Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Traktor slabo vžiga
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

Simon MS
Forumovec leta 2007 in FOTO leta 2013


Pridružen/-a: 04.04. 2007, 08:41
Prispevkov: 3942
Kraj: Bakovci (MS)

PrispevekObjavljeno: 02 Maj 2008 06:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


To je v glavi, da. Ko noče vžgat je to velik problem, ko ugotoviš da z štartspreyom pa vžge pa se le ti kot človek kot prvo nanj obrneš ker veš da bo takoj...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

rumis
Izjava leta 2013


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 13:01
Prispevkov: 156
Kraj: KK,Brežice

PrispevekObjavljeno: 04 Maj 2008 18:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Start spray je samo izhod v sili, ker malo večja količina lahko povzroči poškodbe motorja, lahko poči glava motorja ali kaj podobnega. Včasih pa le ne gre brez njega.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

paskaquali
Vajenec


Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10
Prispevkov: 10
Kraj: S.Primorska

PrispevekObjavljeno: 11 Maj 2008 10:01    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No,zdaj sem imel nekaj časa in sem odprl motor(ruggerini RD 901/2).Kot je videti,so izrabljena vodila ventilov-nima pa teflonov Rolling Eyes .Kako se ta vodila spravi ven? Ima kdo podoben motor pa je to že delal?
Skurjena sta tudi izpušna ventila.Bo treba menjati.
Malo so izrabljeni tudi batni obročki in cilinder.Kot sem videl,ima zgornji obroček dober mm reže.Je to preveč?Nekje sem bral,da je optimalno 0,3 mm pri hladnem motorju.
Bom še poslikal.

Lahko bi ga že prej spucal

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Poljanc
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 09.02. 2006, 12:18
Prispevkov: 520
Kraj: Poljanska dolina (Škofja Loka)

PrispevekObjavljeno: 13 Maj 2008 22:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Kakšen stroj pa ima ta motor? Lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

paskaquali
Vajenec


Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10
Prispevkov: 10
Kraj: S.Primorska

PrispevekObjavljeno: 18 Maj 2008 11:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ta motor je na Pasqualiju 958(gorski trans.)Je star že dobrih 30 let.
Motor je v bistvu enak kot Ruggerini RD211,RD220 ali Lombardini 9LD 561-2
Zdaj čakam na rezervne dele.Verjetno je treba ta vodila ventilov prešati,da jih spravim ven?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

fireman.peter
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32
Prispevkov: 591
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 18 Maj 2008 13:44    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Tuki so podatki o zračnosti batnih obročkih za Lombardinijev motor

Piston rings - End gaps (mm):

Place piston rings squarely into the unworn part of the lower cylinder
and measure the end gap.
For 9LD561-2 and 9LD561-2/L
1° Chromium-plated ring A = 0.40÷0.65
2° Torsional (internal tapered) ring A = 0.40÷0.65
3° Oil control ring A = 0.25÷0.40


Rebra maš pa tko zamaščena, da je še čudno da ni ribnil, k bi se lahk pregrel.
A je na batih kaj videt da bi ribal?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

paskaquali
Vajenec


Pridružen/-a: 22.03. 2008, 18:10
Prispevkov: 10
Kraj: S.Primorska

PrispevekObjavljeno: 18 Maj 2008 14:29    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jaz imam ta stroj šele pa mesecev,tako da nisem glavni krivec.Saj zdaj sem spucal.
Bat je kot nov,obrabljeni so obročki in cilinder 0,2-0,3 mm,čeprav so ponekod še sledovi honanja.Bomo brusili na 90,5.
Hvala za mere;na mojmu so bile večje Sad

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

fireman.peter
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32
Prispevkov: 591
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: 18 Maj 2008 17:07    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Premer cilindra naj bi bil Ø = 90.00 ÷ 90.02 mm, če to mero preseže za 0,10 mm pol je čas za brušenje.

Pomeri še bat 2 mm gor od spodnjega roba, premer bata naj bi bil Ø = 89.90 ÷ 89.92 mm, če mera odstopa za 0.05 mm, pol je treba menjat.

Mislim pa, da se dobijo bati večji za 0.5 in 1 .0 mm od standardnega.

Pomoje, da naj bi bilo tko kot sem napisal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

vladimirac
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 13.07. 2008, 16:57
Prispevkov: 752
Kraj: ivančna gorica

PrispevekObjavljeno: 29 Nov 2008 20:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Jest mam pa utb 550,pa ga mam v garazi cca2do3 stopinje pa ga verglam in verglam,kar dolgo da vzge(pa zlo hitro vrti). pa tut kadi sivo-belo. ali se da kaj pomagat?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.