Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Torsen diferencial & traktorji
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2011 17:22    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nekdo je govoril o tem, da imajo avtomobilski motorji največji navor pri viskokih vrtljajih.

tule je primerjava specifikacij traktorja (fendt 700 vario) in avta (mercedes benz E350 CDI 4matic:
Click for large view - Uploaded with Skitch

Click for large view - Uploaded with Skitch

razlika je samo 200 obratov, grafov pa žal nisem našel, se pa po spomino spomnim da je krivulja navora pri mercedesu ravna kot deska (z naraščanjem obratov ne pada)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2011 17:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2011 20:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mali Kmetič je napisal/a:
Luksi, CNH ti je lepo povedal da mešaš jabolke in hruške. Verjetno so inženirji preučili, preračunali in preizkusili te stvari in prišli do zaključka da stvar ne pride v poštev in pika. Daj že enkrat razumet da nimaš vedno prav.


Jaz sem samo prevedel, kar so mi odgovorili iz razvojnega oddelka New Hollanda v angleškem Basildonu Embarassed
Raje ne pametujem preveč, če neke zadeve zares dobro ne poznam imamo pa na srečo dobre odnose z matično firmo. Jih je tudi zanimalo, zakaj potrebujem te podatke vendar jim raje ne prevedem odgovorov, saj mi drugič zagotovo nebi več prisluhnili, če bi videli, kam je zašla debata.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

marolt
Moderator & Forumovec leta 2009


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42
Prispevkov: 2778
Kraj: Bloke

PrispevekObjavljeno: 28 Jan 2011 22:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


CNH je napisal/a:
Mali Kmetič je napisal/a:
Luksi, CNH ti je lepo povedal da mešaš jabolke in hruške. Verjetno so inženirji preučili, preračunali in preizkusili te stvari in prišli do zaključka da stvar ne pride v poštev in pika. Daj že enkrat razumet da nimaš vedno prav.


Jaz sem samo prevedel, kar so mi odgovorili iz razvojnega oddelka New Hollanda v angleškem Basildonu Embarassed
Raje ne pametujem preveč, če neke zadeve zares dobro ne poznam imamo pa na srečo dobre odnose z matično firmo. Jih je tudi zanimalo, zakaj potrebujem te podatke vendar jim raje ne prevedem odgovorov, saj mi drugič zagotovo nebi več prisluhnili, če bi videli, kam je zašla debata.

LP


Svet je majhen. Tudi kakšen "anglež" lahko bere ta forum...

Smile Confused Confused

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2011 10:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje?


tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.

jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

JCB FAST TRACK
Moderator & Foto leta 2009


Pridružen/-a: 26.02. 2006, 11:16
Prispevkov: 1883

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2011 11:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje?


tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.

jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane.


Ne sedaj iskati izgovorov in trditi, da je vprašanje SimonaKR nevmestno, odgovori mu, ponavadi vedno najdeš odgovor (tudi če ta ni parvilen, pa tudi ne boš priznal, ker ti je to pretežko). Tebi itak ni nikoli nič jasno, po tvoje bi bilo verjetno najbolje na traktor namestiti raketni motor,... pa bi še spraševal, da ti ni jasno zakaj,...

Svetujem ti, ker si pameten "kot strela", da narediš ustrezno srednjo šolo in fakulteto, za doktorsko nalogo pa si izbereš npr. primerjava torsen diferenciala s klasičnim in zakaj je kateri primeren za določeno vrsto vozil, enako lahko narediš za motorje, boš imel kar nakaj mesecev (let) konkretnega dela, raziskav,...

Pa ne smeti foruma več z neumnimi vprašanji, ker vsega noben ne ve, ne ti, ne jaz, ne proizvajalci kmetijske mehanizacije!

LP moderator JCB FAST TRACK

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2011 12:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tak ja, razfuki se.



zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 29 Jan 2011 19:37    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje?


tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.

jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane.


Tu se gre za povsem nevmesen komentar, na katerega repliciram. Vprašanje o navorih in prestavah je konkretno vmesno aplikativno vprašanje v konkretni temi o torsen diferencialih. Glede na številne objave ni bilo pričakovati, da koga z enim samim aplikativnim vprašanjem postaviš v zadrego, teveč pričakovati bi bilo, da za vsemi objavami stoji nekdo, ki zna odgovarjati tudi na konkretna vprašanja. In v tej zadregi bi temo menjal. Mogoče je kdo vajen takšnega početja doma, na Traktor forumu pa se tako početje ne izkaže kot najbolj ovrednoteno.
Podatke se dobi tudi eksperimentalno, le pomislit je potrebno kako. S podatki se odgovoru približaš na cca. dve minuti. Kdor spremlja temo, odprto zaradi razdelitve neke druge teme, morda zaradi nevmesnih objav nekaterih, se ti lahko, @Luksi tudi posmehuje. Smile Odgovor je skoraj v celoti namreč napisan že v tej temi. Zdaj to vsi vedo, ga ni potrebno ponavljat.


Luksi je napisal/a:
tak ja, razfuki se.



zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena


Lažeš to sebi ali vsem bralcem? Ne bi rekel, da je verodostojen, kdor sprejema lastne laži.
Tema je bila odprta z namenom debatiranja, iz moje strani.


Pa bontona se drži, ti bo pomagal.



moderator

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2011 20:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
@Luksi, kako je pa z navori v kombinaciji s prestavnimi razmerji in totalno prestavno razmerje?


tega podatka za avto nimam, za traktor pa se gotovo kje dobi ane.

jaz bi vseeno tvoje vprašanje označil kot rahlo ne vmesno (pa brez zamere) zato ker se dobro ve čemu je namenjen avtomobilski menjalnik, čemu pa menjalnik v traktorju. tu se gre konkretno samo za motor, ker mene že kar nekaj časa zanima, zakaj recimo ne dajo v traktorje teh motorjev, saj imajo veliko navora, moči tudi dovolj, tako da ovir ne vidim v tem. bi pač imel 265 konjev in 620 Nm navora, namesto 140 km in 600 Nm navora ane.


Tu se gre za povsem nevmesen komentar, na katerega repliciram. Vprašanje o navorih in prestavah je konkretno vmesno aplikativno vprašanje v konkretni temi o torsen diferencialih. Glede na številne objave ni bilo pričakovati, da koga z enim samim aplikativnim vprašanjem postaviš v zadrego, teveč pričakovati bi bilo, da za vsemi objavami stoji nekdo, ki zna odgovarjati tudi na konkretna vprašanja. In v tej zadregi bi temo menjal. Mogoče je kdo vajen takšnega početja doma, na Traktor forumu pa se tako početje ne izkaže kot najbolj ovrednoteno.
Podatke se dobi tudi eksperimentalno, le pomislit je potrebno kako. S podatki se odgovoru približaš na cca. dve minuti. Kdor spremlja temo, odprto zaradi razdelitve neke druge teme, morda zaradi nevmesnih objav nekaterih, se ti lahko, @Luksi tudi posmehuje. Smile Odgovor je skoraj v celoti namreč napisan že v tej temi. Zdaj to vsi vedo, ga ni potrebno ponavljat.


Luksi je napisal/a:
tak ja, razfuki se.



zgleda da še ena debata na forumi ni več zaželjena


Lažeš to sebi ali vsem bralcem? Ne bi rekel, da je verodostojen, kdor sprejema lastne laži.
Tema je bila odprta z namenom debatiranja, iz moje strani.


Pa bontona se drži, ti bo pomagal.



moderator


Žal nimam ne avta, ne merilnih inštrumentov za takšne podatke tako da ti tu ne morem pomagati.


skratka, mislim da se tu nismo dobro razumeli.
moj point je bil v tem, da bi torsen diferencial priredili za traktor (in sile, ki so pri traktorju večje), tako kot v navaden diferencial v avtu in traktorju definitivno nista enaka, ampak ima tisti iz traktorja določene ojačitve, spremembe, prilagoditve, če hočete, da ustreza traktorju.

point je bil v tej smeri kot je

torsen>(boljši) navaden diferencial
enako
torsen(za traktor) >(boljši) navaden diferencial(za traktor)


zato me zanima - kakšno je vaše mnenje pri tej zadevi, zdaj ko smo si bolj na jasnem v katerem grmu tiči zajec?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 09 Feb 2011 11:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


S kolikšno hitrostjo se pelješ z najnižjo prestavo pri obratih najvišjega navora motorja ugotoviš v vsakem avtu in v vašem opevanem traktorju tudi. Totalna prestava je razmerje kotne hitrosti kolesa in motorne gredi. Navor je obratno sorazmeren kotni hitrosti. Toliko merilne opreme potrebuješ za račun, ki ti veliko pove.

Praktična dejstva, zakaj se torsen diferenciale ne preferira, je najbolje podal @CNH, ki je za vir uporabil inženirje iz razvoja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.