Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Disk zavore spredaj na traktorju. KJE? KDO?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1980
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2008 18:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Narejeno je brez ležajev in do sedaj ni bilo težav. Pomembno je da je disk centriran, drugače začne opletati in ti lahko kaj uniči, in ko variš si moraš vzeti čas. Pa tudi vaga mora biti pravilno narejena, da se izkoristi maksimalni hod celindra.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

KUKU
Vajenec


Pridružen/-a: 26.11. 2008, 10:32
Prispevkov: 5
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 27 Nov 2008 19:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Moram rečt, zelo posrečena zadeva. Imam samo eno vprašanje, kar me pri tem moti. Ali je sprednja os toga? Kajti, če rečeva, da kardan premza potem premza samo na eno kolo. Primer Univerzal, če pohodim premzo mi prime samo eno kolo zaradi diferenciala seveda tisto katero je višje. Isto je s zadnjim pogonom, ko zakoplje zato se uporablja špera. Recimo imamo pa gorsko izpeljanko Kobote in, če pohodim bremzo se ustavi kot okopana in s tem vsa 4 kolesa hkrati, kar pri Univerzalu ni tako. Se pravi, da je veliko odvisno od izvedbe sprednjega diferenciala. Ali pa se motim. Gre se predvsem za to, da Universal ima na sprednjih kolesih tiste velike buče in je zaradi tega izpeljanka diska na vsako kolo zelo otežkočeno. Moral bi imeti diske po moje kar 400 ali več mm. Drugače pa zelo pohvalna in dobro izpeljana zadeva.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

_Pepe
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13
Prispevkov: 641
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 08:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tako kot ima rovtar narejeno, zavira seveda preko diferenciala in to pomeni, da zaviranje ni nujno enakomerno. Gotovo te take zavore ne morejo rešiti iz prevelikih neumnosti, prav tako pa je tudi gotovo, da veliko pomagajo pri zaviranju. Po mojem na res mokrem terenu tudi na lahkem traktorju s pravim štirikolesnim zaviranjem ne moreš narediti čudeža. Še zmeraj moraš po pameti izbrati prestavo in breme.

Rovtar, disk je torej navarjen na pušo, ki povezuje odgon iz menjalnika in os za prenos pogona? Če je temu tako, potem po mojem tu najbrž ni potrebe po dodatnih ležajih. Razen tega ima ta puša malenkost gibanja od enega do drugega segerjevega obročka.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1980
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 08:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Točno tako.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sančo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44
Prispevkov: 612
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 10:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tega,da je disk montiran na pušo,ne razumem najbolj. Pri meni to ni mogoče(štore 504),ker tam ni prostora zanj. Je pa prostor malo naprej,kjer je ohišje malo vbočeno.
Jaz sem naredil pušo,jo nabil na gred,zavaril in nanjo privijačil disk od jugota. Sam potem sem opustil projekt. Če pa luft ni problem,bom morda naredil do konca. Zdaj niti nimam diska gor,uporabit sem pa mislil pumpo od 126p.

No,kakorkoli,pri meni je disk na gredi,ne pa na vmesnem členu,ki povezuje gred in je varovana s segerji

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1980
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 12:00    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Se opravičujem, sem narobe prebral. Ima sančo prav. Zavorni celinder pa ni od zetorja ampak od lade.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sančo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44
Prispevkov: 612
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 13:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Me je spet mal zagrablo,da bi naredil to do konca,kar sem pred leti zastavil.
No,še moje mnenje o vsem skupaj. Mislim,da je tisti,ki razmišlja da bo na račun tega imel precej boljše zavore,v zmoti. Po mojem mnenju,je razlika očitna le v primeru,ko imaš izključen prednji pogon,če imaš pa vključenega,pa verjetno ni neke razlike. Morda za procent ali dva.
Če se motim,me popravite in obrazložite,zakaj.
Glede na izkušnje,ki jih ima rovtar,bi jaz vprašal:
-koliko je trši pedal zavore napram prej(jaz sem na štoretu povezavo za zračne zavore odklopil,da je pedal mehkejši)in ali bi blo bolje montirat zračni cilinder,namesto mehanske vage,
-koliko se dejansko pozna pri zaviranju,ko imaš samo na 2 pogon,al pa na vse 4,
-a potem sigurno ne zateguje gredi pri zaviranju,glede na to da ni vležajena?

Lp Sančo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1980
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 14:43    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pedal se meni osebno ne zdi nič trši. Zavora se najbolj pozna pri ustavljanju z polno prikolico, še posebaj v klancu saj traktor ne leze nazaj. Pri izklopljenem pogonu zavira tako dobro kot pri vklopljenem pogonu. Glede zategovanja pa sam osebno nisem opazil kakšne razlike.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

sančo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44
Prispevkov: 612
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 28 Nov 2008 15:13    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hvala za odgovore Wink

No,sigurno zadeva pride zelo prav,recimo pri vožnji po klancu navzdol s cestnimi prestavami,ko maš sklopljen prvi pogon,pa verjamem da tudi drugje.

Kako je pa s posamičnimi diski na vsaken sprednjem kolesu? Nekje sem zasledil da ima nekdo to narejeno,samo tu na forumu očitno ne,sicer bi se že vključil v debato. Če kdo kaj ve o tem naj se razpiše.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

sančo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44
Prispevkov: 612
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2008 10:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Še nekaj me zanima.
A je kdo razmišljal,al pa naredil zavore na elektromagnetni vklop. Sam sem pred leti razmišljal o tem pri štoretu. Če ima kdo izkušnje s tem,naj se javi

Lp Sančo

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.