Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slavcr Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 00:18 Naslov sporočila: Težave s tračnim obračalnikom |
|
|
Na sorodnikovem tračnem obračalniku en nosilni jermen vidno prehiteva drugega, tako, da mu kar naprej lomi nosilne prečke, diagonale, plastične pritrdilne elemente, ...
Trdim, da zato, ker je ena pogonska jermenica preprosto večja od druge (obraba !) in ju je treba izenačiti, pa mi ne verjame; raje kar naprej "šraufa" (ko se najbolj mudi zgrabljati - itak) in menjava polomljene dele.
Ali je kdo imel podobno težavo - in kako jo je rešil? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 06:37 Naslov sporočila: |
|
|
prej bi rekel da je jermenica "zategnjena". premeri ce je to res (da je ena stran krajsa od druge). lahko pa da je bil samo en jermen menjan pa ni bila prava velikost.... ceprav skoraj ne verjamem da je kriv jermen....
najbolje vse skupaj podret, nove jermene, elemente... ter "grablje" obnovit!
kater obracalnik pa je to? |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
janez03 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:34 Prispevkov: 194 Kraj: TRŽ'Č
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
Kot ti je rekel že alkoholik preveri pravilnost položaja končnih koles preko katerih tečeta jermena. pomeri medosno razdaljo na obeh straneh in vzemi ravno letev ter jo prisloni h kolesoma da vidiš odstopanje vzporednosti. (optika).
Dostikrat se zgodi, da zadeneš kako oviro vede ali nevede, in sčasoma se toliko ukrivi nosilni profil koles, da je razmak med kolesi na eni strani večji kot na drugi in to povzroča težave kot jih opisuješ. Ker se je to zgodilo tudi meni vem kaj govorim. Jaz sem s fleksarico zažagal nosilec koles, ga naravnal, zavaril nazaj in zdaj spet dela "kot nov".
L.p.; Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
h3x0r Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 14.04. 2008, 14:21 Prispevkov: 40
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 22:34 Naslov sporočila: |
|
|
Iste probleme sem imel tudi jaz samo sem potem nesu avtokleparju in me je odrl za umret in to je to ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
janez03 Traktorist
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 21:34 Prispevkov: 194 Kraj: TRŽ'Č
|
Objavljeno: 15 Avg 2008 12:46 Naslov sporočila: |
|
|
h3x0r je napisal/a: | Iste probleme sem imel tudi jaz samo sem potem nesu avtokleparju in me je odrl za umret in to je to ![Very Happy](images/smiles/icon_biggrin.gif) |
Tako je! Sip vgrajuje izredno slab material in zelo drago prodaja rezervne dele. En primer: ekscenter za pogon kose pri samohodni kosilnici -15 cm velik kos obdelanega jekla stane 104 EUR. Za 120 EUR pa ob vseh zaslužkih trgovcev dobiš (sicer - roko na srce- res slabo) motorno žago.
Če daš nekomu popravljat pa spet misli, da mora dobro zaslužiti in še hoče narediti vtis da ti je s svojim delom "življenje rešil". Nosilna kolesa jermenov upogibaš domala kar s kombinirkami, cena novih pa kot da so iz zlata. Od takrat pač če se kaj zgodi "poklepljem" sam in gremo dalje.
L.p.; Janez |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
slavcr Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 16 Avg 2008 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, na skrivljeno ogrodje pa nisem pomislil!
(Oba jermena in vse na njima je bilo obnovljeno, pa ni nič pomagalo.)
Bomo merili in ravnali.
Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
Dragunov Traktorist
Pridružen/-a: 22.08. 2007, 18:56 Prispevkov: 124 Kraj: Radlje ob dravi
|
Objavljeno: 16 Avg 2008 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
na našem tračnem obračalniku se pa ful obrabljajo gibljivi deli, najbolj tam ko prideta diagonali skupaj, skozi je pa en sornik. tisti sornik in luknje so totalno zagrižene. Vse to se je začelo odkar smo menjali kompleten trak, zaradi slabih jermenov. Pomoje je kriv slab material, ker pri originalnem pa ni blo teh problemov. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
slavcr Kmetovalec
![Kmetovalec Kmetovalec](http://cdn1.iconfinder.com/data/icons/LUMINA/jobs_icons/png/72/farmer.png)
Pridružen/-a: 01.05. 2008, 22:55 Prispevkov: 94
|
Objavljeno: 11 Sep 2008 09:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ogrodje je v redu, ni zvito. Na eni od jermenic je bil "zmatran" zvar: Polovici V-utora sta se razlezli narazen in jermen se je ulegel globlje, na manjši premer (ni bila kriva obraba). Zdaj je jermenico dokončno razklalo na pol in smo jo zamenjali z novo. Bomo videli, če je bil to pravi vzrok. |
|
Nazaj na vrh |
|
![](templates/SoftGreen/images/spacer.gif) |
|