Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sršen Vajenec
Pridružen/-a: 07.05. 2007, 20:09 Prispevkov: 36
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 11:08 Naslov sporočila: vklop prednjega pogona pri SDF 56-86HP |
|
|
Pozdravlejeni,
obračam se na vas zaradi praktičnih izkušenj pri delu z;
- Agroplusom
- Doradom
- Lamborginiem R2
Ta serija SDFjevih naj bi pred kratkim doživela update. Moči trakotorjev so od cca. 60HP do 90HP.
Glede na to da se pred nakupom ekstremno dobro informiramo o plusih in minusih sem pri branju navodil za Dorada (verjetno še za serijo pred updatom) opazil da proizvajalalec v navodilih navaja da je vklop štirih pogonov možen le takrat ko traktor stoji. Poleg tega tudi traktor nima možnosti ASMa (komercialno ime Deutz-Fahra za vklop/izklop prednjega pogona in zapore diferenciala pri določenem kotu zasuka koles in hitrosti).
To je že precejšen minus v mojih očeh. Zanimajo pa me vtisi s terena. Je res potrebno ustavljat traktor ali gre tudi brez? Kako motoče je vklaplanje šper in prednejga pogona v praksi zaradi hitrosti in kota zasuka koles?
In prosim bodite čimbolj izčrpni pri izkušnjah... Od moči, uporabnosti, okretnosti, udobja, servisov, izpadov, napak, kvalitete izdelave, itd.
Hvala vsem za čimbolj izčrpne prispevke.
OFF p.s. prosim ne pošiljajte me spraševat k pooblaščenim prodajalcem saj sem silno razočaran nad njihovim znanjem in poznavanjem trakotorjev. Podatke bom pridobil tudi od njih ampak je včasih prav neverjetno če jih konfronitiraš s kakšnim vprašanjem kako odgovorijo. Ne samo prodajalci SDF ampak tudi drugi (napisal zgolj zato tu svoje opažanje ker se tukaj zanimam za SDF). OFF_END |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 12:00 Naslov sporočila: Re: vklop prednjega pogona pri SDF 56-86HP |
|
|
Pozdravljen, Sršen!
Na hitro lahko pokomentiram zadeve, ki se tičejo SDF. Doma imamo Same Dorado 75, l. 2003 in ima trenutno 3000 DU.
Vklop prednjega pogona lahko izvedeš tudi med vožnjo in tudi vklop je mehek. V bistvu se sploh ne čuti ko vklopiš/izklopiš prednji pogon, kar je dobro. Pri kakšnih drugih traktorjih so lahko ti vklopi sunkoviti Vklop zapore difernecila prav tako vklopiš med vožnjo. Sicer pa je moje mnenje, da se zapore diferenciala ne vklaplja med vožnjo, oz. ko kolesa vrtijo v prazno (če kolesa vrtijo v prazno in vklopiš špero...hud udarec v diferenciale. Pač imam slab občutek glede tega ). t.i. ASM-a naš traktor nima, morda bo na voljo v prenovljeni seriji. Praviš, da v navodilih navajajo, da se vklaplja prednji pogon in zaporo, ko traktor stoji-to jaz razumem kot to, da se proizvajalec zaščiti, če se slučajno v zvezi s tem kaj zlomi, polomi.
Pograjal bi ventilacijo v kabini; kabina ja polna prahu, ker ima odprtino za vhod zraka na zadnjem delu kabine-ko se pelješ se zmeraj kadi za traktorjem in zmeraj vleče prah v kabino. Prav brez težav bi to lahko naredili na predjem delu kabine, je dovolj prostora. 3t težak traktor veš koliko je lahko udoben; kratka medosna razdalja, itd....imamo vsaj zračno vzmeten sedež, kar je v primerjavi z mehanskih prav velika razlika pri odobju. To vsekakor toplo priporočam! Traktorček ima moči, kolikor je pač ima. Pri nas mu sicer moči primanjkuje in je tudi odprt na 80 KS. Uporaben je kar dobro, pač mu moraš dati primerne priključke za zraven. Pri nas mu tudi teže "primanjkuje." Ko imaš zadaj pripet težak priključek, začne hidravlika pri transportu nihati-prešibki cilindri. Kot opcija se da vzeti še dodatne cilindre in se težav znebiš. Pograjal bi še trdo prestavljanje določenih prestav. Se na stvari navadiš, samo so moteče. Upam, da so kaj "poštimali" na bolje v novi seriji. Servise so naredili pooblaščeni serviserji le v garancijskem roku, sedaj se to vse doma opravi v lastni režiji. Sama kvaliteta izdelave je drugače kar nekako na nivoju. Kakšnih napak, kvarov do sedaj na srečo ni bilo nič. Izpostavil bi le puščanje olja na bloku motorja. Traktor dela na krmilnem vozu in je velikokrat 100% obremenjen, kar tudi ni težava. Težava je v tem, ko mrzel traktor preveč poteraš in takrat pa ti je lahko jasno kaj se dogaja v motorju. Pač morali bi dlje časa zagrevati motor. Tesnilo na glavi smo zamenjali in stvar je sedaj BP.
Na hitro sem izpostavil hibe, ki se pri nas dogajajo. Sicer pa smo s traktorjem zadovljni, razen tiste ventilacije in menjalnika. Traktor je s svojimi 3t teže uporaben za priključke primerne njegovi velikosti. V našem koncu je kar nekaj takih modelov iz SDF, pa so ljudje kar zadovoljni. Pač ceni primerno!
LP, janez |
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 13:10 Naslov sporočila: |
|
|
res upam da so pri sdf kej naredl glede pretikanja osnovnih menjalnikov, pri boljših naj bi bilo vredu, saj je bila to rdeča luč zanje ko smo lani kupovali traktor. Pri cnh skoraj neveš da pretikaš, pa še cenovno smo velik bol skoz pršli. Pri cnh moraš sprednje bremze naročit ker majo v osnovi avtomatski vklop 4*4, pri sdf so standard. Je pa res da zato deluje vklop sprednjega pogona zelo hitro, na tipko, pri kateri koli hitrosti. Pa veliko sreče pri nakupu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Malo preberi SDF teme.
Imajo pri tašči R2 86 pa za moje pojme ni ravno biser.
servis na 1200 ur je bil preko jurja (ja saj vem,kaj pa servisiraš uradno po garacniji ampak to je bila njihova odločitev).
Menjalnik trd, ga vozi več voznikov, pa ga ni še nihče "naštudiral" dobro.
Nekoliko bolje je bilo po servisu pri 1200 urah, vendar še vedno iščeš prestave kot bi bil pijan.
4x4 in špero seveda lahko vklapljam med vožnjo (EH) ampak kot veš to ni dobro početi če je razlika med obrati posameznih koles prevelika.
Pri cca 1400 je začel nagajat motorni računalnik. POoblaščeni ga ne znajo popravit, menjava 1200 evrov, računalnik je v popravilu pri nekih "maherjih". Bomo videli kaj bodo naredil.
Tisti prah tudi mene moti, poleg tega me še ob vklopu ventilacije od nekje zmoti vonj po FFS, čerpav ne vem od kje se vzamejo, saj na traktor ni bilanikdar priklopljena škropilnica.
Pa za svojo moč je defintinvno prelahek in če hočeš ponucat tistih 80+ konjev pri oranju in podobnih delih ga moraš obtežit vsaj spredaj.
tudi hidravlični priklopi (FASTER?) so zadaj vsi mastni kljub temu da naj bi imeli lovilno posodo za olje
Tudi zunanja ročica za upravljanje hidravlike se mi ne zdi biser strojništva.
Lahko bi imel tudi na blatnikih za vklop kardana, čeprav je to najbrž stvar naročila ob nakupu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
joko13 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 03.01. 2009, 17:23 Prispevkov: 708 Kraj: podgurje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
hanzi11 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 16.07. 2008, 05:20 Prispevkov: 841 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ti želim da tako tudi ostane!
Jah graje enkrat vidiš ko delaš s čim boljšim kot je R2
Sicer res da je tudi dražje (konkretno govorim o JD 6330) ampak R2 se prestavlja bistveno slabše kot Solar 60 (je pa res da me pri solarju moti to da nima klasičnega H menjalnika).
Će si veliko v traktorju sem mnenja da so EH polovičke (tretjinke, četrtinke) zlatega denarja vredne.
Če pelješ kaj konkretnega v klanec z R2 lahko pri menjalniku 30/15 pozabiš na kakšno hitro prestavljanje navzdol da motorju ne zmanjka obratov. Ko pa turbina "spusti" pa lahko samo z 0 lahko začneš sredi klanca.
Polovička se sicer lepo "prestavi" samo kaj ko pa je spet nekoliko nerodno ko jo moraš prestavljat v V smeri in ne I in s tem spet zgubljaš hitrost v klanec.
Poznam tudi jaz enega zadovoljnega uporabnika R2 86, samo kot vidim je tisti traktor bolj hišni ljubljenček kot pa delovno živinče.
Baje mu edino kak ha letno da plug za mislit, saj ima obešenega 3 brazdnega obračalnega, ostalo pa je bolj primerno za kakšnega 40-50 konjski traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mathaeus Traktorist
Pridružen/-a: 22.02. 2009, 19:10 Prispevkov: 158 Kraj: Selnica ob Dravi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
strojnik Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.02. 2009, 16:30 Prispevkov: 1472 Kraj: lj
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
no da nebo sam graja. Nam silira z doradotom 86 in "razn" 2*menanga računalnika nima nekih hudih pripomb, pohvali možnost da vozi 40km/h pri znižanih obratih, turbobust, porabo, udobje, preglednost... Ima pa ga mal čez 4leta in ene 4000d.h., ima pa ga za napol profi uporabo: sekalnik, prevoz bagrčka in ostalega materiala, sileranje, ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 22 Dec 2009 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas imamo tak traktor hurlimana XA 86 ima slabih 3000 delovnih ur. Uporabljamo ga za vsa dela(oranje, vrtavkasta brana, nekatera dela v hmelju...)in se kar obnese manka mu ene 500-800kg bi lahko bil težji, pa ta armaturna plošča malo lučke crkujejo sploh za krdan. Drugače smo pa zelo zadovolni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
New holland TD Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29 Prispevkov: 706 Kraj: Sp. Savinjska dolina
|
Objavljeno: 23 Dec 2009 00:23 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Poleg tega tudi traktor nima možnosti ASMa (komercialno ime Deutz-Fahra za vklop/izklop prednjega pogona in zapore diferenciala pri določenem kotu zasuka koles in hitrosti). |
Tega sistema ne boš našel pri nobenem standardnem traktorju te velikosti (razen pri fendtu 200 in T4000 supersteer). Več opreme žal v večini primerov pomeni tudi večji traktor. Tudi update serije dorado tega ne bo spremenil. Prinesel bo posodobljene motorje (zaradi emisijskih norm euro III a), štiristebrno kabino in nov pokrov motorja. Vse ostalo je enako kot prej. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|