Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | a tatre so mele torsene? |
Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial. Premalo znanja, vsaj pri obdelavi skupaj s slabimi materiali te pripelje na tako velikost.
V torsenu so eni zobniki tudi majhni in tudi tisti morajo vzdržat, materiale pa imaš danih lastnosti. To povečuje celoten diferecial in prideš na velike dimenzije, velike mase, visoke cene. Cena torsene je že sama posebi vprecej višja od klasiočnega diferenciala, saj je potrebno veliko več obdelav in sestavnih elementov.
Če kdo lahko potrdi ali ovrže moje pisanje naj to tudi stori, da bomo 100,0% zakaj v traktorjih ni torsenov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Plesk Foto leta 2011

Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53 Prispevkov: 540 Kraj: Moravče
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
SimonKR je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | a tatre so mele torsene? |
Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial. |
Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Miha7 Foto leta 2012

Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40 Prispevkov: 1254 Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | a tatre so mele torsene? |
Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial. |
Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ? |
In Fendt, ampak Carraro-ve prednje preme niso slabe  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mstrek Moderator

Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
Za Carrarota pa delajo neke vlitke tudi v Livarni Belt v Črnomlju...vsi imajo nekaj prstov vmes. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonKR Moderator

Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
Plesk je napisal/a: | SimonKR je napisal/a: | Luksi je napisal/a: | a tatre so mele torsene? |
Ne. Zaporo diferenciala morda. Poglej češkega zetorja xx45, kolikšen je prednji diferencial in poglej enega iz CNH podobne moči podobnega letnika, kolikšen je diferencial. |
Potem pa pogledaš še JD in vidiš da imata z Zetorjem isti prednji most (Carraro-tov). Kje smo potem ? |
Mislim, na tiste zetorje, ki še niso imeli carraro-ve prednje preme! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mali Kmetič Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 29.01. 2007, 16:03 Prispevkov: 493 Kraj: Wrsko
|
Objavljeno: 26 Jan 2011 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
Dajte moderatorji odpret temo o diferencialih in premaknit nepotrebne poste v novo temo. Naj gre debata tukaj naprej o NH TD4000F. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 27 Jan 2011 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
Mali Kmetič je napisal/a: | Dajte moderatorji odpret temo o diferencialih in premaknit nepotrebne poste v novo temo. Naj gre debata tukaj naprej o NH TD4000F. |
Hvala Mali Kmetič ...če bodo to naredili bom podal še kakšne druge po Luksijevo "bose" informacije zakaj se Torsen zaenkrat še ne vgrajuje v traktorje.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 27 Jan 2011 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
na dan z njimi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 27 Jan 2011 17:36 Naslov sporočila: |
|
|
- Prvo in najbolj pomembno so visoki stroški v primerjavi s prednostmi glede na obstoječe rešitve, ki se trenutno uporabljajo pri traktorjih
- zaradi tega ker je pri kmetijskih pnevmatikah dosti manj težav pri prenosu vlečne sile na tla v primerjavi z avtomobilskimi in ni potrebe po takšnih natančnih popravkih, kot jih omogoča torsen
- Torsen je bolj priporočljiv pri nesimetričnih obremenitvah, ki nastajajo npr. pri vožnji v ovinek z višjimi hitrostmi in na neravnih terenih ter tam tudi bolj učinkovit (vozila za rally)
- Hummer ga kot bolj ekstremno vozilo res uporablja spredaj in zadaj, vendar ima še vedno dodatno zaporo diferenciala med prednjo in zadnjo osjo (in ne sredinski torsen diferencial)
- ne nazadnje bi se lahko pojavile tehnične težave kot je npr. velikost torsenovega diferenciala, ki bi zmogel dovolj zanesljivo prenašati sile oz. navore pri traktorju
- v povezavi s prej navedenim je tudi vprašanje kako veliko ohišje bi se potrebovalo, da se ga zaščiti in kaj bi to pomenilo za oddaljenost traktorja od tal
Tako, tole je z moje strani vse!
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 27 Jan 2011 17:46 Naslov sporočila: |
|
|
nevem no, tisto glede sil - če ima torsen diferencial Audi Q7 V12 TDI z 500 konji in 1000 Nm navora, nevem zakaj bi bile sile problem pri traktorjih, ki operirajo z manjšimi navori (večina). torsen je sigurno boljši kot navadni diferenciali, kar dokazuje audi s svojim quattro sistemom, ki je eden redkih z torsenovim diferncialom, in se veliko bolje obnese kot pa diferenciali s sklopko.
praviš da je bolj učinkovit na neravnih terenih - idealno za hribovske izvedbe
še enkrat napišem diferencial pa se mi bo utrgal 
Nazadnje urejal/a Luksi 30 Jan 2011 20:06; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|