Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Dioniz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.10. 2008, 20:40 Prispevkov: 372
|
Objavljeno: 19 Jan 2012 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kumby. Mogoče prodaš zračne zavore? Kupim vse komplet takoj Za ceno lahko na pm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reno Traktorist
Pridružen/-a: 26.04. 2010, 12:26 Prispevkov: 182 Kraj: notranska
|
Objavljeno: 21 Jan 2012 20:36 Naslov sporočila: |
|
|
Mi imamo pri Tehnostroj 8t nastavljeno ves čas nastavljene zavore na max. (za polno prikolico), pa skoraj nikoli ne zablokira, samo kadar res pritisneš do konca. Bremza pri Tehnostroju zgledajo takole:
LP reno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 22 Jan 2012 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
Z zračnimi zavorami še ne vem kaj bom naredil.Vam sporočim kaj o tem.O teh hidravličnih zavorah sem prebrau že vse kar je na tem forumu in tudi na drugih.Zdaj sem se odločil, da bom naročil ta hidravlični paket iz intercoma potem pa poskusil nastavit zavore. Naredil sem si že sliko, kako naj bi to skupaj zgledalo.Zdaj pa še sledi izdelava.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 778
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 22 Jan 2012 12:38 Naslov sporočila: |
|
|
Sem sam tudi mislil o tej rešitvi. Samo sem imel pomisleke, če bo dovolj trdno. Za fino nastavitev bi bile zgornje luknje. V luknji bi bil bolj fiksno vpet. Večje luknje lahko potem še vedno naredim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sebek Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 16:19 Prispevkov: 778
|
Objavljeno: 22 Jan 2012 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
4 vijaki bi mogli dovolj dobro držati, saj konec koncev vijaki ne smejo biti obremenjeni na strig ampak na nateg. To pomeni, da je z vijaki potrebno zagotoviti dovolj veliko trenje med ploščo in šasijo.
Je pa eden izmed uporabnikov na prejšnji strani pripel sliko, podobno temu, s tem da je imel podolgovato luknjo tam za vpetje cilindra na nosilec. potem takem bi moglo pri tebi tudi držati še boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
potokar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.10. 2006, 12:09 Prispevkov: 730 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 22 Jan 2012 19:33 Naslov sporočila: |
|
|
Na sprednji strani, mora biti navoj, za fino nastavljanje, saj s tem ne boš dobil točno željene moči. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 22 Jan 2012 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
potokar je napisal/a: | Na sprednji strani, mora biti navoj, za fino nastavljanje, saj s tem ne boš dobil točno željene moči. |
Kako to mislis?kje bi moral biti vijak za fino nastavitev?ker tudi pri tehnostroju je podobno,kot sem jaz narisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 23 Jan 2012 14:57 Naslov sporočila: |
|
|
Malo ni blo časa, pa malo sem pozabil, ampak useeno je tukaj obljubljena slika:
Pri tej prikolici je malo drugače kot pri kipercah, saj sta bila v osnovi 2 zračna cilindra (za vsako kolo posebej). Za nastavljanje zavornega učinka pa je bila v tem primeru najbolj preprosta rešitev navojna palica. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kumby Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.10. 2008, 12:12 Prispevkov: 438 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: 23 Jan 2012 17:35 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem odmontiral zračni cilinder iz naše tehnostrojke.Izmeril pa sem tudi hod. Pri prikolici zavrti z ročno zavoro do konca je bil hod vodila druml 5,5 cm.Če bo potem hod cilindra, ki ga bom nabavil 7cm bi to nekako moralo iti skupaj. Jutri grem v nabavo cilindra in inštalacije, potem pa javim kako bo šlo.Bi se dalo stestirati samo cilinder, tako da jutri prikopim inštalacijo na traktor, cilinder pa dam v kabino in poskušam zavirati.Ter tako razbrati kolikšen je dejanski hod cilindra pri zaviranu?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|