Pa bi malo vprašal če je kdo imel podoben problem.
Namreč pri 4500 ur mi je zaribal vmesni zobnik in samo ta zobnik, vse ostalo je BP.
Izgledalo pa je tako da je potem ko je zaribal potrgalo 3 vijake ki držijo čep na katerem se vrti zobnik in je vse skupaj prosto plavalo med motorno gredjo, naftno pumpo in odmično gredjo. Posledično je tlak olja pade na 0,5 bar.
Kakšne ideje zakaj je do tega prišlo ali mogoče podobne izkušnje??
Namreč izvedel sem da se je to dogajalo vendar pri 100-200 ur ni pa podatkov za slovenijo.
Hvala
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu