Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




menjava zobnikov 5te prestave pri zetorju
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

legenda17
Vajenec


Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2010 22:25    Naslov sporočila: menjava zobnikov 5te prestave pri zetorju

Odgovori s citatom


mene pa zanima če se mogoče kdo spozna na menjalnik od zetorja 6340,kajti slišal sem da se data menjati zobnika 5 prestave, da traktor pridobi na hitrosti in gre vsaj 40 če ne nekaj več, pa me zanima če bi kdo vedo kaj več o tem povedat?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

hanzi11
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20
Prispevkov: 841
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 06:23    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ne vem,
vendar kljub temu malo pomisli na zavore...... predvsem če jih tudi na prikolicah nimaš.....
me prav zanima po koliko metrih se boš ustavil, če boš zaviral samo na zadja kolesa in boš imel zadaj "voz" s kakšnimi 10 tonami. Če pa bo to pa še po klancu navzdol pa????
Najbrž ne zahtevajo zavore na vsa 4 kolesa za brez zveze pri trakorjih ki gredo 40km/h!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

legenda17
Vajenec


Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 16:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ja saj so zavore na vse 4, samo treba je vžgat sprednji pogon pa potem pripremzat pa se kamot da Very Happy .....se čisto zavedam in strinjam da so mogoče zavore mal problem, pri meni je edino problem ker imam transport na dolge razdalje 5,6 km v eno smer, za kakšen nošen priključek bi bila to idealna rešitev, v kratkem imam pa tako ali tako namen kupit cisterno 5000 z zavorami,prikolico tak mam, trosilec superfex 700 in nakladalko senatorco 26/9 oboje z zavorami...tako da pomoje nebi mogel bit tak problem... glede na to da sedaj gre traktor 32,33 na uro, ima disk zavore, potem bi pa šou 8,10 km več.... potrebna bi bila edino večja previdnost, in na nekaterih nevarnih odsekih zmanjšati hitrost. Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor4340
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21
Prispevkov: 583

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 18:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


legenda17 je napisal/a:
ja saj so zavore na vse 4, samo treba je vžgat sprednji pogon pa potem pripremzat pa se kamot da Very Happy .....


ena boljših v zadnjem času Confused Confused Laughing
___

pa si se že pozanimal pri kom glede tega? Misliš resno menjat zobnike??

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

legenda17
Vajenec


Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 21:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ena boljših v zadnjem času Confused Confused Laughing
___

pa si se že pozanimal pri kom glede tega? Misliš resno menjat zobnike??[/quote]

ja resno mislim menjat, če mi bo kdo priporočal.... zadnič sem se pogovarjal z enem od serviserjev pa so mi rekli da se načeloma da in da deluje, samo me zanima če ma kdo že s tem izkušnje... pred parimi dnevi sem glih menjeval tesnilo od tavelkega pokrova menjalnika , pa sm si mal ogledo situacijo, sploh nemore bit problem to.... traktor med menjanikom in diferencialom na pol, kabino v zrak in to je to.... snameš piramido ven, proti kardanu se popela vse, menjaš dva zobnika od pete prestave in to je to...+ menjal bi še 4 ležaje od menjalnika ko je že glih narazn zadeva....z hitrostjo morš pa po pameti... lahka ga ti nateraš po ravnem in preglednem recimo, na nevarnih mestih je pač treba biti še bol pazljiv in zmanjšati hitrost....Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 21:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


legenda17 je napisal/a:
ena boljših v zadnjem času Confused Confused Laughing
___

pa si se že pozanimal pri kom glede tega? Misliš resno menjat zobnike??


ja resno mislim menjat, če mi bo kdo priporočal.... zadnič sem se pogovarjal z enem od serviserjev pa so mi rekli da se načeloma da in da deluje, samo me zanima če ma kdo že s tem izkušnje... pred parimi dnevi sem glih menjeval tesnilo od tavelkega pokrova menjalnika , pa sm si mal ogledo situacijo, sploh nemore bit problem to.... traktor med menjanikom in diferencialom na pol, kabino v zrak in to je to.... snameš piramido ven, proti kardanu se popela vse, menjaš dva zobnika od pete prestave in to je to...+ menjal bi še 4 ležaje od menjalnika ko je že glih narazn zadeva....z hitrostjo morš pa po pameti... lahka ga ti nateraš po ravnem in preglednem recimo, na nevarnih mestih je pač treba biti še bol pazljiv in zmanjšati hitrost....Very Happy[/quote]

Misliš, da na ravnem ni potrebno nikdar na hitro zavreti? V prometu je največ pojavov povsem naključnih in nikdar ne moreš vnaprej vsega predvidet.

Glede hitrosti 40km/h vs. obstoječe zavore...obstoječe zavore gladko niso ustrezne, ker se kinetična energija, ki se nakopiči v drvečem traktorju in priklopniku veča s kvadratom hitrosti. Vozilo ima pri hitrosti 40km/h 1,77× Exclamation več kinetične energije kot isto vozilo pri 30 km/h. To pomeni, da moraš za enako kratko zavorno pot zavirati skoraj z dvojno močjo Idea Pri tem pa bi nastali tolikšni navori na zadnji kolesi, da bi zdrsnili, zdrs pa zavorno pot še podaljša, ker je koeficient trenja med podlago in pnevmatiko še manjši. Torej zavirati je potrebno preko vseh štirih koles! Če zetorja sedaj težko zaustaviš pri 30km/h, z recimo 1,5 tone težkim nošenim priključkom, na želeni razdalji, kako bi šele izgledalo ustavljanje pri 40km/h??

Naslednji pomislek pa je tudi ta, če sploh obstaja dovolj manevrskega prostora za spreminjanje velikosti zobnikov. Si prepričan, da ni preblizu ohišje menjalnika ali pa ostali zobniki?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

legenda17
Vajenec


Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 21:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


glej prav maš in se popolnoma strinjam s tabo, poznam mehaniko...., vem pa tudi da če so menjevali zobnike potem je že očitno dovolj prostora...., vem tudi da če pride do škodnega dogodka, pa če dajo traktor na izredni tehnični te še tam zaj.... ČE ugotovijo, da ti je preveč letel,.... dejstvo je pa tudi, da to premal leti, se pravim predvsem previdnost v glavo, nevem pa ka bi meu za bremzat sred ravne ceste? + tega mal je primerov ko moreš na ful zavret iz 40, 45 km/h+ tega so pa na prikolici rečmo tudi zavore, sosed ma fiata 80 km, mu gre 48,50 (smo merili),zobniki premejani+bosch pumpa odprta....navadne bremze,... teorija je eno praksa mal drgač hehe:D

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor4340
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21
Prispevkov: 583

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2010 23:41    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


legenda17 je napisal/a:

ja resno mislim menjat, če mi bo kdo priporočal.... zadnič sem se pogovarjal z enem od serviserjev pa so mi rekli da se načeloma da in da deluje, samo me zanima če ma kdo že s tem izkušnje... pred parimi dnevi sem glih menjeval tesnilo od tavelkega pokrova menjalnika , pa sm si mal ogledo situacijo, sploh nemore bit problem to.... traktor med menjanikom in diferencialom na pol, kabino v zrak in to je to.... snameš piramido ven, proti kardanu se popela vse, menjaš dva zobnika od pete prestave in to je to...+ menjal bi še 4 ležaje od menjalnika ko je že glih narazn zadeva....z hitrostjo morš pa po pameti... lahka ga ti nateraš po ravnem in preglednem recimo, na nevarnih mestih je pač treba biti še bol pazljiv in zmanjšati hitrost....Very Happy


hja, vem kako zgleda menjalnik pri zetorju, imamo kar nekaj izkušenj s tem, ko si že glih omenu piramido, tudi to smo že menjali (neverjetno, a resnično), pa tut novo ohišje smo že montirali na enga zetorja...

Jst mislim, da ne bi smel bit problema kar se tiče zavor. Ampak POZOR- po pameti!! Normalno pa je, da so te zavore narejene za traktor tak kot je in vsakršnja sprememba, dodatna obremenitev pomeni, da se hitreje kaj pokvari, obrabi, da o zavorni poti in ostalih dejavnikih ne govorimo Stvar je pač tako dimenzionirana, čeprav jst mislim, da je tukaj še nekaj "lufta" vmes. Samo pol moraš vedet še nekaj, da se ne boš več v hribe v peti prestavi vozu, tako da boš več prestavlu in ne vem, če boš kaj velik pridobil. Razen na ravnem Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

legenda17
Vajenec


Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19
Prispevkov: 7

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2010 05:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


točn tak ko si reko... ja vem da bo treba šaltat sej v četrti gre 25 takda nebo problem, v hrib bo pač 4 bol špilala, predvsem pa pamet v glavo:D hehe a vse ste že menjavali? zakaj pa to? kulk ur pa ima traktor?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2010 06:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


a niso bili eni zetorji s hitrejšimi menjalniki? za izvoz?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.