Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




new holland
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 196, 197, 198, 199, 200  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

d4r3
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.11. 2010, 19:35
Prispevkov: 921

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2023 10:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Menjaj najprej filter olja .... če ga že dolgo nisi menjal .... jepa tako da zelo veliko odvisno od seče in pa koliko se uporabljajo hidravlični priključki.....

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

zlaznik1
Vajenec


Pridružen/-a: 14.02. 2011, 14:32
Prispevkov: 34

PrispevekObjavljeno: 27 Maj 2023 08:24    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lep pozdrav imam naslednje vprašanje kakšna je razlika med New Holland td3.50 in t480s?
Hvala za odgovore v naprej.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

KatkaYES
Vajenec


Pridružen/-a: 14.06. 2021, 09:23
Prispevkov: 31

PrispevekObjavljeno: 10 Okt 2023 04:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


NEW HOLLAND RIVAL je napisal/a:
ja men je davčno potrjevanje računov tut smešn kasn bi bil sele brez dokumentni sistem utezi


Haha, se strinjam! Brez uteži bi bil pač...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ralf
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35
Prispevkov: 95

PrispevekObjavljeno: 24 Dec 2023 21:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tragedija. NH t3.50f star 3 leta z samo 280 urami, pospešeno začelo izginjat motorne olje. 2 meseca nazaj je nekam močno zakadilo ko sem speljal, sem ustavil in preveril olje, bilo je na črtici "min". Nenavadno se mi je zdelo, saj ob menjavi olja (original + original filter) pred par meseci je bilo natočeno do max. Je pa res da je pri hladnem za gledat šipko, ko steče vse olje dol. Ko se je shladil sem dotočil olje, da je spet bilo blizu max. Danes (od takrat samo par delovnih ur narejenih), pogledam olje in je tik pod "min" !?
Nikjer na zunaj ne vidim da bi puščalo olje, okoli turbine, filtra in podobno...
Torej se obeta najhujši scenarij podiranje motorja in iskanje kje je nekaj popustilo?
Nasveti kako naprej in kaj lahko še sam preverim?


Nazadnje urejal/a ralf 03 Jan 2024 14:31; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Titan191
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 08.09. 2014, 16:53
Prispevkov: 60
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: 24 Dec 2023 21:50    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pri motornem olju maš samo 2 možnosti:

1. Olje nekje pušča, kar se pri taki količini hitro opazi.

2. Olje ti žre/kuri motor. Lahko ga v motor dobiš pri turbini, na ventilih ali pa pri obročkih.
Če imaš interkuler, snemi cev ki gre iz turbine na interkuler, če je znotraj precej mastna, je to to.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ralf
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35
Prispevkov: 95

PrispevekObjavljeno: 26 Dec 2023 12:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kako bo začel s preverjanjem mehanik? Preverjanje kompresije, da se vidi če so batni obročki? Cev od intercoolerja, a če je vse ok s turbino bi morala biti popolnoma brez masti, a ni vedno nekaj mastno?
Je za videt če puščajo ventili dovolj odstranit pokrov glave ali celo glavo?
Je smiselno naročat avtovleko za do kakih oddaljenih preverjenih specialistov za new holland, morda celo v Štore, ali bi se lahko že lokalnemu mehaniku za traktorje zaupalo tako delo, torej kakšna je zahtevnost?
Sicer so s tem traktorjem že od začetka neki problemi, pri 30 urah v garanciji crknil alternator, od novega že pušča nafta nekje na prehoda iz zgornjega v spodnji rezervar, kar se je v zadnjem času še poslabšalo. Sedaj pa še to. Vedno sem pazil, da nisem hladnega obremenil ali vročega hitro ugasnil. Kaj pa če je teoretično bilo preveč olja dano noter pri zadnji menjavi? Kje bi najprej popustilo in začelo puščat?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

rovtar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 23.05. 2007, 18:43
Prispevkov: 1868
Kraj: Polhograjski Dolomiti

PrispevekObjavljeno: 26 Dec 2023 13:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Če izginja olje v motorju je možno
-spusti semering na odmični gredi spredaj/ prednji del motorja masten
-spusti semering na odmični gredi zadaj/ olje pride v ohišje sklopke kjer bi morala biti luknjica na spodnjem dela da odteka
-spusti tesnilo glave/poči glava in se olje začne mešati z vodo
-spusti tesnilo pokrova ventilov/ mastno po vrhu motorja
-slaba tesnila ventilov/ olje v izpuhu, traktor močno kadi
-slabi obročki batov/ spet olje v izpuhu, traktor močno kadi
-slabo tesnilo na filtrih/ mastni filtri
-slabo tesnilo karterja/ motor masten spodaj
To je par najpogostejših težav. Drugače preveriti hladilno tekočino. Za vsak slučaj še preverite nivo hidravličnega olja. Je malo možnosti ampak odvisno od sistema lahko pride do mešanja olja.
Intercooler bo normalno malo masten. Za ventile pa mislim da je "najlažje" sneti kolektor in pogledati če je masten.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

ralf
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 28.05. 2017, 21:35
Prispevkov: 95

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2023 08:39    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kaj pa okvara hidravlične črpalke in da odteče motorno olje v hidravlično? To mi je sedaj en rekel naj preverim, ker če bi bilo kaj s turbino ali da bi motor pil olje, bi pri takem ekstremnem izginjanju olja kadilo kot zmešano, ni pa praktično nič kadilo. Me pa ni še na lokaciji za preverit.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mainman
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21
Prispevkov: 1904

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2023 09:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A ni tako, da je hidravlična črpalka vedno pod večjim tlakom, maže se samo zobnik pogona, tako da je po mojem mala verjetnost da bi se to zgodilo.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1173

PrispevekObjavljeno: 28 Dec 2023 11:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na obeh straneh črpalke je odvod "lekaže", ki je brez tlaka oziroma je tam tlak enak kot v sesalnem vodu hidravlične črpalke, torej nižji od atmosferskega tlaka in krepko nižji od tlaka v bloku delujočega motorja. Napisano velja za navadno zobniško črpalko.
Tako, da uhajanje olja iz motorja v hidravlični sistem ni nemogoče.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> CNH Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 196, 197, 198, 199, 200  Naslednja
Stran 197 od 200

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.