Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 29 Jan 2014 22:44 Naslov sporočila: |
|
|
Večina "mehkih" terencev ima pogon rešen preko haldex sklopke. Glede XC60, lahko povem to, da za vleko prikolice po makadamu v hrib je ok (dovolj močan, težek).
Kar se zimskih radosti tiče, po potrebi vlečejo vsa 4 kolesa, vklop zadnjega pogona pa je neopazen in zelo hiter. Po drugi strani pa če so gume zanič, ti tudi 4x4 ne pomaga. Vsekakor pa v zimskih razmerah + prikolica nimaš kaj za počet.
Prednost takega avta napram ostalim terencem (in marsikateri limuzini) pa je še udobna vožnja.
še en primerjalni test:
http://www.youtube.com/watch?v=tpp5tW71qYI |
|
Nazaj na vrh |
|
|
franjo1992 Kmetovalec
Pridružen/-a: 22.05. 2013, 15:55 Prispevkov: 60 Kraj: Vitanje - Stenica
|
Objavljeno: 30 Jan 2014 18:58 Naslov sporočila: |
|
|
novakmare8 je napisal/a: | Za Bartolj so mi povedali na pooblaščenem. Cena originalne je 800e. navadne pa je 250e. Pri golfu 5 je bilo fajn nizko tisto za vtaknit kljuko. In če je bil avto fajn natovorjen je na kakšnih jamah zapelo(jam na cesti imamo veliko)
Saj neznam morda na golfu 6 ni tk nizko pa je potem vseeno kakšna kljuka je. |
To je res. Jas mam golfa 4 dvignjenega pa doskrat počoha potleh (bartoljeva), ata pa ko ima seškotovo pa ne počoha tolikokrat. Pa je nižji kot moj. Na mojem je vtičnica nizko. Kljuka niti ne toliko. Drugače pa res poskušaj pozanimat koliko je original. Svak jo ima na passatu letnik 2008 4motion. Bil iz nemčije pripeljan. Pa je lepo skrita ko pa rabi pa da tisto plastiko dol pa kljuko not. Pa tut višja je. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 30 Jan 2014 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
MasseyFerguson je napisal/a: | Tega se popolnoma zavedam. Sem že zgoraj napisal, da do sedaj nismo nikoli uporabljali avta na 4x4, zato tudi sedaj ni nobenih ambicij po pick-up-ih ... So pa SUV-i dober prbližek željam za naslednji avto (kompakten, prostoren, višje sedenje) in izpolnjujejo tudi ambicije po malo več kot samo sprednjem pogonu. Vem pa da se ti pogoni med seboj tudi razlikujejo, npr outlander, c-crosser, p4007, omogočajo izbiranje med tremi stopnjami 2wd, 4wd in način "lock"... Spet drugi so popolnoma avtomatski, kar mi ni najbol všeč... Zato pričakujem, da se bodo oglasilili uporabniki terencev tipa cr-v, outlander, xc60 in malo opisali kaj "v resnici" zmorejo? |
S CR-V podobne izkušnje kot jih je @kmet opisal z Volvotom. Nima nobenih ročnih vklopov, samo kar avtomatika nardi. Za normalno rabo popolnoma zadostuje, tud gozdnih poti se ne ustraši. Za družisko rabo pa CR-V prepriča z ogromno prostora za potnike, velikim prtljažnikom ter dobrim občutkom 'visokega sedenja'.
Za kaj ekstremnega pa moraš met zaporo diferencialna in reduktor.
Zelo spodobni za tak namen so tudi že omenjeni Ford Ranger, Nissan Navara... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MasseyFerguson Traktorist
Pridružen/-a: 27.02. 2009, 19:43 Prispevkov: 177
|
Objavljeno: 30 Jan 2014 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
FFarmer je napisal/a: | MasseyFerguson je napisal/a: | Tega se popolnoma zavedam. Sem že zgoraj napisal, da do sedaj nismo nikoli uporabljali avta na 4x4, zato tudi sedaj ni nobenih ambicij po pick-up-ih ... So pa SUV-i dober prbližek željam za naslednji avto (kompakten, prostoren, višje sedenje) in izpolnjujejo tudi ambicije po malo več kot samo sprednjem pogonu. Vem pa da se ti pogoni med seboj tudi razlikujejo, npr outlander, c-crosser, p4007, omogočajo izbiranje med tremi stopnjami 2wd, 4wd in način "lock"... Spet drugi so popolnoma avtomatski, kar mi ni najbol všeč... Zato pričakujem, da se bodo oglasilili uporabniki terencev tipa cr-v, outlander, xc60 in malo opisali kaj "v resnici" zmorejo? |
S CR-V podobne izkušnje kot jih je @kmet opisal z Volvotom. Nima nobenih ročnih vklopov, samo kar avtomatika nardi. Za normalno rabo popolnoma zadostuje, tud gozdnih poti se ne ustraši. Za družisko rabo pa CR-V prepriča z ogromno prostora za potnike, velikim prtljažnikom ter dobrim občutkom 'visokega sedenja'.
Za kaj ekstremnega pa moraš met zaporo diferencialna in reduktor.
Zelo spodobni za tak namen so tudi že omenjeni Ford Ranger, Nissan Navara... |
Imate doma CR-V-ja? Za katero generacijo to govoriš zadnjo, predzadnjo? Verjetno večjih sprememb ni, razen manjših izboljšav pri naslednikih?
Problem vseh teh resnih terencev je, da so potem na drugi strani precej neprimerni za AC in malo višje hitrosti. Še vedno bi rad, da se pri 130km/h + pelje čimbolj udobno, kot navaden avto. Zato ostajam v tem segmentu mehkih terencev in malo raziskujem, kater pogon ponuja morda kaj več od povprčja... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 31 Jan 2014 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
vsi ki so opremljeni s haledxom, nimaš kaj zgrešit (audi, skoda, vw, volvo, ford, saab, opel...) samo cena je tista ki bo verjetno na koncu odločila |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 31 Jan 2014 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
kmet je napisal/a: | vsi ki so opremljeni s haledxom, nimaš kaj zgrešit (audi, skoda, vw, volvo, ford, saab, opel...) samo cena je tista ki bo verjetno na koncu odločila |
Nikol se nisem posebej poglabljal v to. Kaj je boljše? Haldex ali Torsen? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmet V.I.P
Pridružen/-a: 14.02. 2006, 16:32 Prispevkov: 1157
|
Objavljeno: 31 Jan 2014 22:41 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | kmet je napisal/a: | vsi ki so opremljeni s haledxom, nimaš kaj zgrešit (audi, skoda, vw, volvo, ford, saab, opel...) samo cena je tista ki bo verjetno na koncu odločila |
Nikol se nisem posebej poglabljal v to. Kaj je boljše? Haldex ali Torsen? |
odvisno od potrebe, vsak ma svoje prednosti in slabosti. Je pa haldex zadnje generacije zelo učinkovit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 01 Feb 2014 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
MasseyFerguson je napisal/a: | Imate doma CR-V-ja? Za katero generacijo to govoriš zadnjo, predzadnjo? Verjetno večjih sprememb ni, razen manjših izboljšav pri naslednikih? |
Predzadnji model (let. 2007)
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
DFGOZDAR Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.05. 2012, 18:41 Prispevkov: 861 Kraj: Logatec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tominko1995 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 18.02. 2012, 15:53 Prispevkov: 310 Kraj: Štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|