Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Torsen diferencial & traktorji
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2011 08:10    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
a tatre so mele torsene?


Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial. Premalo znanja, vsaj pri obdelavi skupaj s slabimi materiali te pripelje na tako velikost.
V torsenu so eni zobniki tudi majhni in tudi tisti morajo vzdržat, materiale pa imaš danih lastnosti. To povečuje celoten diferecial in prideš na velike dimenzije, velike mase, visoke cene. Cena torsene je že sama posebi vprecej višja od klasiočnega diferenciala, saj je potrebno veliko več obdelav in sestavnih elementov.
Če kdo lahko potrdi ali ovrže moje pisanje naj to tudi stori, da bomo 100,0% zakaj v traktorjih ni torsenov.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2011 13:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
a tatre so mele torsene?


Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial.

Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2011 14:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
a tatre so mele torsene?


Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial.

Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ?


In Fendt, ampak Carraro-ve prednje preme niso slabe Wink

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2011 14:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Za Carrarota pa delajo neke vlitke tudi v Livarni Belt v Črnomlju...vsi imajo nekaj prstov vmes.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 25 Jan 2011 15:20    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
SimonKR je napisal/a:
Luksi je napisal/a:
a tatre so mele torsene?


Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial.

Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ?


Mislim, na tiste zetorje, ki še niso imeli carraro-ve prednje preme!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Mali Kmetič
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03
Prispevkov: 493
Kraj: Wrsko

PrispevekObjavljeno: 26 Jan 2011 13:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Dajte moderatorji odpret temo o diferencialih in premaknit nepotrebne poste v novo temo. Naj gre debata tukaj naprej o NH TD4000F.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2011 09:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mali Kmetič je napisal/a:
Dajte moderatorji odpret temo o diferencialih in premaknit nepotrebne poste v novo temo. Naj gre debata tukaj naprej o NH TD4000F.


Hvala Mali Kmetič Idea ...če bodo to naredili bom podal še kakšne druge po Luksijevo "bose" informacije zakaj se Torsen zaenkrat še ne vgrajuje v traktorje.

LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2011 15:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


na dan z njimi

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

CNH
Uradni uvoznik CNH


Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11
Prispevkov: 400

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2011 17:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


- Prvo in najbolj pomembno so visoki stroški v primerjavi s prednostmi glede na obstoječe rešitve, ki se trenutno uporabljajo pri traktorjih

- zaradi tega ker je pri kmetijskih pnevmatikah dosti manj težav pri prenosu vlečne sile na tla v primerjavi z avtomobilskimi in ni potrebe po takšnih natančnih popravkih, kot jih omogoča torsen

- Torsen je bolj priporočljiv pri nesimetričnih obremenitvah, ki nastajajo npr. pri vožnji v ovinek z višjimi hitrostmi in na neravnih terenih ter tam tudi bolj učinkovit (vozila za rally)

- Hummer ga kot bolj ekstremno vozilo res uporablja spredaj in zadaj, vendar ima še vedno dodatno zaporo diferenciala med prednjo in zadnjo osjo (in ne sredinski torsen diferencial)

- ne nazadnje bi se lahko pojavile tehnične težave kot je npr. velikost torsenovega diferenciala, ki bi zmogel dovolj zanesljivo prenašati sile oz. navore pri traktorju

- v povezavi s prej navedenim je tudi vprašanje kako veliko ohišje bi se potrebovalo, da se ga zaščiti in kaj bi to pomenilo za oddaljenost traktorja od tal

Tako, tole je z moje strani vse!
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 27 Jan 2011 17:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nevem no, tisto glede sil - če ima torsen diferencial Audi Q7 V12 TDI z 500 konji in 1000 Nm navora, nevem zakaj bi bile sile problem pri traktorjih, ki operirajo z manjšimi navori (večina). torsen je sigurno boljši kot navadni diferenciali, kar dokazuje audi s svojim quattro sistemom, ki je eden redkih z torsenovim diferncialom, in se veliko bolje obnese kot pa diferenciali s sklopko.


praviš da je bolj učinkovit na neravnih terenih - idealno za hribovske izvedbe




še enkrat napišem diferencial pa se mi bo utrgal
Very Happy


Nazadnje urejal/a Luksi 30 Jan 2011 20:06; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.