Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
IMT549 Kmetovalec

Pridružen/-a: 01.03. 2009, 10:34 Prispevkov: 54
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
amg skupina Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 12.12. 2012, 09:57 Prispevkov: 1925 Kraj: Savinjska
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje je prednost v večji mobilnosti po gradbiščih (blato, kamenje, sneg.....)! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 12:07 Naslov sporočila: |
|
|
Prednost:
- ne potrebuješ šoferja z izpitom za tovornjak in vozniško licenco
- ni tahografa, lahko delaš v eni izmeni neomejeno
- ni omejitev v cestnem prometu, katere morajo spoštovati tovornjaki
- prednost v izkopih zaradi trakcije, manj urejeno gradbišče
- nižja cena registracije in dajatev
Pomanjkljivosti:
- večja nabavna cena
- manjša storilnost
- večji stroški po enoti opravljenega dela
- ne sme na avtocesto
- stroški vzdrževanja veliko večji kot stroški vzdrževanja tovornjaka (gume, pokvarljivost)
V glavnem uporablja se predvsem pri malih obrtnikih, je pa edini traktor primeren za uporabo v gradbeništvu in komunali JCB in pa včasih je bil še Doppstat oziroma Mercedes Benz Trac, vse ostalo je neugoden kompromis. Jaz sem včasih uporabljal takšno kombinacijo:
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 12:55 Naslov sporočila: |
|
|
zakaj meniš da so večji stroški po enoti dela? storilnost je lahko enaka (ali celo boljša odvisno od pogojev dela...) razen seveda če je transport daljši (po cesti).
cena registracije velik onižja, pokvarljivost je pa relativna zadeva.... tudi 10 gum za kamion ni ravno poceni...
se pa strinjam da sta jcb in mb trac zelo primerna za te zadeve...
je pa tako, da za gradbiščni promet je demper skoraj bolj uporaben kot takale kombinacija... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
alkoholik je napisal/a: | zakaj meniš da so večji stroški po enoti dela? storilnost je lahko enaka (ali celo boljša odvisno od pogojev dela...) razen seveda če je transport daljši (po cesti).
cena registracije velik onižja, pokvarljivost je pa relativna zadeva.... tudi 10 gum za kamion ni ravno poceni...
se pa strinjam da sta jcb in mb trac zelo primerna za te zadeve...
je pa tako, da za gradbiščni promet je demper skoraj bolj uporaben kot takale kombinacija... |
Vem iz prakse, ne pišem na pamet, storilnost dela na izkopu trase ceste med JCB fastrac in tovornjak je razmerje 1:1,4 v prid tovornjaka, na slabem oziroma blatnem terenu bi bil v prednosti sicer JCB, ampak tam se vozi z demperji, kjer pa se JCB ne more primerjat, saj ne more po tako blatnem ali strmem terenu.
Poraba nafte in stroški gum so večji pri traktorju in prikolici, kot pri tovornjaku, tudi vzdržljivost je manjša, traktorji zaenkrat še niso tako kvalitetno narejeni za tovrstne obremenitve kot tovornjaki, na žalost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
nekako mi storilnost ne gre iz glave... na kratke razdalje ne vidim večje storilnosti pri kamionu. Drugo je seveda prevoz na razdalje kjer takoj ko pridemo na cesto izven naselja traktor (JCB tudi) izgubi velik del storilnosti zaradi prenizke hitrosti.... ostalo če vzamemo za primer 10m3 kamion(tri aksar) in muldo kiper prikolico bi rekel da je storilnost pri traktorju enaka (večja težko) seveda pri izkopu in prevozu do 500m-1km. vse kar je več pa počasi traktor izgublja na storilnosti seveda če ne primerjamo TAMa in JCB-ja...
Seveda pa v primerjavi z demperjem ni. Ko sem vozil cat-ov demper sem videl da stroj zmore mnogo... je tudi bolj okreten kot traktor+ prikolica... ampak to je specialni stroj...
poraba goriva na cesti je seveda v prid kamionu.
se spomnim prvih actrosov ki so bili narejeni za teren. prej s kakšnim ivecotom so bili kar problemi (krivljenje šasije...).
dejstvo pa je da traktor ni bil namenjen za delo v gradbeništvu. to je stroj namenjen kmetijstvu, obdelavi njiv... in njegov prvotni namen je vleka priključkov za obdelavo tal ne pa kiper prikolice v gradbeništvu... sepa da ogromno narediti s prikolico in traktorjem (ustrezna prikolica ustrezen traktor). ampak na priprevozu na razdalje na žalost ekonomike ni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 16:22 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda se JCB fastrac s pravo prikolico z 20 ton nosilnosti zelo približa storilnosti triakserja na zelo kratki razdalji, uganka zate je v nakladanju tovora, ker se triakserja na trasi pač naklada po 12 - 14 m3, to je 17 - 20 ton, torej več, kot če gre na cesto, kjer lahko naložiš 13 ton, proti štiriakserju pa ni nikakršnih možnosti, da bi imel podobno storilnost, ker se ga naklada po 17 - 18 m3, torej 25 ton. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2008, 13:08 Prispevkov: 453
|
Objavljeno: 20 Nov 2013 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
Da se malo vključim, pri privatnikih če ga vprašaš vse lako s traksarjem naloži 11m3, v praksi je to malo drugače - čisto odvisno od tega kakšen kason je na kamionu.
Smo v firmi merili kasone na triakserjih - običajno dolžina 4,80, širina 2,30, višina plank pa varira 0,6 pri Tamih, Mercedesi 0,80m, varinate s kakimi aliminij plankami 1,0, demper kasoni tudi 1,20 potem primerno tudi m3 segajo od 6,9m3/ 8,83m3/11,04m3/13,25m3. Potem pa vsak reče saj je naloženo s kopom, vogali kasoni so prazni (to se dogaja pri nalaganju z nakladači), ko pa se poravna je pa tistega kupa kaj malo če sploh kaj.
Potem smo merili Volovota 4 akse 5,60x2,33x1,10 = 14,35m3
Sledili so še vlačlici
- 6,68x2,3x1,30 = 19,96 m3
- 7,00 x 2,25x 1,20 18,90m3
Pri tehtanju smo imeli povprečno težo 12,50t za triaksarja, kar znese da lahko naloži (za cestni promet) 14,5t. Pri prevozu grmoza ob teži 2,05t/m3 je to zneslo 7m3. Za prevoz gramoza smo uporabljali varinate štiriakserje, triakserje + prikolice ali pa vlečice - kar je bilo včasih problem ker zadeva kaj hitro zakoplje.
Seveda so to številke, katere bi moral upoštevati za cesto, gradbišče je druga zgodba, kjer obremenitev ni toliko pomembna bolj sam teren kjer se vozi, koliko se nalga pa tudi pove šofer - pri enih več drugih manj. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GregorMuhic Traktorist
Pridružen/-a: 15.01. 2013, 14:56 Prispevkov: 112 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 21 Nov 2013 07:19 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko je pa kaj plačana storitev? Vidim da komunala najame za prevoz malega bagra traktor s prikolico.
V Novem mestu vidim, da najema enega privatnika (mislim da je tako), ki ima majhnega starega starega MB tovornjačka. Ko ta tovornjak pelje bagerček mislim, da ima še manjšo storilnost kot traktor ker gre zelo počasi. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 21 Nov 2013 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
linč proti 4 akserju s muldo jcb in recimo tista tehnostrojeva prikolica nima možnosti...
tudi na prikolico (še posebej če je dovolj močna, da lahko nabiješ kakšne poviške) lahko pelješ 10-11m3 materiala... kar je enako kot s triakserjem...
je bojc lepo napisal.
edino kar je problem so prikolice ki so v večini namenjene kmetijski dejavnosti ne pa gradbeništvu in so zato najšibkejši člen... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|