Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




nova serija 6030
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> John Deere
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

WeekEnd kmet
Moderator & Izjava leta 2008


Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49
Prispevkov: 2100
Kraj: Igland

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 17:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Seveda..še 6 jurjev dodaš pa imaš tudi to...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Fiatagri
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 12.01. 2006, 16:24
Prispevkov: 429
Kraj: Šaleška valley

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 17:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


FFarmer je napisal/a:
Grega S je napisal/a:

Oba enako Rolling Eyes

Pač 43 pelješ pri nižjih obratih, če pa pritisneš do konca pa gre 50. To ima že večina bolje opremljenih traktorjev.


Najbolje opremljeni imajo pa tudi 50 km/h pri znižanih obratih. Laughing

ko ni obtežen ja gre... kaj pa ko ima nekaj zadaj pa mal hriba pa ne pomagajo znižani obrati Razz

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

deutzfahr
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 28.02. 2006, 17:17
Prispevkov: 351
Kraj: koroška

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 18:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


hvala za odgovore, čebi kupoval bi ziher vzel klasični menjalnik se mi zdi da lahko voziš bolj varčno. Me pa zanima če je možno da se pri menjalniko autopower 40km/h pri znižanih obratih, da odpret prek računalnika da bi imel povne obrate pa da bi šov 50km/h, en mi je reko da mu je avstrijc na servisu to naredo za 1000€ pa me zanima če keri ve kaj, na traktorju sicer ni vzmetenja pa vseeno bi prav prišlo če bi šel hitreje

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 19:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 19:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični.


A zato imamo v avtomobilih in tovornjakih vario menjalnike? Pa v gradbenih strojih tudi? ker so varčni!!!

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 19:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


v avtih pa tovornjakih jih ni, ker so predragi

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

orange44
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00
Prispevkov: 76

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 19:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
tebi bi pa tudi roko dal, varčno pa klasični menjalnik.
dejstvo je da vario menjalnike imamo zato, ker so pri TRANSPORTU neprimerno bolj ekonomični.




zdj si pa brcno v meglo!!! vprašajte lastnike fendov(vario) glede porabe se zihr ne bojo pohvalili, so pa bolj ukamot za upravljanje(na cesti)..pa za orat so baje tud slabši.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3560

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 20:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


orange44 je napisal/a:


zdj si pa brcno v meglo!!! vprašajte lastnike fendov(vario) glede porabe se zihr ne bojo pohvalili, so pa bolj ukamot za upravljanje(na cesti)..pa za orat so baje tud slabši.


Vario 125 KM, po večini nekje srednje obremenjen, pod 5,5l/h (po narejenih 700 urah, jutri lahko pogledam na števec in ti povem točno številko) - sicer ti ne znam povedat nobene direktne primerjave, ker niammo drugega traktorja podobne moči. Če ima kdo 309 Ci bolj zadnjega letnika s 110 KM lahko poda primerjavo. Zakaj pa bi bili za orat baje slabši? Pri katerikoli željeni hitrosti imaš vedno optimalne obrate na motorju - kaj je tukaj slabega? Klanec pa težak transport mu kar pobere moči, sicer pa ga ni bolj 'kamot' in učinkovitega upravljanja.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

linč
Izjava leta 2012


Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26
Prispevkov: 1191
Kraj: brkini

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 20:33    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:
v avtih pa tovornjakih jih ni, ker so predragi


Če bi blo tako kot trdijo npr. pri Fendtu, da predsavlja gorivo večji del stroškov v življenski dobi traktorja, in jih varčni vario zniža, bi lastniki avtov, še posebej pa tovornjakov rade volje doplačali še tistih 5% razlike v ceni, pa še veliko bolj enostavno upravljanje bi imeli.
Če bi bilo res tako bi ZF, ki proizvaja vario menjalnike za Fendt, Steyr, Case...verjetno napravil take tudi za Mercedez Benz, MAN, Iveco..., ker imajo tudi ti ZF poewrshift menjalnike. Ni vrag, pa še CAT bi jih dal v buldožerje, če bi tako dobro razvijali vlečno silo in bi manj nafte požrli, saj jo npr. CAT 9 v osmih urah popije tudi 800 litrov. Si misliš koliki bi bil prihranek pri gorivu?
Mogoče pa jih bodo enkrat v prihodnosti...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3560

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2010 20:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


linč je napisal/a:

Če bi blo tako kot trdijo npr. pri Fendtu, da predsavlja gorivo večji del stroškov v življenski dobi traktorja, in jih varčni vario zniža, bi lastniki avtov, še posebej pa tovornjakov rade volje doplačali še tistih 5% razlike v ceni, pa še veliko bolj enostavno upravljanje bi imeli.


Fendt dotično trdi za traktorje, nikakor pa ne za avte in tovornjake. Traktor, tovornjak, avto imajo vsak čisto drugačen koncept menjalnika (vsak je narejen za drugačne obremenitve in drugačne prenose) zato je skoraj nesmiselno primerjati te tri zadeve. Kot si rekel - no vsaj zaenkrat še ne...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> John Deere Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Naslednja
Stran 17 od 21

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.