Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 25 Nov 2013 15:44 Naslov sporočila: |
|
|
recnik je napisal/a: | pomoje mislil a ga v tujini ne prodajajo več, le pri nas še |
4085 in 4095 s 4,5L motorji (e.norma euro 3A) nista več v proizvodnji, prodajajo pa jih povsod kjer so ti traktorji še na zalogi, ne samo v Sloveniji. 4065 in 4075 s 3,2L motorji zaenkrat še ostajata v proizvodnji.
Steiner je napisal/a: | Moral bi kupiti STEYR-ja 4065s. To kar zdaj prodajajo je stara zaloga, bogve od kdaj. V glavnem nasrali so te. Pa še prodal ga boš težko, ker nima prave moči. Res so nepošteni. Vem iz lastnih izkušenj : pri več kot 30 km/h ga je nemogoče vozit. Prodajalec te napake pozna ampak briga ga zate. Lp. |
Kot je povedal že @strojnik: če je kompakt 4065 - 4095 (euro3A) staro železo, potem sta to tudi Kompakt S in Kompakt ET, ki poleg večje kabine v tehničnem smislu zaenkrat ne prinašata ničesar novega.
Kompakt ET ima sicer nove 3,4L motorje, (izpolnjujejo emisijsko normo euro3B(Tier4) in imajo zato common-rail, dizelski oksidacijski katalizator, hlajeno povratno vodenje izpušnih plinov in filter sajastih delcev), ki so kot že prejšnji motorji eni izmed najboljših v tem razredu. Pri CNH tudi z novo normo euro 3B v tem razredu ostajajo izključno samo pri štirivaljnih motorjih že od 55KM naprej, izjema sta samo T3F in TD5 pod 75 KM.
Vse ostalo pa je bolj ali manj enako kot prej, (številne komponente so enake kot pri T4000 ali T5000) s tem da je T4/Kompakt ET precej večji in težji.
Kompakt S pa je umeščen pod serijo kompakt in zato tudi tehnično ni na enakem nivoju kot dosedanji kompakt. Nima možnosti Lift-o-matic ali EHR hidravlike, nima EH zapore diferenciala, ima šibkejšo zadnjo hidravliko, nima možnosti hidr.črpalke z večjim pretokom, ni opcije PowerShift-a in PowerClutch, ima manjšo nosilnost, manj zmogljive motorje, ni opcije treh hitrosti kardana itn. Gre pač res bolj za osnoven traktor s prostorno kabino, ne pa za nadomestilo dosedanjega kompakta, ki ga nadomešča kompakt ET (od 2014 sta v seriji tudi motorja s 75 in 115 KM).
Glede nemogoče vožnje pri več kot 30 km/h: 3t težak Kompakt jasno ne more imeti tako mirne lege na cesti kot 4 ali 5t težak traktor z vzmetenjem in niti ni namenjen temu da bi takim traktorjem konkuriral, zato pa ima številne prednosti, ki so težjim traktorjem povsem nedosegljive. Poleg tega se za tako velikost traktorja brez vzmetenja po cesti pelje zelo dobro - z gumami 380/70R20 in 480/70R30 ter fiksnimi prednjimi kolesi tudi ni nobenega skakanja, tako pri 20, 30, ali 40km/h. Tudi pri hitrostih nad 40 km/h je zelo stabilen. To je le ena od stvari, na katere je treba biti pozoren že pred nakupom traktorja. Potem bo kompakt tudi s tega vidika odličen traktor tega velikostnega razreda.
Sam našega T4050 ne bi zamenjal za T4/ kompakt ET. Sicer ni slab, nima pa več kompaktnih mer, ki bi jih moral imeti.
Edina težava pri našem do zdaj bil potenciometer EH invertorja - tovarniška napaka, traktor je imel 5 del.ur, napaka pa odpravljena v 15 minutah. Sicer traktor dela brez napak, tako kot predhodnik TND-A 5 let pred njim. Tudi z odpadanjem barve ni imel nobenih težav niti TN95DA, niti zdaj T4050. Menjalnik ni prav nič posebnega, ampak mu za veliko večino opravil tudi nič ne manjka (že brez super reduktorja omogoča min.hitrost 0,7km/h, pri kompakt ET se začne šele pri 2,13km/h) poleg tega še nisem vozil traktorja z mehanskim menjalnikom, ki bi se prestavljal bolje od tega.
Niso pa pri CNH edini, ki opuščajo kompaktno zasnovo traktorjev z višino pod 2,5m - Landini dela zelo podobno s serijo 4 (povsem enak koncept kot T4), ki nadomešča serijo Alpine in tudi pri SDF je vprašanje, kaj se bo zgodilo z naslednikom serije Dorado, ki bo moral izpolnjevati normo euro3B, glede na to, da je treba pod motorni pokrov spraviti vse več komponent.
Kompakt kot tak je za ta razred še danes zelo dober traktor, @jmajdic je očitno kupil traktor iz zaloge, se pri tem o konkretnem traktorju verjetno ni dovolj dobro prepričal in naletel na traktor z napako. S tem ne zagovarjam zastopnika za Steyr ali uradnega serviserja, ampak vsak mora za svoje zadovoljstvo s traktorjem v prvi vrsti poskrbeti sam.
Kar pa ne pomeni, da njegova težava ni rešljiva in da s traktorjem ne bi mogel biti zadovoljen v prihodnje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jmajdic Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.10. 2012, 10:40 Prispevkov: 71 Kraj: Moravče
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
CNH Uradni uvoznik CNH
Pridružen/-a: 03.03. 2007, 16:11 Prispevkov: 400
|
Objavljeno: 26 Nov 2013 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
Primera na poznam in tudi ne dela serviserjev ter same okvare o kateri govorite, saj Steyr ni v moji pristojnosti, bi pa mogoče pripomnil samo nekaj stvari o katerih je že kdaj tudi bilo govora.
- Kot prvo naj omenim, da je večina traktorjev iz zaloge, saj kupci običajno želijo imeti svoj traktor čim prej, sploh ko je sezona. Zato se glede na najpogostejšo opremo in izkušnje takšni tudi vedno naročijo na zalogo, če ima pa stranka posebne želje, mora pač počakati.
- V sam traktor nihče ne vidi - ne proizvajalec, ne trgovec. Zato se vedno lahko zgodi, da ima pač kdo nesrečo, ko naleti na tak traktor, kjer pride do kakšne okvare. To nima nobene veze z zalogo! Se pa vedno trudimo (oz. pooblačeni serviserji trudijo) takšne stvari odpraviti v čim krajšem času a se zgodi, da določenega nadomestnega dela tudi proizvajalec trenutno nima na zalogi, zato se odprava okvare lahko zavleče.
- Traktorjev teh serij se je v Sloveniji prodalo zares ogromno, saj so zaradi svojih dimenzij primerni tako za strme terene kot nizke objekte. Dva nista enaka...pri enem se bolj sliši prenos, pri drugem črpalka, pri tretjem vrtenje volana, spet nekateri bolj poskakujejo med vožnjo. Kolikor pa vem, se bo tako nam kot marsikateremu uporabniku še kolcalo, ko ne bo več mogoče dobiti teh modelov...sploh tistim, ki poznajo njihove prednosti. Zagotovo so to eni od traktorjev, ko jih rabljenih v prihodnosti ne bo težko prodati, saj bodo še zelo iskani.
- Glede zaloge vam lahko povem, da so nam večje število že naročenih traktorjev brisali iz naročil (vendar pravi drobiž v primerjavi brisanih naročil za Avstrijo), ker ni več na voljo teh Tier III motorjev in smo veliko truda vložili v vsak model, ki smo ga že oz. ga še bomo še dobili. Evropske direktive namreč narekujejo konec uradne proizvodnje motorjev s koncem določenega leta. Nato ima proizvajalec dve možnosti: prva je ti. STOCK (zaloga), kar pomeni, da naredi večje število teh motorjev in jih skladišči za vgradnjo v prihajajočem obdobju, druga možnost pa je FLEX (fleksibilnost), kar pomeni, da se lahko enaki tipi motorja vzamejo od druge serije, po kateri ni toliko povpraševanja oz. naročil in se vgradijo v tisto, ki je bolj tržno zanimiva.
- Kar se tiče "skakanja" pa je to odvisno od več dejavnikov: uravnoteženih pnevmatik, tlaka v pnevmatikah, platišč (ki imajo svojo toleranco), obtežitve traktorja, medosne razdalja,... Pnevmatike za traktorje niso tako natančno izdelane kot za avtomobile, traktorji velikokrat dolgo časa stojijo na mestu, pojavlja se neenakomerna obraba zaradi zdrsov, zaviranja ipd. Ko se to združi z vseh štirih koles in v pravem trenutku med vožnjo pride do skupnega delovanja (resonance), je skakanje tu. Včasih delno pomaga, da se pnevmatika bolj spusti in ponovno napihne, da se drugače uleže na platišče, pomembno pa je da se traktor tudi pozimi večkrat prestavi.
- Glede izjave, da je bila stranka "nasrana" pa bi dejal samo to, da smo firma, katere glavna dejavnost je prodaja traktorjev in nam zagotovo ni v interesu samo prodati traktor, nato nas pa nič več ne briga. Vsakomur je jasno, da se bo le zadovoljen uporabnik vrnil k nam, ko bo spet menjaval traktor, saj drugače bi delali zelo na kratek rok in sebi v škodo. Je pa razumljivo, da bo vedno kdo, ki ali ni zadovoljen s traktorjem ali s prodajalcem ali s serviserjem in se zato odloči za drugo blagovno znamko, vendar tudi tem želimo veliko varnih in brezskrbnih ur... mogoče pa se v prihodnosti še vrne h kateri od naših blagovnih znamk. Saj poznate pregovor "nikoli ni tako slabo, da ne more biti še slabše in nikoli ni tako dobro, da ne more biti še bolje".
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steiner Vajenec
Pridružen/-a: 21.01. 2013, 09:04 Prispevkov: 10 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 28 Nov 2013 16:24 Naslov sporočila: Komp |
|
|
A so že zrihtal tvojega "cvilavkota 4065" ? Kot zgleda ne bo nič, oz. bo stanje tako kot pred tem. Daš za traktor 33k, ga imaš 1 mesec, od tega pa 25 dni na servisu. Ja res lepo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 28 Nov 2013 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
@steiner potem pa kupi novega kompakta pa bomo videli kateri bo dlje zdržal. poleg tega ja precej bolj okoren od teh. drugače pa traktorja ki se nebi kvaril danes več ni in ni nujno da so zato vsi traktorji te linije takšni. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Enadvatri Vajenec
Pridružen/-a: 05.11. 2013, 20:03 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 28 Nov 2013 20:06 Naslov sporočila: Re: Komp |
|
|
@jmajdic
A si opravil prevzem traktorja v servisni delavnici?
Tu lahko zelo natančno pregledaš traktor, vprašaš serviserja o podrobnostih (poleg tega še ti natančno opišejo osnove upravljanja traktorja z nekaterimi podrobnostmi koristnimi za konkretno delo) in seveda preizkusiš traktor. Očitne napake-nepopolnosti bo vsak kupec takoj opazil (če pa kupec ne pozna dovolj tehniko traktorja, je pametno na prevzem pozvati nekoga, ki to obvlada).
Kupec pred podpisom prevzema traktorja temeljito pretehta dejstva na traktorju in šele zatem podpiše, če so pričakovanja izpolnjena - ni napak,....
Sam sem traktor prevzel pri Ahčinu. Čeprav sem Tomaža videl prvič, sva zelo temeljito pregledala celoten traktor (celo uro in 15 minut). Moram ga tudi pohvaliti zelo profesionalni odnos. Pred prevzemom sem jasno vedel kaj kupujem in sem brez dvomov podpisal prevzem.
Jmajdic še tole, koliko časa je trajal prevzem tvojega traktorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jmajdic Kmetovalec
Pridružen/-a: 02.10. 2012, 10:40 Prispevkov: 71 Kraj: Moravče
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Steiner Vajenec
Pridružen/-a: 21.01. 2013, 09:04 Prispevkov: 10 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 01 Dec 2013 19:40 Naslov sporočila: Kom |
|
|
Se menim s prodajalcem za novega KOMPAKT-a 4105 ET, ampak cena 55k! Je pa res z dobro opremo.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
recnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.07. 2013, 17:18 Prispevkov: 564
|
Objavljeno: 03 Dec 2013 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
@steiner mimogrede new hollanda še poglej nekaj boš zagotovo prišparal, razen če ti dizajn ni všeč? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mare1 Traktorist
Pridružen/-a: 08.12. 2013, 11:34 Prispevkov: 104 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 08 Dec 2013 12:01 Naslov sporočila: Massey ferguson 3625 ali Steyr kompakt 4065 |
|
|
Odločamo se za nakup novega traktorja. Zanima me če je kdo lastnik Massey fergusona 3625 ali Steyr kompakta 4065 in kakšne prednosti ali slabosti imata, predvsem za fergusona sprašujem kako se obnese. Imamo manjšo kmetijo.Vlekel pa bi vrtavkasto brano 2.5m,trosilec za gnoj in pa nakladalko.Traktor bi uporabljali tudi za v gozd. Nadomestil pa bi Massey fergusona 362.
Hvala za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|