Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




IMT zavore
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

viher
Vajenec


Pridružen/-a: 06.10. 2013, 11:18
Prispevkov: 1

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2014 19:30    Naslov sporočila: zavore

Odgovori s citatom


Pozdravljeni

imam problem na imt 542
desni pedal ima tudi zračno zavoro, pa me zanima če se dobi kaki komplet tesnil (eno tesnilo je zelo načeto). Saj ko tlak začne naraščati sprednje strani začne uhajat zrak in ne ustvari dovolj tlaka.

zanima pa me tudi kako prit v pedal v sredino kjer je ventil saj tako daleč ne znam razdret. (če se seveda da)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

newholland80
Traktorist


Pridružen/-a: 18.07. 2013, 21:50
Prispevkov: 147
Kraj: Srednja vas pri Dragi

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2014 20:59    Naslov sporočila: Re: zavore

Odgovori s citatom


Pri našem IMT 560 ko pritisneš stopalko, levo kolo zablokira (edino če se prej pelješ en čas v rikverc in tiščiš bremzo, da se segrejejo, potem je bolše), desna stopalka pa ni dovolj visoka in ko pritisneš, zabremza (zablokira) samo levo kolo, če pa imaš razdvojene stopalke, pa tut bolj slabo prime desna. A se da to kej naštelat, pa kaj bi bil vzrok da zablokira?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2014 07:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj imaš na desno stopalko montiran ventila za zračne zavore? Mogoče je zaradi tega bolj toga in trda, ter slabše prime...vsaj na 533 in 539 je tako. Zato sem dal stran tisti ventil za zračne in primeta obe kot šus.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

newholland80
Traktorist


Pridružen/-a: 18.07. 2013, 21:50
Prispevkov: 147
Kraj: Srednja vas pri Dragi

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2014 19:49    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja, imam, pa bom probal odšraufat pa bom videl ali bo bolše. =)
Drugače pa imamo še enega 560, pa zavore slabo primejo, ker so mastne, pa smo jih 3krat že sprali, pa me zanima, če se noter lahko nasuje kakšna mivka ali kaj podobnega, da bi se ''posušile''.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

kravos32
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 24.05. 2011, 19:18
Prispevkov: 80

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2014 20:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote="newholland80"]Ja, imam, pa bom probal odšraufat pa bom videl ali bo bolše. =)
Drugače pa imamo še enega 560, pa zavore slabo primejo, ker so mastne, pa smo jih 3krat že sprali, pa me zanima, če se noter lahko nasuje kakšna mivka ali kaj podobnega, da bi se ''posušile''.[/qute

Mivko že nasuješ notri,nekaj časa bi mogoče imel mir,vendar ko bi se mivka napila olja,kako bi pa to ven spravil ? Smile
Na tvojem mestu bi počakal na kakšno slabo vreme,si vzel čas in zadevo podrl,zamenjaš tesnila pa imaš mir.
Sicer pa so mastne ker ti zavorni cilinder pušča ali ti pušča iz diferenciala?

In fantje,če vam kolesa blokirajo,vzemite si čas in vzemite zavorne cilindre iz traktorja nato jih raztavite,očistite z bencinom nato pa bat in sam cilinder z vodobrusnim papirjem podrgnite,sam sem imel isti problem da mi je kolo blokiralo,ker mi je površinska rja na batu preprečila vrnitev bata v cilinder.
Upam da sem vam kaj pomagal,če pa kaj ni jasnega pa pišite ZS
Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

newholland80
Traktorist


Pridružen/-a: 18.07. 2013, 21:50
Prispevkov: 147
Kraj: Srednja vas pri Dragi

PrispevekObjavljeno: 02 Apr 2014 13:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote="kravos32"]
newholland80 je napisal/a:
Ja, imam, pa bom probal odšraufat pa bom videl ali bo bolše. =)
Drugače pa imamo še enega 560, pa zavore slabo primejo, ker so mastne, pa smo jih 3krat že sprali, pa me zanima, če se noter lahko nasuje kakšna mivka ali kaj podobnega, da bi se ''posušile''.[/qute

Mivko že nasuješ notri,nekaj časa bi mogoče imel mir,vendar ko bi se mivka napila olja,kako bi pa to ven spravil ? Smile
Na tvojem mestu bi počakal na kakšno slabo vreme,si vzel čas in zadevo podrl,zamenjaš tesnila pa imaš mir.
Sicer pa so mastne ker ti zavorni cilinder pušča ali ti pušča iz diferenciala?

In fantje,če vam kolesa blokirajo,vzemite si čas in vzemite zavorne cilindre iz traktorja nato jih raztavite,očistite z bencinom nato pa bat in sam cilinder z vodobrusnim papirjem podrgnite,sam sem imel isti problem da mi je kolo blokiralo,ker mi je površinska rja na batu preprečila vrnitev bata v cilinder.
Upam da sem vam kaj pomagal,če pa kaj ni jasnega pa pišite ZS
Lp



kul

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

@tiljo
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2015, 20:02
Prispevkov: 109

PrispevekObjavljeno: 24 Jul 2016 14:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pozdrav.
Mi imamo pa težavo na IMT 542.
In sicer kupili smo novo prikolico z zračnimi zavorami ker jih ima tudi traktor. In če na desni pedal priklopimo tisti ventil z štanžico ki odpira in zapira zračne zavore na prikolici nam prikolica blokira zavore na traktorju pa niti ne primejo ker se pedal ne spusti toliko nizko ker ga prej ustavi stangica ki odpira ventil in ko se ventil odpre do konca negrejo zavore nižje da binprijele še na traktorju.drugače na trakktorju primejo zavore odlično. Zanima me z čim se mora povezati ventil z pedalom. Ker če se z štangicoo ne primejo na traktorju zavore samo na prikolici. In še ena težava je ker na prikolici je ventil da lahko regulirraš koliko naj bi bremze prijele in sicer brez zavoz potem opcija prazna prikolica pol polna in polna. Problem je ker povsod primejo enako. Je možnost tole naštimati da deluje ? Ker sedaj imamo novo prikolico zavor pa ne moremo koristiti ker potem smo na traktorju brez. In še če je možno ventil na prikolici porihtati da nebi vedno prijelo enako. Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

d4r3
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35
Prispevkov: 921

PrispevekObjavljeno: 25 Jul 2016 18:56    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


pri meni na UTB-ju je pedala in štangica povezana z vzmetjo....takod a ko pride ventil zražnih zavor do konca potem se vzmet še raztegne....drugač pa moreš na traktorju malo nastavit zavore da bojo traktorske malo poznej prijele kot na prikolici....glede regulatorja na prikolici pa jaz pri prazni prikolici tudi ne opazim razlike je pa razlika pri polni prikolici in se pozna na katero stran je vključen regulator....

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

@tiljo
Traktorist


Pridružen/-a: 28.03. 2015, 20:02
Prispevkov: 109

PrispevekObjavljeno: 25 Jul 2016 19:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


d4r3 je napisal/a:
pri meni na UTB-ju je pedala in štangica povezana z vzmetjo....takod a ko pride ventil zražnih zavor do konca potem se vzmet še raztegne....drugač pa moreš na traktorju malo nastavit zavore da bojo traktorske malo poznej prijele kot na prikolici....glede regulatorja na prikolici pa jaz pri prazni prikolici tudi ne opazim razlike je pa razlika pri polni prikolici in se pozna na katero stran je vključen regulator....


V tej smeri z vzmetjo sem tudi sam študiral... Ampak ko zabremzam primejo najprej na prikolici in to tako da zablokirajo da se traktor kmalu ugasne oz se... Pa me zanima ce se da tudi tisti regulator kaj nastaviti da nebi tako močno prijele ? Vsaj ne ko je nastavljeno na prazno prikolico. Ali je mozno da porabi vsa zrak in zato zablokirajo? Recimo se peljem po klancu in hočem samo malo zmanjšati obrate motorja pa malo stisnem zavoro in zablokirako. Tlak nabarometru pa tudi do konca pade amak takoj skoči nazaj. Lp in hvala za odgovor

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Obiskovalec
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 26.06. 2015, 17:16
Prispevkov: 85

PrispevekObjavljeno: 25 Jul 2016 20:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


@tiljo je napisal/a:
d4r3 je napisal/a:
pri meni na UTB-ju je pedala in štangica povezana z vzmetjo....takod a ko pride ventil zražnih zavor do konca potem se vzmet še raztegne....drugač pa moreš na traktorju malo nastavit zavore da bojo traktorske malo poznej prijele kot na prikolici....glede regulatorja na prikolici pa jaz pri prazni prikolici tudi ne opazim razlike je pa razlika pri polni prikolici in se pozna na katero stran je vključen regulator....


V tej smeri z vzmetjo sem tudi sam študiral... Ampak ko zabremzam primejo najprej na prikolici in to tako da zablokirajo da se traktor kmalu ugasne oz se... Pa me zanima ce se da tudi tisti regulator kaj nastaviti da nebi tako močno prijele ? Vsaj ne ko je nastavljeno na prazno prikolico. Ali je mozno da porabi vsa zrak in zato zablokirajo? Recimo se peljem po klancu in hočem samo malo zmanjšati obrate motorja pa malo stisnem zavoro in zablokirako. Tlak nabarometru pa tudi do konca pade amak takoj skoči nazaj. Lp in hvala za odgovor


Pri meni zablokirajo samo takrat kadar je v sistemu premalo zraka... ponavadi če traktor dlje časa stoji

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.