Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 21:32 Naslov sporočila: |
|
|
tv-18 je napisal/a: | Pozdravljeni !
Doma obnavljam tv-18 in bi prosil, če mi lahko nekdo, ki ima tak traktor slika armaturno ploščo oz. da link od kakšne slike, ker sam je nisem nikjer našel, ker nevem kje točno piše start,stop,.., zato ker je že cela plošča rjava.
Lp |
TV 418 ali pe 18 ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
BaTeK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 12.01. 2008, 14:19 Prispevkov: 1137
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
živjo ekipa
ra bil bi spet pomoč.
ALi ima doma kdo PE 18?
in če bi mi lahko slikal dobro tank od hidravličnega olja, in dimenzijo le tega.
ker bi ga rad za nekje drugega uporabil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tv-18 Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2015, 19:45 Prispevkov: 13
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
ziga133 Kmetovalec
Pridružen/-a: 12.02. 2011, 17:06 Prispevkov: 66
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 11:55 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Mene pa zanima če je kdo delal alternator na TV 822. Malo drugačen je pri mašni kot je 821 in me zanima če ima kdo kakšen enostaven način kako montirati.
Hvala.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Deyan je napisal/a: |
Tako je Walter. 4x4 pogona se ne da izklopiti, saj je sta diferenciala fizično povezana s kardanskim zglobom. Tomoti imajo stalen 4x4 pogon, kar v praksi pomeni, da imaš vedno oprijem na dva kolesa, ter sprednjo blokado, torej nam potem grabijo tri kolesa. Omenjam, ker si marsikdo predstavlja, da pri 4x4 grabijo štiri kolesa. |
Zakaj si nekateri dovolite javno razlagati stvari o katerih očitno nimate pojma??
Strokovni forum je javna neformalna "izobraževalna" platforma in zato se upravičeno pričakuje, da pisec postov ne piše popolnih bedarij, ker s tem lahko nekomu škoduje!!
Moja kritika se nanaša na tvojo razlago pogona 4x4 in diferencialne zapore, ker je totalno mimo usekana. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonetti Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2014, 19:00 Prispevkov: 125 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
pa ti pravilno usekaj, če se ti že da tadvat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b-pod Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 02.01. 2011, 12:32 Prispevkov: 300
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
simonetti je napisal/a: | pa ti pravilno usekaj, če se ti že da tadvat |
Naj ti bo
Pogon 4x4, kot ga ima TV, sestavlja:
Prednji diferencial z možnostjo blokade, zadnji diferencial brez blokade in toga povezava med prednjim in zadnjim diferencialom. To v praksi pomeni, da se moment (moč) prenaša med prvo in zadnjo osjo togo, torej je seštevek vrtljajev obeh prvih koles vedno enak seštevku vrtljajev obeh zadnjih koles.
Kaj pomeni diferencialna zapora v praksi:
Diferencial omogoča, da se eno kolo na isti osi traktorja vrti počasneje kot drugo in s tem opravi krajšo pot kot drugo, kar je zelo dobrodošlo pri vožnji v ovinek, sicer bi prihajalo do zdrsavanja koles vedno, kadar traktor ne bi vozil naravnost.
Slabost diferenciala pa je, da se v primeru, če eno kolo nima dobrega oprijema (led, blato), vrti samo to kolo, drugo, ki pa ima dober oprijem, pa miruje in zato traktor izgubi vlečno silo. To pa se rešuje z diferencialno zaporo (špero), ki ni nič drugega kot naprava za togo povezavo levega in desnega kolesa na isti osi. Blokada diferenciala samo izniči funkcijo diferenciala, kar v praksi pomeni, da se bosta levo in desno kolo vrtela popolnoma enako hitro ne glede na to kakšen oprijem ima katero kolo.
Povzetek: Pri 4x4 kot ga ima TV, vedno vlečejo vsa 4 kolesa in pri tem ustvarjajo vlečno silo traktorja, ki je enaka vsoti vlečne sile kolesa z najšibkejšim tornim prenosom na podlago na sprednji osi in na zadnji. To velja dokler blokada diferenciala ni vklopljena. Če je vklopljena pa se izračun rahlo spremeni. Vlečna sila je odvisna od tornih sposobnosti koles na podlago in bog si ga vedi odkod neka teorija o treh vlečnih kolesih, pa o dveh kolesih...???
@Deyan:
Aha... Morda pa si kupil traktor s polomljenim prednjim diferencialom in ti v primeru, da nimaš vklopljene špere prvi pogon sploh ne dela, ko vklopiš špero, pa ti grabi samo eno kolo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
simonetti Traktorist
Pridružen/-a: 29.12. 2014, 19:00 Prispevkov: 125 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
No evo, kako potem tomek izpade čudo tehnike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
abarth822 Kmetovalec
Pridružen/-a: 11.09. 2013, 12:26 Prispevkov: 58
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deyan Traktorist
Pridružen/-a: 03.09. 2012, 20:27 Prispevkov: 127 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: 16 Nov 2015 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
b-pod je napisal/a: |
@Deyan:
Aha... Morda pa si kupil traktor s polomljenim prednjim diferencialom in ti v primeru, da nimaš vklopljene špere prvi pogon sploh ne dela, ko vklopiš špero, pa ti grabi samo eno kolo... |
Oprosti kaj si pa ti drugače napisal kot jaz?? Dej še enkrat preberi.
Ti si se zmotil le, ker si napisal
Citiram: | Povzetek: Pri 4x4 kot ga ima TV, vedno vlečejo vsa 4 kolesa in pri tem ustvarjajo vlečno silo traktorja, |
Kar ni čisto res. Ti ne mislim razlagat.. sam simuliraj slabši oprijem in dvigni en konec traktorja, lahko tudi avta. Pa mi povej če ti bo kolo, ki je na tleh kaj pomagalo pri oprijemu...
Jaz sem napisal da imaš pri 4x4 vedno oprijem vlečno vsaj na dveh kolesih.. premisli. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|