Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 844
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
Garancija pismo priporočeno. Navadno pismo itd... ti rabiš kdaj in da si odal zadevo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1084 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
Pri pošiljanju po navadni pošti je en problem. Imaš dokaz da si nekaj poslal in kdaj si poslal. Nimaš pa dokaza kaj je v kuverti napisano. Lahko ti reče, da je bila prazna kuverta, in kaj boš zdaj?
Na mailu imaš vse dokumentirano, je težko kaj spodbijati.
Možnost je tudi snemanje telefonskega pogovora. Na koncu pogovora poveš datum in uro in moraš obvestit, da je pogovor sneman.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 844
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | Pri pošiljanju po navadni pošti je en problem. Imaš dokaz da si nekaj poslal in kdaj si poslal. Nimaš pa dokaza kaj je v kuverti napisano. Lahko ti reče, da je bila prazna kuverta, in kaj boš zdaj?
Na mailu imaš vse dokumentirano, je težko kaj spodbijati.
Možnost je tudi snemanje telefonskega pogovora. Na koncu pogovora poveš datum in uro in moraš obvestit, da je pogovor sneman.
lp |
Priporočena pošta se stehta. Če je prazna kuverta je razlika v teži napram priloženem listu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pokici Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 22:56 Prispevkov: 413
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
Oh, dejte no se zresnit! Kaj tej pišete oslarije v garanciji ti bodo zadevo porihtali. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
pokici Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.07. 2011, 22:56 Prispevkov: 413
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="pokici"]Oh, dejte no se zresnit! Kaj tej pišete oslarije v garanciji ti bodo zadevo porihtali.Samo reklamacij ne rešujejo na forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
poljedelec Traktorist
Pridružen/-a: 25.01. 2019, 22:36 Prispevkov: 119
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
Nič razmišljat ali doma šravfat, takoj poklicat prodajalca in zahtevat servis, popravilo pod garancijo! Najslabše je pri novem traktorju delat nekaj na pamet. Zato je garancija, da se odpravijo morebitne napake. Po mojih izkušnjah z Itro jih je treba pogosto silit in težit, ampak poprodajne storitve so njihova naloga. Kar se tiče servisnih intervalov, je to ponavadi X00 ur ali 1 leto, kar pride prej.
Imam sam "turškega" NH in sem imel na začetku podobne oz. še bistveno hujše, nevarne težave. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1084 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 22:38 Naslov sporočila: |
|
|
samotar je napisal/a: | Priporočena pošta se stehta. Če je prazna kuverta je razlika v teži napram priloženem listu. |
Pošlji mi priporočeno in tehtaj z ne vem kako vrhunsko tehtnico, jaz pa bom rekel da je bil prazni list in sem vrgel v smeti.
Zresnimo se in razloži kako naprej. Serviser te lahko zavaja tako dolgo, da poteče garancija, na koncu pa te odslovi.
Na koncu še serviser toži tebe za blatenje in podobno. Na tem forumu so že bili taki primeri, v temi Kubota ali Kioti, če se prav spomnim nekaj tudi v temi Deutz.
Z resnim serviserjem se lahko zmeniš brez problema, lahko pa naletiš na kakšnega hitrega zaslužkarja.
Malo sem že zašel iz teme Na splošno imam z Itro Štore in Avtocenter Ormož dobre izkušnje (za idealno jim še malo manjka).
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BOŠTJAN Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54 Prispevkov: 1084 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 29 Jan 2021 23:11 Naslov sporočila: |
|
|
Iz Štor so prišli vsaj 5x. Ena napaka kapljanje olja spredaj zaradi zvitega pokrovčka (tovarniška šlamparija), druga napaka klima - električni konektor ni imel dobrega stika (tovarniška šlamparija), tretja napaka glavni računalnik. Vse v garanciji, mislim da je bilo potrebno plačati prevoz (kilometrino). Če bi bil serviser bolj dosleden, bi bil dovolj en ali dva obiska.
Traktor sedaj star čez 10 let in je vse super, razen rednih servisnih intervalov zelo malo stroškov. Me je serviser opozoril, da bo počasi potrebno pogledati sinhrone.
Me pa moti njihova politika kilometrine. Bil je že v sosednji vasi in mi je zaračunal polne kilometre, kot da se je pripeljal samo za mene.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_Pepe Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 31.08. 2006, 17:13 Prispevkov: 643 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2021 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | Pri pošiljanju po navadni pošti je en problem. Imaš dokaz da si nekaj poslal in kdaj si poslal. Nimaš pa dokaza kaj je v kuverti napisano. Lahko ti reče, da je bila prazna kuverta, in kaj boš zdaj?
Na mailu imaš vse dokumentirano, je težko kaj spodbijati.
Možnost je tudi snemanje telefonskega pogovora. Na koncu pogovora poveš datum in uro in moraš obvestit, da je pogovor sneman.
|
Mail bo presneto težko verodostojen dokument o tem, da si nekoga nekaj obvestil. Najprej je problem, da nikoli ne veš, če je doseglo naslovnika. Lahko kak spam filter vrže mail ven po "poti" in je adijo. O tem pošiljtelja lahko obvesti ali pa tudi ne.
Nekoč je administrator v našem podjetju zaznal spam-e z nekega naslova in je blokiral kar domeno ter pozabil. Nikoli ne bi zvedeli, če ne bi jaz nekoč prejel neke strokovne nagrade po mailu in mail nikakor ni prišel, čeprav je pošiljatelj večkrat poskusil. Na koncu sem tako dolgo vrtal pri administratorjih, da smo našli problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
samotar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 09:24 Prispevkov: 844
|
Objavljeno: 30 Jan 2021 09:44 Naslov sporočila: |
|
|
BOŠTJAN je napisal/a: | Iz Štor so prišli vsaj 5x. Ena napaka kapljanje olja spredaj zaradi zvitega pokrovčka (tovarniška šlamparija), druga napaka klima - električni konektor ni imel dobrega stika (tovarniška šlamparija), tretja napaka glavni računalnik. Vse v garanciji, mislim da je bilo potrebno plačati prevoz (kilometrino). Če bi bil serviser bolj dosleden, bi bil dovolj en ali dva obiska.
Traktor sedaj star čez 10 let in je vse super, razen rednih servisnih intervalov zelo malo stroškov. Me je serviser opozoril, da bo počasi potrebno pogledati sinhrone.
Me pa moti njihova politika kilometrine. Bil je že v sosednji vasi in mi je zaračunal polne kilometre, kot da se je pripeljal samo za mene.
lp |
In kaj je na sodišču veljalo pred maili? Aja, sej res preden nismo meli računalnikov in mailov ni bilo garancije.
Pošlješ mail, pošlješ priporočeno pošto in pokličeš, ker se hočeš hitreje zmeniti. Ne pa čakati da poštar prinese dotično zadevo. Lahko daš tudi povratnico.
Na traktorju sem tako urejal zadevo. Poklical povedal kaj je narobe, opis napake + mail. Mail so dobili 3, 4 v firmi. Zadeva se je rešila. Nekaj sem tudi pošiljal po navadni pošti priporočeno. Ker so pač prišli nisem vedno pošiljal priporočeno/povpratnica. Če ne bi prišli, zavalačevanje itd... vse 3 točke.
Gre se za to, da ti imaš dokaz da si ta in ta dan res poslal zadevo ne pa slišala sva se po telefonu itd... Lahko mu tudi osebo odneseš v pisarno in zahtevaš potrdilo on štampiljo in podpis itd... ampak ti imaš nek dokaz. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|