Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slavcr Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 27 Sep 2015 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pohvala za Krpanovce:
Zlomljeni vzvod na vitlu so mi poslali zastonj in predvsem - že naslednji dan!
Temu se reče dober odnos do kupca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nutrimedo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.06. 2011, 10:22 Prispevkov: 1378 Kraj: TRŽIČ
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
radko.grabner Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.12. 2007, 13:49 Prispevkov: 662 Kraj: Uršlja gora
|
Objavljeno: 27 Sep 2015 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
slavcr je napisal/a: | Pohvala za Krpanovce:
Zlomljeni vzvod na vitlu so mi poslali zastonj in predvsem - že naslednji dan!
Temu se reče dober odnos do kupca. |
Tudi jaz sem enakega mnenja,določene stvari rešiš po telefonu,res korekten odnos!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
widic Traktorist
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 22:29 Prispevkov: 115 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 18:42 Naslov sporočila: |
|
|
Ima mogoče kdo daljinec ELLCA? Vsi se hvalijo z Terra, dejansko pa noben ne pove kaj je narobe z njem, razen to da je ohišje manj kvalitetno, in ima vgrajen akumulator, katerega lahko menjajo na servisu... Je pa razlika med 1250 in 650eur?
Če ima kdo Ellca, se priporočam za komentar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pokici Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 22:56 Prispevkov: 413
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 19:13 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam ellca že dve leti pa mi dela super,sicer ga sam uporabljam bol poredko za lastne potrebe 150m3 letno.Poznam pa tudi nekaj ljudi,ki ga uporabljajo že več let pa od nobenega nisem slišal,da bi imeli kakšne probleme..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomazek9 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2010, 11:45 Prispevkov: 741
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
I imamo terro že 9 let in dela brez problema -nobenkrat še ni bil na servisu. Baterija zdrži cel teden vsakodnevnega tudi več kot 8 urnega delovnika. Edina slabost je to, da ko začne javljati za prazno baterijo več niamš veliko časa - recimo 10min delovanja. Mislim, da pa dobiš zraven še 12v polnilec, tako da ga lahko v skrajnem primeru polniš sproti.
In poudariti moram, da je zelo enostaven za uporabo.
Druga zadeva, ki jo imamo je hm funktechnik. Gumice na tipkah se znucajo v enem letu in če jih pravočasno ne zamenjaš pride kar hitro v daljinec vlaga in rata sranje (okvara tipk ipd.) Nasplošno mi pa te tipi daljincev kot sta hm in pa unicon nekoako ne odgovarjata.
Elco sem imel v rokah samo v trgovini in mi niti ni deloval napačno, čeprav slišal pa sem, da je uporaba odtenek bolj zakomplicirana kot terra - npr. za funkcijo dadajanja gasa je potrebno držati 2 tipki ipd. Nevem naj me kdo popravi glede tega zadnjega.
Za občasno uporabo bi se pa sigurno odločil za elco in v glavnem zaradi cenovne razlike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 08 Jan 2016 19:00 Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko kateri po domače razloži kako deluje 3 lamelna (in veš) sklopka oziroma kakšna je razlika med 1 lamelno in 3 lamelno sklopko pri vitlu.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vejnik07 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:22 Prispevkov: 163
|
Objavljeno: 08 Jan 2016 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
@BaTeK
Sestava lamelne sklopke:
Na pogonsko gred je nameščen disk, ki ima na eni ali obeh straneh drsno oblogo (dn - notranji polmer obloge, dz - zunanji premer obloge, ki je običajno enak zunanjem premeru diska. Takšen disk z oblogami imenujemo lamela. Lamela se na gredi ne more vrteti, lahko pa se premika po osi v določenem področju. Gnani del sklopke ima na obeh straneh lamele naležne-drsne površine, ki so od lamele oddaljene okrog 1 mm. Ena izmed naležnih površin na gnanem delu sklopke je gibljiv (potisna plošča) po osi sklopke. Potisna plošča se ne more vrteti okrog osi sklopke, lahko pa se premika s pomočjo sile (mehanske, hidravlične,...). Pri vklopu sklopke potisnemo potisno ploščo za toliko, da ta stisne lamelo med potisno ploščo in drsno površino na drugi strani lamele. Če lamelo stisnemo dovolj močno, se v celoti prenese moment iz pogonske gredi na gnani del sklopke. Gnani del sklopke pa je v bistvu del bobna na vitlu. Če je v vrvi, ki je navita na boben, prevelika sila, lahko sklopka zdrsne.
Večlamelna sklopka je povsem enaka, le med lamelami so drsni diski, ki se vrtijo skupaj z gnanim delom sklopke in se lahko premikajo po osi sklopke.
Podrobnejši opis delovanja, prednosti in slabosti najdete v ustrezni literaturi ne temo strojnih elementov.
Prednost večlamelne je manjša osna sila za vklop lamele pri enakem momentu prenosa. Žal pa je vzdrževanje precej dražje in včasih je problematično odvajanje lamel - kar povzroča težave pri odvijanju vrvi.
naj bo dovolj ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 08 Jan 2016 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
vejnik07
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 19 Jan 2016 09:23 Naslov sporočila: |
|
|
še eno vprašanje.
kako se kaj obnese kovinski nosilec za motorno žago od uniforesta? Ali je boljši leseni nosilec od krpana.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|