Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Lamborghini R6 100-120 ali Deutz Fahr Agrotron k90-120 |
Lamborghini R6 |
|
33% |
[ 44 ] |
Deutz Fahr Agrotron k 90-120 |
|
66% |
[ 89 ] |
|
Skupaj glasov : 133 |
|
Avtor |
Sporočilo |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 27 Dec 2009 08:58 Naslov sporočila: |
|
|
orange44
jaz z lastništvom še nisem prišel do 300 ks, imam pa 4 cilinderca 100 ks z 4,4 litri (perkins) in 6 cilinderca 213 ks z 6,7 litra prostornine (iveco nef), imam pa kolega, ki je zamenjal traktor z 240 ks s 6,0 litra prostornine za traktor z 8,3 litra z 220 ks izključno zaradi motorja ( motor z majhno prostornino v klanec zelo hitro zgublja moč). Da pa svojo trditev še podkrepim ti bom podal primer iz gradbene tehnike in sicer bager volvo ew 160, ki je na začetku proizvodnje imel 4 cilinderca, kasneje pa so ga zamenjali s 6 cilindercem enake moči zaradi hudih okvar motorjev že kar v prvih 1000 urah delovanja, ker preprosto ni prenesel takšnih obremenitev (pa so inženirji verjetno zračunali koliko moč potrebuje bager). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
orange44 Kmetovalec
Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00 Prispevkov: 76
|
Objavljeno: 27 Dec 2009 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
linč
Sej zdj po novem se strinjam z vami... Kako se ti pa dopade perkins motor kej? Drgač naš lindner ma 3/3.3L motor, pa je res ful dobr skoraj za vsa dela teh konjev, se bo prej zakopal al pa kej, u bregu ga pa res zmanka še sploh s kako prikolico ,sej pol ko je segret gre dobr... če bomo pa kej menjal bomo kupli namest lindera najbrš 4 celinderca, ja je bolš.. sm zgubiš na okretnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mlinar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.12. 2007, 12:53 Prispevkov: 616 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: 27 Dec 2009 13:27 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda,če kopuješ traktor,ki je na voljo v 4/6 celinderski obliki,da je bolje 6 celindrov.Kot ste že omenili,pod določeno obremenjitvijo manjša poraba,manj mučenja in gretje motorja.Torej za zahtevnejše stroje,ali za lažje opravljenje z enakim strojem.
To je isto,kot al boš kupo 3 celindre ali 4 celindre,vsak ki je kupil 4 namesto 3 mu ni žal,pa čeprav je le za celinder razlike.
Men ni žal,da mam 4317ccm + turbo pri 3450kg(z utežmi),ker traktor je prožen na vseh terenih.Pa čeprav smo prvo kupovali 70ks in 4 celindre,in smo pol še izbrali turbo različico,da je rezerve za težja dela.
Če se kopuje traktor sem mnenja,da pri motorju se ne sme šparat,če že zverina kot v tej temi pol ziher 6 celindrov.
Ima sosed Same hercules 130ks in cca 6t za v gozd,traktor ma 6 celindrov,samo ko on na vitlo prhakla 7-8kubikov in z malim gasom vleče gor po bregu,je veselje gledat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 27 Dec 2009 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
Po mojem mnenju je za 6 cilindrov predpogoj, da imaš tudi priključke ustrezne velikosti, ki traktor obremenijo do max.
Ker malo neekonomično se je zajebavati z 130KM in 6 cilindri z priključki, ki jih lahko žene že en običen 4 cilinderc do 90KM. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 28 Dec 2009 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi se odločil pri enakem modelu z isto močjo med 4 cilindercem in 6 cilindercem na osnovi namena za katerega kupujem traktor; če bi traktor potreboval večinoma za čelni nakladač in večinoma travniška dela, nego posevkov in podobno bi izbral 4 cilinderski motor zaradi krajše medosne razdalje in s tem večje okretnosti, če pa bi ta traktor potreboval za vleko težkih priključkov kot so prikolice, oranje in podobno potem 6 cilinderski, ker razvije zaradi bolj ugodne razporeditve teže in večje medosne razdalje večjo vlečno moč in tudi iz motorja boste izvlekli več moči.
Kar pa se perkinsa tiče je to največji proizvajalec motorjev na svetu (približno 30%) in imam z njim zelo dobre izkušnje, na rovokopaču 21000 delovnih ur samo z rednim vzdrževanjem , sedaj na traktorju 5500 du tudi zaenkrat brez problema (v obeh primerih serije 1004)! Ima pa nekoliko višjo porabo napram iveco ali khd (primerljivim) iste moči, je pa zaradi tega tudi nekoliko bolj prožen ( iz lastnih iskušenj, da ne bo pomote). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|