Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




katere vrste antifris?
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2013 10:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


se menjaja antifriz se...

drugače pa če mešaš antifrize zna pridt do "svinjarije" v hladilnem sistemu...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

FFarmer
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56
Prispevkov: 3562

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2013 19:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mi smo ga v Lamborghiniju menjal enkrat, pred drugo menjavo je pa že šel od hiše. V navodilih za Fendta pa piše na 2 leti oz. 2000 ur, serviserji se zgleda držijo ur, ne glede na leta...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 26 Mar 2013 22:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


V osnovi sta samo 2 tipa antifriza. Etilen glikol in propilen glikol. Med sabo se ne mešata, ker začne nastajati kislina. Potem je pa odvisno še od ostalih dodatkov, ki nimajo veze z hlajenjem.
Težava z petrolovim antifrizom ni namišljena ampak je že v osnovi precej agresiven in za današnje čase zastarel, ker bazira še na etilen glikolu, medtem ko vsi sodobni motorji uporabljajo na osnovi propilen glikola. Čeprav po novem ponuja petrol antifriz po g12 standardu, vendar ga jaz vseeno ne bi priporočal.
Če se menja antifriz in je bil prej noter PG antifiz, pa se ne spere temeljito sistema in potem natočiš EG antifriz lahko pride do težav s tesnili in plastikami, ker vedno noter ostane nekaj starega antifriza.
Če gre za starejši stroj (15 let in več) bo tudi petrolov dober, pri novejših strojih bi se ga pa jaz izogibal.

V deutza ni nujno da gre samo akros. Le iste specifikacije mora biti. Poleg osnovnih 2 verzij antfriza, je še tretja z posebnimi dodatki za aluminjaste motorje in hladilnike.

Od novejših npr. zelen in oranžen se tudi ne mešata zaradi različnih kemikalij. Oražen oz. rumen (G11) se razlikuje od zelenega po t.i. dodatkih long life, da ima daljši rok trajanja. Svetlo flurescentno zelen in roza je za aluminjaste motorje (G12).
Če imaš aluminjast blok motorja moraš uporabljat obvezno g12 standard antifriza, v vseh ostalih primerih lahko natočiš noter katerikoli drug tip, ČE prej temeljito spereš ostanke starega iz sistema.


Nazadnje urejal/a Lenny 27 Mar 2013 09:40; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

djgregy
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05
Prispevkov: 252

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2013 06:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Super razlaga.
SDF Freze ready mix nadomešča Akros-a, naliješ notr in si brez skrbi.
Je pa to že namešan, tako da ga ne smeš redčiti z vodo.

lp, grega

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

deutzfahr4.70
Traktorist


Pridružen/-a: 24.04. 2012, 14:44
Prispevkov: 172

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2013 15:54    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lenny je napisal/a:
V osnovi sta samo 2 tipa antifriza. Etilen glikol in propilen glikol. Med sabo se ne mešata, ker začne nastajati kislina. Potem je pa odvisno še od ostalih dodatkov, ki nimajo veze z hlajenjem.
Težava z petrolovim antifrizom ni namišljena ampak je že v osnovi precej agresiven in za današnje čase zastarel, ker bazira še na etilen glikolu, medtem ko vsi sodobni motorji uporabljajo na osnovi propilen glikola. Čeprav po novem ponuja petrol antifriz po g12 standardu, vendar ga jaz vseeno ne bi priporočal.
Če se menja antifriz in je bil prej noter PG antifiz, pa se ne spere temeljito sistema in potem natočiš EG antifriz lahko pride do težav s tesnili in plastikami, ker vedno noter ostane nekaj starega antifriza.
Če gre za starejši stroj (15 let in več) bo tudi petrolov dober, pri novejših strojih bi se ga pa jaz izogibal.

V deutza ni nujno da gre samo akros. Le iste specifikacije mora biti. Poleg osnovnih 2 verzij antfriza, je še tretja z posebnimi dodatki za aluminjaste motorje in hladilnike.

Od novejših npr. zelen in oranžen se tudi ne mešata zaradi različnih kemikalij. Oražen oz. rumen (G11) se razlikuje od zelenega po t.i. dodatkih long life, da ima daljši rok trajanja. Svetlo flurescentno zelen in roza je za aluminjaste motorje (G12).
Če imaš aluminjast blok motorja moraš uporabljat obvezno g12 standard antifriza, v vseh ostalih primerih lahko natočiš noter katerikoli drug tip, ČE prej temeljito spereš ostanke starega iz sistema.


dobil sem antifris.znamka:ecolinia,hladilna tekočina-koncentrat G11,sčiti pred mrazom in korozijo.uporablja se v motorjih iz sive litine in v popolnoma aluminjastih motorjih.standard ASTM D 3306.
Bi bil ta antifriz za deutz fahr agrotron??
ima čisto enaki standard kot Akros Farm FLU....

SDFG ES-1548G
ASTM D 3306
-38 ° C 110 ° C

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2013 16:47    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

deutzfahr4.70
Traktorist


Pridružen/-a: 24.04. 2012, 14:44
Prispevkov: 172

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2013 17:53    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Lenny je napisal/a:
Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov.


na originalni strani Akrosa sem našel podatek,da je antifriz Akros mono etilen glikol.kaj to pomeni? nistasamo dve različici glikolov?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

djgregy
Veteran traktor foruma


Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05
Prispevkov: 252

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2013 18:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kok si eni znate zakomplicerat stvari...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

tincek
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 07.01. 2011, 11:27
Prispevkov: 69
Kraj: 01

PrispevekObjavljeno: 28 Mar 2013 22:04    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


djgregy je napisal/a:
kok si eni znate zakomplicerat stvari...



Vse kaj več kot le marže obstaja. Zato morajo nekateri pogledat tudi kaj kje piše in zakaj je tako.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Lenny
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44
Prispevkov: 790

PrispevekObjavljeno: 30 Mar 2013 13:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


deutzfahr4.70 je napisal/a:
Lenny je napisal/a:
Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov.


na originalni strani Akrosa sem našel podatek,da je antifriz Akros mono etilen glikol.kaj to pomeni? nistasamo dve različici glikolov?


Ne samo 2 sta. Etilen glikol ima več imen ampak je ista zadeva. Lahko piše etilen glikol, etandiol, etilen glikol alkohol ali pa monoetilen glikol, pa še ena varianta je ki se je zdajle ne spomnem.

Pa tud propilen glikol ima več imen, pa je ista stvar. Je pa bistveno manj strupen kot etilen glikol, vendar ima nekoliko slabše lastnosti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.