Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




zetor 5211
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 52, 53, 54  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

ZETOR 6245
Forumovec leta 2013


Pridružen/-a: 03.06. 2012, 18:09
Prispevkov: 1306
Kraj: Radlje ob Dravi

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2012 08:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


mstrek je napisal/a:
Eh...da mi je videt, kaj bi si z imt 539 pomagal pri siliranju... Very Happy
Samo enega šoferja ti odvzema...boljše, da plačaš sosedu za tisti dan dva, da ti fura silažo.


sej zato mam pa rajš 542 al pa 5211

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2012 15:02    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


reider je napisal/a:
In drugo,ali je ta ročica ki manjka in je narisana lahko pogrešljiva??vem da sedaj ročna zavora ne bo vklapljala ventila zaviranja.Me pa zanima če lahko cilinder nožne zavore nemotoma opravlja zaviranje oli mu mora vzmet ročice od ročne zavore malce pomagati povleči ventil zaviranja.Namreč je zelo težko za povlečt ta ventil.Rabiš enih 80 kg teže Confused Ker pa mi nožna zavora tistega cilindra ne premika(vse zvodovje mi namreč miruje ob zaviranju)smatram da je cilinder zaspal.Torej če stisneš nožno zavoro mora cilinder od sebe odriniti ročico ta pa povleče ventil zaviranja.V njem se dovod zraka s kompresorja zapre v tem momentu in cev do prikolice se odzrači.Zato začne zavirati.Tako je pomoje.A bi lahko gdo pokukal če mu to tako tisti cilinder premika vzvodovje.A mora bit vzmet ročice ročne zavore ob mirujočem načinu že malce našpanana ali je takrat povsem popuščena??
Po dolgem času sem se v to stvar, ki jo tukaj sprašujem sam poglobil. je pravo deževno vreme in sem šel raziskovat. Tako da bom sam sebi odgovoril tukaj:
Namreč te ročice ni pametno snemat. Namenjena je zaviranju prikolice, če povlečemo ročico ročne zavore. Ampak hkrati pomaga tudi vračati vzvodovje ročne zavore, ko le to spustimo. Pomaga pa zaradi tiste vzmeti , ki je na njej. Važno je kako je vzmet napeta. Če je premalo, ne pomaga vračati vzvodovje ročne, če pa je preveč pa odpre ventil zaviranja, tako da......

Ker sem to palico snel(da mi ne spušča zraka iz sistema)sem namesto nje moral namestiti na vzvodovje ročne drugo vzmet,saj mi je ročna zavora ob vzvratni vožnji zavirala, kjub spuščeni ročici. Na ta sistem pa lahko zvijete ali strgate kavelj, na katerega je zahaklan zavorni pas ročne. To se je enemu uporabniku na forumu že zgodilo.


Pa še to bi dodal, morda bo komu koristilo, kako je najbolj točneje nastaviti vzvodovje ki vklapla špero.
Traktor daš iz prednega pogona in v ler. Podložiš pa zadno levo kolo. Desno pa rahlo z dvinto dvigneš. V tem primeru se mora zadnje desno dvignjeno kolo brez najmanjšega zatikanja vrteti. Nastavitveno matico, na ročici ki gre v blok pri kolesu(pazi kontramatica ima levi navoj)vijačimo skupaj tako dolgo, da ko vrtimo kolo začutimo, da začne špera grabiti in kolo ni več moč zasukati.Takrat greš nazaj za kakšem cel obrat tiste nastavitvene matice. Ko po tem zavrtiš kolo ze ne sme prijemanje špere slišati niti malo!

Če je imate špero nastavljeno tako, da premalo vrine kronski venec, ki je pri diferencialu, se vam lahko zgodi, da bo ga pobralo na robovih, in vam bo med vključeno špero začelo pedalo metati ven, vi pa bote pedal tiščali nazaj ko zmešani. Wink

LP iz Lenarta v Sl goricah

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

tomaz.sojer
Traktorist


Pridružen/-a: 31.01. 2010, 12:15
Prispevkov: 193

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2012 22:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


dobr dan !
Pr ns se je pojavu problem da tkaktor noče vžgat ,ko pritisnem stikalo za vžig ,je čist mrtu samo pri štartrju se sliš ko nardi" tk tk ".
Kaj mislte da je vzrok tega ,pa kleme na akomulatorju sm očistu pa je isto .

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Plesk
Foto leta 2011


Pridružen/-a: 04.04. 2010, 19:53
Prispevkov: 540
Kraj: Moravče

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2012 22:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Akumulator fuč Crying or Very sad .

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomaz.sojer
Traktorist


Pridružen/-a: 31.01. 2010, 12:15
Prispevkov: 193

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2012 22:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Plesk je napisal/a:
Akumulator fuč Crying or Very sad .

smo pa tut probal ga vžgat na kable od kombija ,in blo je isto ,kot startar ne dobi elektrike ,sej od kombija okumulator je ok Confused

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1506
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2012 23:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


tomaz.sojer je napisal/a:
Plesk je napisal/a:
Akumulator fuč Crying or Very sad .

smo pa tut probal ga vžgat na kable od kombija ,in blo je isto ,kot startar ne dobi elektrike ,sej od kombija okumulator je ok Confused

To pa sem jaz zadnič skoraj diplomiro. Nima veze, če ima kombi dober akomulator- Zetorov akomulator ti spije vso njegovo moč, če si priklopo hkrati najega, ker je le ta čist prazen ali fuč,pa še kable imaš za 10 eur mogoče in premalo ladajo skozi. Veži kleme traktora direkt na kombijev akomulator brez posrednikov, nič te ne bo stalo. Če bo vžgal je to to. Pa potem zetorjev akomulator priklopi za 4 ure na polnilec. Če zetor ne vžge potem z njim pojdi na snago.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 2041

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2012 07:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Poglej če imaš dobro maso. Z enakimi simptomi sem imel probleme letošnjo pomlad. Sem mislil, da je akomulator pa je bil samo močno oksidiran kontakt med ohišjem in spojko.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomaz.sojer
Traktorist


Pridružen/-a: 31.01. 2010, 12:15
Prispevkov: 193

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2012 07:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala zaenkrat ,bomo dons probaval kva ga zajebava .

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tomaz.sojer
Traktorist


Pridružen/-a: 31.01. 2010, 12:15
Prispevkov: 193

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2012 15:18    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No dons sm šenkrat vse kleme spucu na akumolatorju in šartarju ,a učinka ni ,pa dons tut tk tk ne nedela več pr štartarju , sej v torek pride električar da bo pogledu zakaj štrajka .

Zaenkrat hvala

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zetor 5011
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14
Prispevkov: 1594
Kraj: Tržič

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2012 19:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Prazen akomulator do konca. Če se lučke prižgejo pa ko daš gumb za štart in lučke ugasnejo je to edino akumolator lahko. Daj ga potegni ven pa daj noter drugega pa probaj štartat.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Zetor Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 52, 53, 54  Naslednja
Stran 40 od 54

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.