Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008

Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 17:24 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda..še 6 jurjev dodaš pa imaš tudi to... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Fiatagri V.I.P

Pridružen/-a: 12.01. 2006, 16:24 Prispevkov: 429 Kraj: Šaleška valley
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
deutzfahr Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 28.02. 2006, 17:17 Prispevkov: 351 Kraj: koroška
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 18:49 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovore, čebi kupoval bi ziher vzel klasični menjalnik se mi zdi da lahko voziš bolj varčno. Me pa zanima če je možno da se pri menjalniko autopower 40km/h pri znižanih obratih, da odpret prek računalnika da bi imel povne obrate pa da bi šov 50km/h, en mi je reko da mu je avstrijc na servisu to naredo za 1000€ pa me zanima če keri ve kaj, na traktorju sicer ni vzmetenja pa vseeno bi prav prišlo če bi šel hitreje |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični. |
A zato imamo v avtomobilih in tovornjakih vario menjalnike? Pa v gradbenih strojih tudi? ker so varčni!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Luksi Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18 Prispevkov: 2529 Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
v avtih pa tovornjakih jih ni, ker so predragi |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
orange44 Kmetovalec

Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični. |
zdj si pa brcno v meglo!!! vprašajte lastnike fendov(vario) glede porabe se zihr ne bojo pohvalili, so pa bolj ukamot za upravljanje(na cesti)..pa za orat so baje tud slabši. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
FFarmer V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3560
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:26 Naslov sporočila: |
|
|
orange44 je napisal/a: |
zdj si pa brcno v meglo!!! vprašajte lastnike fendov(vario) glede porabe se zihr ne bojo pohvalili, so pa bolj ukamot za upravljanje(na cesti)..pa za orat so baje tud slabši. |
Vario 125 KM, po večini nekje srednje obremenjen, pod 5,5l/h (po narejenih 700 urah, jutri lahko pogledam na števec in ti povem točno številko) - sicer ti ne znam povedat nobene direktne primerjave, ker niammo drugega traktorja podobne moči. Če ima kdo 309 Ci bolj zadnjega letnika s 110 KM lahko poda primerjavo. Zakaj pa bi bili za orat baje slabši? Pri katerikoli željeni hitrosti imaš vedno optimalne obrate na motorju - kaj je tukaj slabega? Klanec pa težak transport mu kar pobere moči, sicer pa ga ni bolj 'kamot' in učinkovitega upravljanja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
Luksi je napisal/a: | v avtih pa tovornjakih jih ni, ker so predragi |
Če bi blo tako kot trdijo npr. pri Fendtu, da predsavlja gorivo večji del stroškov v življenski dobi traktorja, in jih varčni vario zniža, bi lastniki avtov, še posebej pa tovornjakov rade volje doplačali še tistih 5% razlike v ceni, pa še veliko bolj enostavno upravljanje bi imeli.
Če bi bilo res tako bi ZF, ki proizvaja vario menjalnike za Fendt, Steyr, Case...verjetno napravil take tudi za Mercedez Benz, MAN, Iveco..., ker imajo tudi ti ZF poewrshift menjalnike. Ni vrag, pa še CAT bi jih dal v buldožerje, če bi tako dobro razvijali vlečno silo in bi manj nafte požrli, saj jo npr. CAT 9 v osmih urah popije tudi 800 litrov. Si misliš koliki bi bil prihranek pri gorivu?
Mogoče pa jih bodo enkrat v prihodnosti... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
FFarmer V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3560
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
linč je napisal/a: |
Če bi blo tako kot trdijo npr. pri Fendtu, da predsavlja gorivo večji del stroškov v življenski dobi traktorja, in jih varčni vario zniža, bi lastniki avtov, še posebej pa tovornjakov rade volje doplačali še tistih 5% razlike v ceni, pa še veliko bolj enostavno upravljanje bi imeli.
|
Fendt dotično trdi za traktorje, nikakor pa ne za avte in tovornjake. Traktor, tovornjak, avto imajo vsak čisto drugačen koncept menjalnika (vsak je narejen za drugačne obremenitve in drugačne prenose) zato je skoraj nesmiselno primerjati te tri zadeve. Kot si rekel - no vsaj zaenkrat še ne... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|