Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
@tiljo Traktorist
Pridružen/-a: 28.03. 2015, 20:02 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 25 Jul 2016 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
Obiskovalec je napisal/a: | @tiljo je napisal/a: | d4r3 je napisal/a: | pri meni na UTB-ju je pedala in štangica povezana z vzmetjo....takod a ko pride ventil zražnih zavor do konca potem se vzmet še raztegne....drugač pa moreš na traktorju malo nastavit zavore da bojo traktorske malo poznej prijele kot na prikolici....glede regulatorja na prikolici pa jaz pri prazni prikolici tudi ne opazim razlike je pa razlika pri polni prikolici in se pozna na katero stran je vključen regulator.... |
V tej smeri z vzmetjo sem tudi sam študiral... Ampak ko zabremzam primejo najprej na prikolici in to tako da zablokirajo da se traktor kmalu ugasne oz se... Pa me zanima ce se da tudi tisti regulator kaj nastaviti da nebi tako močno prijele ? Vsaj ne ko je nastavljeno na prazno prikolico. Ali je mozno da porabi vsa zrak in zato zablokirajo? Recimo se peljem po klancu in hočem samo malo zmanjšati obrate motorja pa malo stisnem zavoro in zablokirako. Tlak nabarometru pa tudi do konca pade amak takoj skoči nazaj. Lp in hvala za odgovor |
Pri meni zablokirajo samo takrat kadar je v sistemu premalo zraka... |
Kako pa lahko to preverim ? Ker traktor ima svoj konpresor in prikolica rezervar za zrak in dokler se oboje ne nafila negre z mesta. Je možno da se že pri majhnem dotiku pedala use izprazni ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zizy Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.08. 2013, 11:57 Prispevkov: 91 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: 25 Jul 2016 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Če imaš ročko na "prazno prikolico" ti je ne sme zablokirati. Tista ročka je navaden regulator pritiska, ki ga pošlje v celinder prikolice. Čudi me da je to novo prikolica in da ti tudi pri prazni zablokira, kajti tu bi morali oni nastaviti, ampak se jim zgleda tudi tega več neda.
Zgleda ker so tudi zavore nove, potrebujejo res majhen tlak da zablokirajo.
Uglavnem, boš moral ta regulator na novo nastaviti, da bo na prazni prikolica prihajal še manši tlak v celinder. Če si malo praktičen, boš sam lahko nastavil. Na temu ventilu z ročko imaš štiri vijake, jih odšraufaš in spodaj imaš lisnate vzmeti, ki jih daš na stran, nato vidiš vrtišče te ročke na kateri je neki vložek z vijaki. Dva vijaka sta za nastavitev pritiska prazne in pol prazne prikloice, ta tretja pozicija je fiksna in določa silo polno naložene prikolice, to je ponavadi maximalen tlak. Uglavnem ti moraš nastavit vijak za prazno prikolico, to je tisti vijak, ko imaš ročko na poziciji prazna prikolica in vijak gleda notri v ta regulator, sepravi ročko potem obrneš za 180 stopin in imaš ta vijak. Zdaj pa sprobavej, zašraufej vijak za polovico obrata in probaj razliko, dokler ti nehajo blokirati kolesa.
Po cirka nevem treh letih, ko se zavore obrabijo malo, boš pa lahko ta vijak spet malo odšraufal, da bo več pritiska na celindru |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bošte Vajenec
Pridružen/-a: 06.01. 2014, 17:16 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 24 Sep 2017 19:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ali mogoče kdo ve kje bi se dobilo mokre zavore za imt 577? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zalb.krut Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 31.05. 2012, 20:53 Prispevkov: 232 Kraj: dežela suhe robe
|
Objavljeno: 28 Jan 2019 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Pzdravljeni
Tudi jaz imam vprašanje glede zavor na traktorjih imt 560-577. Zavore vsaj večinoma delujejo zelo slabo, enkrat blokirajo, spet drugič nič ne primejo.
Na hrvaških in srbskih forumih sem zasledil, da montirajo dodatne vzmeti, kar naj bi stanje izboljšalo. Spet drugi naredijo mehanske vzvode namesto oljih cilindrov. O mokrih zavorah pa vsi same pohvale.
Mene pa predvsem zanima, če je kdo to predeloval ali pa če vsaj pozna koga da bi malo opisal kakšen je postopek? Ali je res tako astronomski vložek ali ni mogoče dobiti sestavnih delov?
Upam, da se najde kdo, ki kaj ve. Pa lep večer |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 28 Jan 2019 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Dobrih 10 let nazaj smo zavore obnovili in ni problemov z štekanjem, primejo dobro. Deli so bili vse tovarniški, vzmeti pa mislim da malo močnejše. Krogle sem takrat mazal z boljšo fuchs mastjo. Zdaj me spet čaka demontaža ker mi na eni strani pušča semering. Zavore primejo normalno, traktor se z 8 tonami odzadaj brez problema ustavi pa prikolica nima svojih zavor. Sicer vse v ravnini. Sem pa opazil da mi začnejo zavorni cilindri malo puščati tako da bo kakšna zamenjava čez čas. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 31 Mar 2019 07:28 Naslov sporočila: |
|
|
živjo, mene pa zanima naslednje: je kdo že vgrajeval mokre zavore na imt-ja ( imt565 dv)? rabil bi par nasvetov, ali se menja samo diske, lamele, zavorne cilinder, ali pa je potrebno menjati tudi osovino in pa ali je treba tudi kaj spreminjati na samem ohišju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 24 Jul 2020 13:35 Naslov sporočila: |
|
|
izkušnja z zavorami IMT 560: kupil sem ga, zavore so štekale: razkopal vse dol, diske dal poglihat na stružnico, nove lamele od massey fergusson, nove kuglice, nove vzmeti, kuglice sem namazal z mastjo, ampak glih toliko da je mastno, ležišča kuglic očistil... nove zavorne cilindre- zastava knič, nove cevke, nove manšete, da so zavore zaprte, da ne pride vlaga.. nastavil tovarniško po priročniku... zavore primejo ko šus, živim pa v hribih in traktor rabim za transport drv z 5 tonsko prikolico- po večini furam po 3 prikolice drv na teden, zadaj 6 metrov drv..... zdaj delajo 2 meseca, z traktorjem sem naredil 50 delovnih ur in primejo res dobro.... kot so napisali, te zavore so dobre, sam potrebna je doslednost pri sestavljanju, pa kvalitetne dele je potrebno dat noter... tud zavorne lamele od mf so mnogo boljš kot od imt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
suligoj Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 25.11. 2007, 19:12 Prispevkov: 1027 Kraj: Posočje
|
Objavljeno: 27 Jul 2020 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
kristijan je napisal/a: | izkušnja z zavorami IMT 560: kupil sem ga, zavore so štekale: razkopal vse dol, diske dal poglihat na stružnico, nove lamele od massey fergusson, nove kuglice, nove vzmeti, kuglice sem namazal z mastjo, ampak glih toliko da je mastno, ležišča kuglic očistil... nove zavorne cilindre- zastava knič, nove cevke, nove manšete, da so zavore zaprte, da ne pride vlaga.. nastavil tovarniško po priročniku... zavore primejo ko šus, živim pa v hribih in traktor rabim za transport drv z 5 tonsko prikolico- po večini furam po 3 prikolice drv na teden, zadaj 6 metrov drv..... zdaj delajo 2 meseca, z traktorjem sem naredil 50 delovnih ur in primejo res dobro.... kot so napisali, te zavore so dobre, sam potrebna je doslednost pri sestavljanju, pa kvalitetne dele je potrebno dat noter... tud zavorne lamele od mf so mnogo boljš kot od imt. |
Koliko je bilo okvirno stroškov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kmetk Kmetovalec
Pridružen/-a: 20.08. 2017, 18:02 Prispevkov: 44
|
Objavljeno: 28 Jul 2020 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
suligoj je napisal/a: | kristijan je napisal/a: | izkušnja z zavorami IMT 560: kupil sem ga, zavore so štekale: razkopal vse dol, diske dal poglihat na stružnico, nove lamele od massey fergusson, nove kuglice, nove vzmeti, kuglice sem namazal z mastjo, ampak glih toliko da je mastno, ležišča kuglic očistil... nove zavorne cilindre- zastava knič, nove cevke, nove manšete, da so zavore zaprte, da ne pride vlaga.. nastavil tovarniško po priročniku... zavore primejo ko šus, živim pa v hribih in traktor rabim za transport drv z 5 tonsko prikolico- po večini furam po 3 prikolice drv na teden, zadaj 6 metrov drv..... zdaj delajo 2 meseca, z traktorjem sem naredil 50 delovnih ur in primejo res dobro.... kot so napisali, te zavore so dobre, sam potrebna je doslednost pri sestavljanju, pa kvalitetne dele je potrebno dat noter... tud zavorne lamele od mf so mnogo boljš kot od imt. |
Koliko je bilo okvirno stroškov? |
To bi tudi mene zanimalo. Pa še to,a se dobi kje material oz. če je kdo kdaj "obnavljal" glavni zavorni cilinder pri IMTju 560? Se to sploh dela ali je najbolje kar novega nabavit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1040 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 29 Jul 2020 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
glavni zavorni cilinder je bil nov, ko sem traktor kupil.. problem je bil vtrgane vzmeti na enem zavornem disku. stroški: glihanje diskov me je koštalo 10 eur, kuglice po 2 eur/kos, vzmeti po 2 eur na kos, lamele so po 20 eur/kos ( od massey fergusson al pa jih daj obnovit na sinter), pomožni zavorni cilindri zastava knič 33 eur/kos, cevke na pomožnih zavornih cilindrih 6 eur/kos, semeringi vsi novi, tko da je narejeno za prav. jaz sem vzel material pri klasje kranj. cca 270 eur brez glavnega zavornega cilindra. če delaš zase, je boljš dat kak evro več, pa imaš mir.. lamele kupi 12,7mm debele, ker jaz sem kupil 14mm, sam navkljub glihanju zavornih diskov je blo zelo malo prostora med lamelami in diski- je blo cca pol milimitra, pole sem moral dat stanjšat lamele na 13,4 mm in je blo ok... pa itak nastaviš zavore z zavornim cilindrom. in potem še nove manšete, da so zavore pokrite. jaz sem delal večinoma vse sam, pomagal mi je brat, veliko sem si pomagal z radioničkim priručnikom, kak nasvet sem dobil tudi na FB-ju...... jaz sem tako naredil, in dela res ok. za obnovit glavni zavorni cilinder pri imt 560 dobiš recimo pri agroizbira set gumic, stane cca 10 eur. sama cena rezervnih delov ni velika, več je dela za podret in zložit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|