Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Simon MS Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013
Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41 Prispevkov: 3942 Kraj: Bakovci (MS)
|
Objavljeno: 02 Maj 2008 06:42 Naslov sporočila: |
|
|
To je v glavi, da. Ko noče vžgat je to velik problem, ko ugotoviš da z štartspreyom pa vžge pa se le ti kot človek kot prvo nanj obrneš ker veš da bo takoj... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rumis Izjava leta 2013
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01 Prispevkov: 156 Kraj: KK,Brežice
|
Objavljeno: 04 Maj 2008 18:51 Naslov sporočila: |
|
|
Start spray je samo izhod v sili, ker malo večja količina lahko povzroči poškodbe motorja, lahko poči glava motorja ali kaj podobnega. Včasih pa le ne gre brez njega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
paskaquali Vajenec
Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10 Prispevkov: 10 Kraj: S.Primorska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Poljanc V.I.P
Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18 Prispevkov: 520 Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)
|
Objavljeno: 13 Maj 2008 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen stroj pa ima ta motor? Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
paskaquali Vajenec
Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10 Prispevkov: 10 Kraj: S.Primorska
|
Objavljeno: 18 Maj 2008 11:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ta motor je na Pasqualiju 958(gorski trans.)Je star že dobrih 30 let.
Motor je v bistvu enak kot Ruggerini RD211,RD220 ali Lombardini 9LD 561-2
Zdaj čakam na rezervne dele.Verjetno je treba ta vodila ventilov prešati,da jih spravim ven? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Maj 2008 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
Tuki so podatki o zračnosti batnih obročkih za Lombardinijev motor
Piston rings - End gaps (mm):
Place piston rings squarely into the unworn part of the lower cylinder
and measure the end gap.
For 9LD561-2 and 9LD561-2/L
1° Chromium-plated ring A = 0.40÷0.65
2° Torsional (internal tapered) ring A = 0.40÷0.65
3° Oil control ring A = 0.25÷0.40
Rebra maš pa tko zamaščena, da je še čudno da ni ribnil, k bi se lahk pregrel.
A je na batih kaj videt da bi ribal? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
paskaquali Vajenec
Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10 Prispevkov: 10 Kraj: S.Primorska
|
Objavljeno: 18 Maj 2008 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz imam ta stroj šele pa mesecev,tako da nisem glavni krivec.Saj zdaj sem spucal.
Bat je kot nov,obrabljeni so obročki in cilinder 0,2-0,3 mm,čeprav so ponekod še sledovi honanja.Bomo brusili na 90,5.
Hvala za mere;na mojmu so bile večje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 18 Maj 2008 17:07 Naslov sporočila: |
|
|
Premer cilindra naj bi bil Ø = 90.00 ÷ 90.02 mm, če to mero preseže za 0,10 mm pol je čas za brušenje.
Pomeri še bat 2 mm gor od spodnjega roba, premer bata naj bi bil Ø = 89.90 ÷ 89.92 mm, če mera odstopa za 0.05 mm, pol je treba menjat.
Mislim pa, da se dobijo bati večji za 0.5 in 1 .0 mm od standardnega.
Pomoje, da naj bi bilo tko kot sem napisal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vladimirac Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 13.07. 2008, 16:57 Prispevkov: 752 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: 29 Nov 2008 20:30 Naslov sporočila: |
|
|
Jest mam pa utb 550,pa ga mam v garazi cca2do3 stopinje pa ga verglam in verglam,kar dolgo da vzge(pa zlo hitro vrti). pa tut kadi sivo-belo. ali se da kaj pomagat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|