno: 30 Jan 2012 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: |
Pa zaželi uporabniku ttv630 uspešno prodajo  |
Saj meni uporabnik ttv630, ni prodajal tega izdelka (nevem če sploh prodaja to), je mi pač svetoval vendar jas nisem nasedel na to, zato pa me je zanimalo če sploh to obstaja!
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|