Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 04 Sep 2018 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
Farmotion 2.9 in 3.9l so izdelani v indiji..nič strašnega. Velika pohvala tem motorjem, da so po dooooooolgih letih naredili ta gromozanski korak ter začeli vgrajevat debelejše puše-valje. Tako da je bistveno omiljen notoričen problem starejših modelov z kavitacijo zaradi neredne menjave hladilne tekočine, neprave "znamke" tekočine, ali celo nalivanje vode...
Zraven je še kup emisijskega s**a, ki krajša življensko dobo motorja ampak tu si pri vseh na istem. Kar je še zanimivo, da so tem "okoljsko prijaznim" motorjem zvišal urni interval menjave olja čeprav so zadevščine, kot npr. egr notorične za svinjanje olje posledično veliki problemi predvsem pri traktorjih, ki zaradi narave dela delajo dalj časa pod malimi obrati...
Nazadnje urejal/a sejalec 04 Sep 2018 20:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 04 Sep 2018 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pri eko navlaki so največji problem dpf filtri in egr sistemi. Spremljam amise in so ogromni problemi z JD traktorji kjer jih uporabljajo v pridelavi zelenjave ker so premali obrati in zapaca motor, potem pa sledi generalka.
Nazadnje urejal/a mainman 04 Sep 2018 20:58; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jery79 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.05. 2007, 21:09 Prispevkov: 82
|
Objavljeno: 04 Sep 2018 20:45 Naslov sporočila: |
|
|
Če.prav.vem ima sedaj dorado euro 4.motor, kazali so mi da ima motor katilizator, mogoče kdo ve kako se to obnese? Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sejalec Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 28.11. 2008, 11:39 Prispevkov: 314
|
Objavljeno: 04 Sep 2018 21:42 Naslov sporočila: |
|
|
Dokler tankaš nafto vse ok,..problem je žveplo oz. prevelika vsebnost v gorivu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ASmole Traktorist
Pridružen/-a: 13.09. 2016, 14:37 Prispevkov: 101
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 04:50 Naslov sporočila: |
|
|
Jery79 je napisal/a: | Ne še ima probleme s povezavo. Trgovci trdijo da je dorado sestavljen v italiji? Motorji tudi samo da je sedež v indiji? |
Same argon oz. Lamborghini crono prideta iz Indije. Same dorado in Lamborghini spire se sestavljata v Italiji.
Po podatkih za znamko SDF naj bi blo tkole
V Italiji naj bi se sestavljali traktorji od 70 do 170 ks
V Nemčiji od 120 do 440 ks
V indiji manjši 30 do 80 ks ( argon spire agrolux) in motorji 30 do 170 ks
Hrvati sestavljajo kombajne
Neke starejše modele pa še sestavljajo Turki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ASmole Traktorist
Pridružen/-a: 13.09. 2016, 14:37 Prispevkov: 101
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 04:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jery79 je napisal/a: | Če.prav.vem ima sedaj dorado euro 4.motor, kazali so mi da ima motor katilizator, mogoče kdo ve kako se to obnese? Lp |
Glede na novo zakonodajo morajo iti vsi novi traktorji euro 4 motor ker se euro 3 v SLO ne da več homologirat nov. Tu nimaš neke opcije. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jery79 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.05. 2007, 21:09 Prispevkov: 82
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 05:43 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za informacije. Mogoče v kdo kaj je poglavita razlika med dorado 90.4 clasic in dorado 90.4? Pa kakšna je razlika v ceni?
Hvala
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mainman Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2009, 10:21 Prispevkov: 2020
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 05:58 Naslov sporočila: |
|
|
classic/standard:
- hidravlična črpalka 48/54 l
- menjalnik - manjka eko način pri classic
- kardan - mehanski vklop/elektrohidravlični z možnostjo vklopa na blatniku
- suha sklopka za kardan/mokra sklopka
- mahnski vklop zapore diferenciala/elektrohidravlični vklop
- manjši rezervoar goriva pri classic
Pa še polno malenkosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jery79 Kmetovalec
Pridružen/-a: 17.05. 2007, 21:09 Prispevkov: 82
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kdo kakšna je razlika v ceni? Za 350 ur na leto je verjetno clasic dovolj? Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ASmole Traktorist
Pridružen/-a: 13.09. 2016, 14:37 Prispevkov: 101
|
Objavljeno: 05 Sep 2018 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
Jery79 je napisal/a: | Mogoče kdo kakšna je razlika v ceni? Za 350 ur na leto je verjetno clasic dovolj? Lp |
Moje mnenje je da za 350 ur tebi povsem zadostuje kasik. Priporočam ti menjalnik 30-15. Če ti pa še finance dovoljujejo pa mogoče še elektro vklop. Jaz imam target 70 ks (clasic) 10-10 menjalnik in mehanske vklop. Za mojih 220-250 ur letno mi več kot zadostuje. Jaz sem šel po liniji čim manj elektronike ker česa nimaš tut crknt ne more. Standard ima že v osnovi tudi drugačno kabino. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|