Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 28 Jan 2011 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 28 Jan 2011 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Kmetič je napisal/a: | Luksi, CNH ti je lepo povedal da mešaš jabolke in hruške. Verjetno so inženirji preučili, preračunali in preizkusili te stvari in prišli do zaključka da stvar ne pride v poštev in pika. Daj že enkrat razumet da nimaš vedno prav. |
Jaz sem samo prevedel, kar so mi odgovorili iz razvojnega oddelka New Hollanda v angleškem Basildonu
Raje ne pametujem preveč, če neke zadeve zares dobro ne poznam imamo pa na srečo dobre odnose z matično firmo. Jih je tudi zanimalo, zakaj potrebujem te podatke vendar jim raje ne prevedem odgovorov, saj mi drugič zagotovo nebi več prisluhnili, če bi videli, kam je zašla debata.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marolt Moderator & Forumovec leta 2009

Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Jan 2011 10:56 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | @Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje? |
tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.
jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JCB FAST TRACK Moderator & Foto leta 2009

Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16 Prispevkov: 1883
|
Objavljeno: 29 Jan 2011 11:49 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | @Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje? |
tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.
jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane. |
Ne sedaj iskati izgovorov in trditi, da je vprašanje SimonaKR nevmestno, odgovori mu, ponavadi vedno najdeš odgovor (tudi če ta ni parvilen, pa tudi ne boš priznal, ker ti je to pretežko). Tebi itak ni nikoli nič jasno, po tvoje bi bilo verjetno najbolje na traktor namestiti raketni motor,... pa bi še spraševal, da ti ni jasno zakaj,...
Svetujem ti, ker si pameten "kot strela", da narediš ustrezno srednjo šolo in fakulteto, za doktorsko nalogo pa si izbereš npr. primerjava torsen diferenciala s klasičnim in zakaj je kateri primeren za določeno vrsto vozil, enako lahko narediš za motorje, boš imel kar nakaj mesecev (let) konkretnega dela, raziskav,...
Pa ne smeti foruma več z neumnimi vprašanji, ker vsega noben ne ve, ne ti, ne jaz, ne proizvajalci kmetijske mehanizacije!
LP moderator JCB FAST TRACK |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 29 Jan 2011 12:09 Naslov sporočila: |
|
|
tak ja, razfuki se.
zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 29 Jan 2011 19:37 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | @Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje? |
tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.
jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane. |
Tu se gre za povsem nevmesen komentar, na katerega repliciram. Vprašanje o navorih in prestavah je konkretno vmesno aplikativno vprašanje v konkretni temi o torsen diferencialih. Glede na številne objave ni bilo pričakovati, da koga z enim samim aplikativnim vprašanjem postaviš v zadrego, teveč pričakovati bi bilo, da za vsemi objavami stoji nekdo, ki zna odgovarjati tudi na konkretna vprašanja. In v tej zadregi bi temo menjal. Mogoče je kdo vajen takšnega početja doma, na Traktor forumu pa se tako početje ne izkaže kot najbolj ovrednoteno.
Podatke se dobi tudi eksperimentalno, le pomislit je potrebno kako. S podatki se odgovoru približaš na cca. dve minuti. Kdor spremlja temo, odprto zaradi razdelitve neke druge teme, morda zaradi nevmesnih objav nekaterih, se ti lahko, @Luksi tudi posmehuje. Odgovor je skoraj v celoti namreč napisan že v tej temi. Zdaj to vsi vedo, ga ni potrebno ponavljat.
Luksi je napisal/a: | tak ja, razfuki se.
zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena |
Lažeš to sebi ali vsem bralcem? Ne bi rekel, da je verodostojen, kdor sprejema lastne laži.
Tema je bila odprta z namenom debatiranja, iz moje strani.
Pa bontona se drži, ti bo pomagal.
moderator |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 30 Jan 2011 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | @Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje? |
tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.
jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane. |
Tu se gre za povsem nevmesen komentar, na katerega repliciram. Vprašanje o navorih in prestavah je konkretno vmesno aplikativno vprašanje v konkretni temi o torsen diferencialih. Glede na številne objave ni bilo pričakovati, da koga z enim samim aplikativnim vprašanjem postaviš v zadrego, teveč pričakovati bi bilo, da za vsemi objavami stoji nekdo, ki zna odgovarjati tudi na konkretna vprašanja. In v tej zadregi bi temo menjal. Mogoče je kdo vajen takšnega početja doma, na Traktor forumu pa se tako početje ne izkaže kot najbolj ovrednoteno.
Podatke se dobi tudi eksperimentalno, le pomislit je potrebno kako. S podatki se odgovoru približaš na cca. dve minuti. Kdor spremlja temo, odprto zaradi razdelitve neke druge teme, morda zaradi nevmesnih objav nekaterih, se ti lahko, @Luksi tudi posmehuje. Odgovor je skoraj v celoti namreč napisan že v tej temi. Zdaj to vsi vedo, ga ni potrebno ponavljat.
Luksi je napisal/a: | tak ja, razfuki se.
zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena |
Lažeš to sebi ali vsem bralcem? Ne bi rekel, da je verodostojen, kdor sprejema lastne laži.
Tema je bila odprta z namenom debatiranja, iz moje strani.
Pa bontona se drži, ti bo pomagal.
moderator |
Žal nimam ne avta, ne merilnih inštrumentov za takšne podatke tako da ti tu ne morem pomagati.
skratka, mislim da se tu nismo dobro razumeli.
moj point je bil v tem, da bi torsen diferencial priredili za traktor (in sile, ki so pri traktorju večje), tako kot v navaden diferencial v avtu in traktorju definitivno nista enaka, ampak ima tisti iz traktorja določene ojačitve, spremembe, prilagoditve, če hočete, da ustreza traktorju.
point je bil v tej smeri kot je
torsen>(boljši) navaden diferencial
enako
torsen(za traktor) >(boljši) navaden diferencial(za traktor)
zato me zanima - kakšno je vaše mnenje pri tej zadevi, zdaj ko smo si bolj na jasnem v katerem grmu tiči zajec? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 09 Feb 2011 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
S kolikšno hitrostjo se pelješ z najnižjo prestavo pri obratih najvišjega navora motorja ugotoviš v vsakem avtu in v vašem opevanem traktorju tudi. Totalna prestava je razmerje kotne hitrosti kolesa in motorne gredi. Navor je obratno sorazmeren kotni hitrosti. Toliko merilne opreme potrebuješ za račun, ki ti veliko pove.
Praktična dejstva, zakaj se torsen diferenciale ne preferira, je najbolje podal @CNH, ki je za vir uporabil inženirje iz razvoja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|