Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 12:24 Naslov sporočila: |
|
|
Ker se mi je med spravilom slame zlomila vilica za vklapljanje cestne in počasne skupine prestav, mi ni ostalo drugega, kot da se lotim problema.
Za odstranitev pločevine, nameščene nad menjalnikom, je bilo potrebno najprej dvigniti zadnji del podna kabine:
Dvignjen pokrov menjalnika – manjka desna vilica…
...ki je tu notri
Sama ročka in vilica naj bi izgledala takole…
…resnica je bila pa taka
Kupil sem novo gred na kateri je navarjena vilica. Moram pa napisat, da je to ena izmed stvari na zetorju, katera ni narejena bikovsko. Za moj okus je zadeva narejena bodisi premajhnih dimenzij bodisi iz preslabega materiala. Stalo je 14€ pa še 3€ tesnilo med odgonom za sprednji pogon in ohišjem menjalnika. Stroškov je relativno malo, dela pa veliko.
Komur se to zlomi svetujem, da zelo pazljivo spravi traktor do mesta, kjer ga bo popravil, saj bi lahko prišlo do poškodb zobnikov in do velikih nepotrebnih stroškov.
…
Pogled v menjalnik z vrha
Odgon za sprednji pogon
Vklop in izklop pogona:
http://video.google.com/videoplay?docid=4038237643207655608
Konstruirana zračnost, zaradi katere se laže vklopi in izklopi sprednji pogon:
http://video.google.com/videoplay?docid=3151189185570082713 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
WeekEnd kmet Moderator & Izjava leta 2008
Pridružen/-a: 21.03. 2007, 16:49 Prispevkov: 2100 Kraj: Igland
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ista stvar se mi je zgodila pred 10 leti... Isti postopek...Samo tudi novo ročko smo dodatno zavarili, tam kjer je pod kotom 90 stopinj že varjena. Na trdo sem ruknil iz počasnih v hitre in ostalo v počasni, ročka pa mrtva... Zanimivo pa je, da del, ki se odlomi ostane na mestu, in pade v prednji odgon šele takrat, ko premakneš zgornji pokrov menjalnika... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 14 Avg 2008 20:09 Naslov sporočila: |
|
|
Vse točno Pri nam se je pa to zgodilo že dvakrat. Prvič tudi pred 10 ali 11 leti. Takrat smo dali popravit to enemu mehaniku, ki se mi pa sedaj, za njegovo kvaliteto popravljanja, zdi pretirano drag -> (tudi teorija pravi, da se pri vsakem popravilu lahko vnesejo nove napake, zaradi katerih nastanejo nove okvare). Takrat je to ročko zavaril, sedaj pa se je ta gredička zlomila spet drugje, pač je prešibko narejeno, ne prenese velikosti kombinacij obremenitev, ki nastopijo...saj je sama ročica, ki sega v kabino precej dolga.
Tudi meni je padla vilica v menjalnik šele tedaj, ko sem dvigal pokrov, saj nisem točno vedel kaj in kako točno je zlomljeno. Ni pa nobene blokade, da ob dovolj tresenja ne bi mogla pasti v menjalnik tudi med delom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 17 Avg 2008 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
Kar se sprednjih pogonov tiče sem slišal naslednje:
Obstajata dva pogona- Carraro in Zetor
Zetorjev pogon je močnejši in mu osi malo gledajo izven koles.
Carraro pa je švohnejši, pri kolesih pa se vidijo križi (kardančki) ki so bolj šibki in na nekatere pogone celo pašejo od Lade Nive.
Naj bi blo tko
Če je na traktorju nakladač, pol je boljše met ta močnejši pogon, je pa res, da tisti štrleč del iz koles mal moti. Je pač treba pazit, da kam ne zadaneš.
Če je nakladač na švohnejšem pogonu je pa treba pazit, da takrat ko zajemeš material v lopato, to delaš z poravnanimi kolesi in je tud ok.
Itak je pa bolš zmer to pazit- da pri zajemanju in tuščanju v kup poravnaš kolesa, ker so takrat kar hude obremenitve še posebej če so križi lomljeni - zavita kolesa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
Objavljeno: 22 Sep 2008 20:50 Naslov sporočila: |
|
|
Sem prestavil, ker je tu prav tema za to vprašanje.
SimonKR je napisal/a: | Nujno! Zanima me ali pomeni to, da ima spodnji cilinder za sklopko pri zetorju 6245 normalen hod, da je zjeban potisni ležaj ali fuč kakšna ročica ki gre v notranjost? Ropota pa nič! Le prestave se ne da vklopit!
Hvala! LP
|
radko.grabner je napisal/a: | Na našem so enkrat crknile potisne vilice na potisnem ležaju,ampak pedal sklopke je bil ob tem zelo mehak,logično-saj ni imel kaj potiskat.Kako je pri tebi,ne vem.
Lahko pa,da so ti odpovedali klobučki na potisni plošči sklopke-vsaj eden.Takrat je s pedalom vse normalno,samo v prestavo zelo škrta in izredno težko dobiš v prestavo.
Takšne so moje izkušnje.Če pa ima kdo še kakšno drugo izkušnjo,pa naj pove-več glav več ve. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Agroma Servis - prodaja traktorjev in strojev
Pridružen/-a: 11.02. 2007, 08:53 Prispevkov: 201 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 22 Sep 2008 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
Mimogrede ...
Za zamenjat klobuček ni treba traktorja na pol dajat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SimonKR Moderator
Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53 Prispevkov: 1943
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristijan Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.11. 2006, 20:20 Prispevkov: 1044 Kraj: Brda
|
Objavljeno: 25 Sep 2008 13:31 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima, zakaj pri mojem zetorju 6911 moram najprej spustit sklopko, da mi potem deluje hidravlika? ker pri ta drugem zetorju ni potrebno spustit sklopke do konca, da deluje, pri 6911 pa moram sklopko spustit do konca. ne da se niti kipat in držat v brzini. a je treba sklopko kaj poštelat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
STEYR 18 Kmetovalec
Pridružen/-a: 23.03. 2008, 10:50 Prispevkov: 77 Kraj: OKOLICA KRANJA (DUPLJE)
|
Objavljeno: 25 Sep 2008 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
mrbit maš uzignjeno ročno sklopko za kardan tako je pri našem 5011 če imam tisto dvignjeno ne dela ne hidravlika in ne kipr. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|