Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1980 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 27 Nov 2008 18:43 Naslov sporočila: |
|
|
Narejeno je brez ležajev in do sedaj ni bilo težav. Pomembno je da je disk centriran, drugače začne opletati in ti lahko kaj uniči, in ko variš si moraš vzeti čas. Pa tudi vaga mora biti pravilno narejena, da se izkoristi maksimalni hod celindra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
KUKU Vajenec
Pridružen/-a: 26.11. 2008, 10:32 Prispevkov: 5 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 27 Nov 2008 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
Moram rečt, zelo posrečena zadeva. Imam samo eno vprašanje, kar me pri tem moti. Ali je sprednja os toga? Kajti, če rečeva, da kardan premza potem premza samo na eno kolo. Primer Univerzal, če pohodim premzo mi prime samo eno kolo zaradi diferenciala seveda tisto katero je višje. Isto je s zadnjim pogonom, ko zakoplje zato se uporablja špera. Recimo imamo pa gorsko izpeljanko Kobote in, če pohodim bremzo se ustavi kot okopana in s tem vsa 4 kolesa hkrati, kar pri Univerzalu ni tako. Se pravi, da je veliko odvisno od izvedbe sprednjega diferenciala. Ali pa se motim. Gre se predvsem za to, da Universal ima na sprednjih kolesih tiste velike buče in je zaradi tega izpeljanka diska na vsako kolo zelo otežkočeno. Moral bi imeti diske po moje kar 400 ali več mm. Drugače pa zelo pohvalna in dobro izpeljana zadeva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 641 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 08:03 Naslov sporočila: |
|
|
Tako kot ima rovtar narejeno, zavira seveda preko diferenciala in to pomeni, da zaviranje ni nujno enakomerno. Gotovo te take zavore ne morejo rešiti iz prevelikih neumnosti, prav tako pa je tudi gotovo, da veliko pomagajo pri zaviranju. Po mojem na res mokrem terenu tudi na lahkem traktorju s pravim štirikolesnim zaviranjem ne moreš narediti čudeža. Še zmeraj moraš po pameti izbrati prestavo in breme.
Rovtar, disk je torej navarjen na pušo, ki povezuje odgon iz menjalnika in os za prenos pogona? Če je temu tako, potem po mojem tu najbrž ni potrebe po dodatnih ležajih. Razen tega ima ta puša malenkost gibanja od enega do drugega segerjevega obročka. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1980 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 08:29 Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Tega,da je disk montiran na pušo,ne razumem najbolj. Pri meni to ni mogoče(štore 504),ker tam ni prostora zanj. Je pa prostor malo naprej,kjer je ohišje malo vbočeno.
Jaz sem naredil pušo,jo nabil na gred,zavaril in nanjo privijačil disk od jugota. Sam potem sem opustil projekt. Če pa luft ni problem,bom morda naredil do konca. Zdaj niti nimam diska gor,uporabit sem pa mislil pumpo od 126p.
No,kakorkoli,pri meni je disk na gredi,ne pa na vmesnem členu,ki povezuje gred in je varovana s segerji |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1980 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem, sem narobe prebral. Ima sančo prav. Zavorni celinder pa ni od zetorja ampak od lade. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Me je spet mal zagrablo,da bi naredil to do konca,kar sem pred leti zastavil.
No,še moje mnenje o vsem skupaj. Mislim,da je tisti,ki razmišlja da bo na račun tega imel precej boljše zavore,v zmoti. Po mojem mnenju,je razlika očitna le v primeru,ko imaš izključen prednji pogon,če imaš pa vključenega,pa verjetno ni neke razlike. Morda za procent ali dva.
Če se motim,me popravite in obrazložite,zakaj.
Glede na izkušnje,ki jih ima rovtar,bi jaz vprašal:
-koliko je trši pedal zavore napram prej(jaz sem na štoretu povezavo za zračne zavore odklopil,da je pedal mehkejši)in ali bi blo bolje montirat zračni cilinder,namesto mehanske vage,
-koliko se dejansko pozna pri zaviranju,ko imaš samo na 2 pogon,al pa na vse 4,
-a potem sigurno ne zateguje gredi pri zaviranju,glede na to da ni vležajena?
Lp Sančo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rovtar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43 Prispevkov: 1980 Kraj: Polhograjski Dolomiti
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 14:43 Naslov sporočila: |
|
|
Pedal se meni osebno ne zdi nič trši. Zavora se najbolj pozna pri ustavljanju z polno prikolico, še posebaj v klancu saj traktor ne leze nazaj. Pri izklopljenem pogonu zavira tako dobro kot pri vklopljenem pogonu. Glede zategovanja pa sam osebno nisem opazil kakšne razlike. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 28 Nov 2008 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore
No,sigurno zadeva pride zelo prav,recimo pri vožnji po klancu navzdol s cestnimi prestavami,ko maš sklopljen prvi pogon,pa verjamem da tudi drugje.
Kako je pa s posamičnimi diski na vsaken sprednjem kolesu? Nekje sem zasledil da ima nekdo to narejeno,samo tu na forumu očitno ne,sicer bi se že vključil v debato. Če kdo kaj ve o tem naj se razpiše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sančo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 22.07. 2008, 20:44 Prispevkov: 612 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 29 Nov 2008 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
Še nekaj me zanima.
A je kdo razmišljal,al pa naredil zavore na elektromagnetni vklop. Sam sem pred leti razmišljal o tem pri štoretu. Če ima kdo izkušnje s tem,naj se javi
Lp Sančo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|