Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
legenda17 Vajenec
Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 02 Jun 2010 22:25 Naslov sporočila: menjava zobnikov 5te prestave pri zetorju |
|
|
mene pa zanima če se mogoče kdo spozna na menjalnik od zetorja 6340,kajti slišal sem da se data menjati zobnika 5 prestave, da traktor pridobi na hitrosti in gre vsaj 40 če ne nekaj več, pa me zanima če bi kdo vedo kaj več o tem povedat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 06:23 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem,
vendar kljub temu malo pomisli na zavore...... predvsem če jih tudi na prikolicah nimaš.....
me prav zanima po koliko metrih se boš ustavil, če boš zaviral samo na zadja kolesa in boš imel zadaj "voz" s kakšnimi 10 tonami. Če pa bo to pa še po klancu navzdol pa????
Najbrž ne zahtevajo zavore na vsa 4 kolesa za brez zveze pri trakorjih ki gredo 40km/h! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
legenda17 Vajenec
Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
ja saj so zavore na vse 4, samo treba je vžgat sprednji pogon pa potem pripremzat pa se kamot da .....se čisto zavedam in strinjam da so mogoče zavore mal problem, pri meni je edino problem ker imam transport na dolge razdalje 5,6 km v eno smer, za kakšen nošen priključek bi bila to idealna rešitev, v kratkem imam pa tako ali tako namen kupit cisterno 5000 z zavorami,prikolico tak mam, trosilec superfex 700 in nakladalko senatorco 26/9 oboje z zavorami...tako da pomoje nebi mogel bit tak problem... glede na to da sedaj gre traktor 32,33 na uro, ima disk zavore, potem bi pa šou 8,10 km več.... potrebna bi bila edino večja previdnost, in na nekaterih nevarnih odsekih zmanjšati hitrost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
legenda17 Vajenec
Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19 Prispevkov: 7
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 21:36 Naslov sporočila: |
|
|
legenda17 je napisal/a: | ena boljših v zadnjem času
___
pa si se že pozanimal pri kom glede tega? Misliš resno menjat zobnike?? |
ja resno mislim menjat, če mi bo kdo priporočal.... zadnič sem se pogovarjal z enem od serviserjev pa so mi rekli da se načeloma da in da deluje, samo me zanima če ma kdo že s tem izkušnje... pred parimi dnevi sem glih menjeval tesnilo od tavelkega pokrova menjalnika , pa sm si mal ogledo situacijo, sploh nemore bit problem to.... traktor med menjanikom in diferencialom na pol, kabino v zrak in to je to.... snameš piramido ven, proti kardanu se popela vse, menjaš dva zobnika od pete prestave in to je to...+ menjal bi še 4 ležaje od menjalnika ko je že glih narazn zadeva....z hitrostjo morš pa po pameti... lahka ga ti nateraš po ravnem in preglednem recimo, na nevarnih mestih je pač treba biti še bol pazljiv in zmanjšati hitrost....[/quote]
Misliš, da na ravnem ni potrebno nikdar na hitro zavreti? V prometu je največ pojavov povsem naključnih in nikdar ne moreš vnaprej vsega predvidet.
Glede hitrosti 40km/h vs. obstoječe zavore...obstoječe zavore gladko niso ustrezne, ker se kinetična energija, ki se nakopiči v drvečem traktorju in priklopniku veča s kvadratom hitrosti. Vozilo ima pri hitrosti 40km/h 1,77× več kinetične energije kot isto vozilo pri 30 km/h. To pomeni, da moraš za enako kratko zavorno pot zavirati skoraj z dvojno močjo Pri tem pa bi nastali tolikšni navori na zadnji kolesi, da bi zdrsnili, zdrs pa zavorno pot še podaljša, ker je koeficient trenja med podlago in pnevmatiko še manjši. Torej zavirati je potrebno preko vseh štirih koles! Če zetorja sedaj težko zaustaviš pri 30km/h, z recimo 1,5 tone težkim nošenim priključkom, na želeni razdalji, kako bi šele izgledalo ustavljanje pri 40km/h??
Naslednji pomislek pa je tudi ta, če sploh obstaja dovolj manevrskega prostora za spreminjanje velikosti zobnikov. Si prepričan, da ni preblizu ohišje menjalnika ali pa ostali zobniki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
legenda17 Vajenec
Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 21:52 Naslov sporočila: |
|
|
glej prav maš in se popolnoma strinjam s tabo, poznam mehaniko...., vem pa tudi da če so menjevali zobnike potem je že očitno dovolj prostora...., vem tudi da če pride do škodnega dogodka, pa če dajo traktor na izredni tehnični te še tam zaj.... ČE ugotovijo, da ti je preveč letel,.... dejstvo je pa tudi, da to premal leti, se pravim predvsem previdnost v glavo, nevem pa ka bi meu za bremzat sred ravne ceste? + tega mal je primerov ko moreš na ful zavret iz 40, 45 km/h+ tega so pa na prikolici rečmo tudi zavore, sosed ma fiata 80 km, mu gre 48,50 (smo merili),zobniki premejani+bosch pumpa odprta....navadne bremze,... teorija je eno praksa mal drgač hehe:D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor4340 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.02. 2008, 17:21 Prispevkov: 583
|
Objavljeno: 03 Jun 2010 23:41 Naslov sporočila: |
|
|
legenda17 je napisal/a: |
ja resno mislim menjat, če mi bo kdo priporočal.... zadnič sem se pogovarjal z enem od serviserjev pa so mi rekli da se načeloma da in da deluje, samo me zanima če ma kdo že s tem izkušnje... pred parimi dnevi sem glih menjeval tesnilo od tavelkega pokrova menjalnika , pa sm si mal ogledo situacijo, sploh nemore bit problem to.... traktor med menjanikom in diferencialom na pol, kabino v zrak in to je to.... snameš piramido ven, proti kardanu se popela vse, menjaš dva zobnika od pete prestave in to je to...+ menjal bi še 4 ležaje od menjalnika ko je že glih narazn zadeva....z hitrostjo morš pa po pameti... lahka ga ti nateraš po ravnem in preglednem recimo, na nevarnih mestih je pač treba biti še bol pazljiv in zmanjšati hitrost.... |
hja, vem kako zgleda menjalnik pri zetorju, imamo kar nekaj izkušenj s tem, ko si že glih omenu piramido, tudi to smo že menjali (neverjetno, a resnično), pa tut novo ohišje smo že montirali na enga zetorja...
Jst mislim, da ne bi smel bit problema kar se tiče zavor. Ampak POZOR- po pameti!! Normalno pa je, da so te zavore narejene za traktor tak kot je in vsakršnja sprememba, dodatna obremenitev pomeni, da se hitreje kaj pokvari, obrabi, da o zavorni poti in ostalih dejavnikih ne govorimo Stvar je pač tako dimenzionirana, čeprav jst mislim, da je tukaj še nekaj "lufta" vmes. Samo pol moraš vedet še nekaj, da se ne boš več v hribe v peti prestavi vozu, tako da boš več prestavlu in ne vem, če boš kaj velik pridobil. Razen na ravnem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
legenda17 Vajenec
Pridružen/-a: 02.06. 2010, 22:19 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 05:50 Naslov sporočila: |
|
|
točn tak ko si reko... ja vem da bo treba šaltat sej v četrti gre 25 takda nebo problem, v hrib bo pač 4 bol špilala, predvsem pa pamet v glavo:D hehe a vse ste že menjavali? zakaj pa to? kulk ur pa ima traktor? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 04 Jun 2010 06:52 Naslov sporočila: |
|
|
a niso bili eni zetorji s hitrejšimi menjalniki? za izvoz? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|