Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
AGROMEHANIK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 17:07 Prispevkov: 653
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGROMEHANIK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 17:07 Prispevkov: 653
|
Objavljeno: 15 Dec 2012 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
aja pa za lučko moraš potegniti nov kabel , ker v originalu ga ni
priklop na reglerju --- žarnica ( lučka ) ---- in + na ključavnici |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, tako priklopi. Na ta kabel preko katerega poteka ves štrom. Ta je v bistvu glavni kabel. Prekineš ga v armaturi pa vmes daš ampermeter. Ampermeter je v bistvu daleč najboljši pokazatel kaj se dogaja z elektriko. Prek njega lahko vidiš kar nekaj zadev.
- Če gre v minus potem takrat ni polnjenja akumulatorja in takrat poteka samo poraba elektrike (primer: verglanje motorja).
- Ko gre v plus polje pač vidiš koliko alternator polni v akumulator. (primer: po zagonu motorja stoji nekaj časa bolj v plus polju saj se nadomešča porabljena energija za verglanje).
- Če dolgo časa stoju globoko v plus polju potem vidiš, da akumulator ni v najbolšem stanju saj sprejema energijo in se polni.
- Če se po zagonu motorja kazalec kaj kmalu približa 0 oz. sredinski črti med plus in minus poljem potem je aku. v dobrem stanju saj je prenehal sprjemati energijo in je zadosti napolnjen.
- Če je kazalec stalno v minus polju (imamo tudi prižgan porabnik npr. luči), pomeni da alternator ne deluje v redu ne polni ali pa je poraba energije večja kot pa jo lahko zagotavlja alternator zato se manjko črpa iz akumulatorja.
Tako mislim, da ti bo ampermeter veliko bolj v korist kot pa lučka, zato priporočam da ga vgradiš.
PS
Imamo tukaj tudi elektrikarje, ki verjamem, da bodo še bolje pojasnili. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fireman.peter Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 06.02. 2007, 14:32 Prispevkov: 591 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
AGROMEHANIK je napisal/a: | @batek imaš ti v sesalni kolektor vgrajeno grelno svečko ?? ali pa morda kdo drug?? |
Ja, jaz sem takole naredil:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGROMEHANIK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 17:07 Prispevkov: 653
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 10:38 Naslov sporočila: |
|
|
@fireman : na LDA 100 nameravam ugradti grelno svečko ... zanima od česa je svečka na tvojem 731 in kje si jo nabavil ??
@reider :
moj ampermeter je tak ... kupil pa sm ga pri conradu:
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
fireman.peter je napisal/a: | Ja, tako priklopi. Na ta kabel preko katerega poteka ves štrom. Ta je v bistvu glavni kabel. Prekineš ga v armaturi pa vmes daš ampermeter. Ampermeter je v bistvu daleč najboljši pokazatel kaj se dogaja z elektriko. Prek njega lahko vidiš kar nekaj zadev.
- Če gre v minus potem takrat ni polnjenja akumulatorja in takrat poteka samo poraba elektrike (primer: verglanje motorja).
- Ko gre v plus polje pač vidiš koliko alternator polni v akumulator. (primer: po zagonu motorja stoji nekaj časa bolj v plus polju saj se nadomešča porabljena energija za verglanje).
- Če dolgo časa stoju globoko v plus polju potem vidiš, da akumulator ni v najbolšem stanju saj sprejema energijo in se polni.
- Če se po zagonu motorja kazalec kaj kmalu približa 0 oz. sredinski črti med plus in minus poljem potem je aku. v dobrem stanju saj je prenehal sprjemati energijo in je zadosti napolnjen.
- Če je kazalec stalno v minus polju (imamo tudi prižgan porabnik npr. luči), pomeni da alternator ne deluje v redu ne polni ali pa je poraba energije večja kot pa jo lahko zagotavlja alternator zato se manjko črpa iz akumulatorja.
Tako mislim, da ti bo ampermeter veliko bolj v korist kot pa lučka, zato priporočam da ga vgradiš.
PS
Imamo tukaj tudi elektrikarje, ki verjamem, da bodo še bolje pojasnili. |
Hvala za trud.Bo že držalo kaj praviš. Morem ti edino povedat,da meni tisti rdeč malce debelejši kabel ne gre v armaturko,ampak gre direkt od reglerja na magnet in je dolg ne boš verjel kakih 30 cm. Gre pa v armaturko rjav kabel in gre na varovalko.
Torej treba rdečkabel podaljšat in vgradit Ampermeter v armaturo.
Ta trditev bo pravšnja
Ali ni bolj merodajna vgradnja Voltmetra?Električar je trdil,da meri on polnjenje z njim(seveda prek inštrumenta).Torej ko motor stoji je napetost 12 v,ko pa začne polnit pa naraste na 13,5v.
Samo katera kaba to meri-vrjetno oni rahlo debelejši rdeč(stalni + do reglerja) in ohišje.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
AGROMEHANIK Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 07.11. 2007, 17:07 Prispevkov: 653
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mmare Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 01.11. 2007, 23:21 Prispevkov: 370 Kraj: cerkno
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 11:17 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Lahko meris z voltmetrom , ampak le napetost .13,8v ti pokaze stanje iz reglerja , kar pa ni nujno da tud polni .Je ampermeter se vedno tisti pravi pokazatelj dogajanja v el.instalaciji .
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1506 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 16 Dec 2012 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja imata prav oba,bo že držalo to vse. Edino veš kaj me moti:če vzamem + z magneta in na šasijo Voltmeer kaže vedno 12 v,tut ko ugasnjen,torej ne smež vzet + od tam. Moreš vzet za kontakt brava,a zanima me,če pot tam tudi kaže tistih 13,5 v,kot na magnetu.Vedet moraš,kje za kontakt bravo lahko vežeš.
Po moje je najbolj ziher vezat Voltmeter na magnet staln +,prekinjaš pa mu - z majhnimgumbom,ki ga stisneš pač ko želiš videt stvar. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|