Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 26 Mar 2013 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
se menjaja antifriz se...
drugače pa če mešaš antifrize zna pridt do "svinjarije" v hladilnem sistemu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FFarmer V.I.P
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:56 Prispevkov: 3562
|
Objavljeno: 26 Mar 2013 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mi smo ga v Lamborghiniju menjal enkrat, pred drugo menjavo je pa že šel od hiše. V navodilih za Fendta pa piše na 2 leti oz. 2000 ur, serviserji se zgleda držijo ur, ne glede na leta... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 26 Mar 2013 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
V osnovi sta samo 2 tipa antifriza. Etilen glikol in propilen glikol. Med sabo se ne mešata, ker začne nastajati kislina. Potem je pa odvisno še od ostalih dodatkov, ki nimajo veze z hlajenjem.
Težava z petrolovim antifrizom ni namišljena ampak je že v osnovi precej agresiven in za današnje čase zastarel, ker bazira še na etilen glikolu, medtem ko vsi sodobni motorji uporabljajo na osnovi propilen glikola. Čeprav po novem ponuja petrol antifriz po g12 standardu, vendar ga jaz vseeno ne bi priporočal.
Če se menja antifriz in je bil prej noter PG antifiz, pa se ne spere temeljito sistema in potem natočiš EG antifriz lahko pride do težav s tesnili in plastikami, ker vedno noter ostane nekaj starega antifriza.
Če gre za starejši stroj (15 let in več) bo tudi petrolov dober, pri novejših strojih bi se ga pa jaz izogibal.
V deutza ni nujno da gre samo akros. Le iste specifikacije mora biti. Poleg osnovnih 2 verzij antfriza, je še tretja z posebnimi dodatki za aluminjaste motorje in hladilnike.
Od novejših npr. zelen in oranžen se tudi ne mešata zaradi različnih kemikalij. Oražen oz. rumen (G11) se razlikuje od zelenega po t.i. dodatkih long life, da ima daljši rok trajanja. Svetlo flurescentno zelen in roza je za aluminjaste motorje (G12).
Če imaš aluminjast blok motorja moraš uporabljat obvezno g12 standard antifriza, v vseh ostalih primerih lahko natočiš noter katerikoli drug tip, ČE prej temeljito spereš ostanke starega iz sistema.
Nazadnje urejal/a Lenny 27 Mar 2013 09:40; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djgregy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05 Prispevkov: 252
|
Objavljeno: 27 Mar 2013 06:46 Naslov sporočila: |
|
|
Super razlaga.
SDF Freze ready mix nadomešča Akros-a, naliješ notr in si brez skrbi.
Je pa to že namešan, tako da ga ne smeš redčiti z vodo.
lp, grega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deutzfahr4.70 Traktorist
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 14:44 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 27 Mar 2013 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: | V osnovi sta samo 2 tipa antifriza. Etilen glikol in propilen glikol. Med sabo se ne mešata, ker začne nastajati kislina. Potem je pa odvisno še od ostalih dodatkov, ki nimajo veze z hlajenjem.
Težava z petrolovim antifrizom ni namišljena ampak je že v osnovi precej agresiven in za današnje čase zastarel, ker bazira še na etilen glikolu, medtem ko vsi sodobni motorji uporabljajo na osnovi propilen glikola. Čeprav po novem ponuja petrol antifriz po g12 standardu, vendar ga jaz vseeno ne bi priporočal.
Če se menja antifriz in je bil prej noter PG antifiz, pa se ne spere temeljito sistema in potem natočiš EG antifriz lahko pride do težav s tesnili in plastikami, ker vedno noter ostane nekaj starega antifriza.
Če gre za starejši stroj (15 let in več) bo tudi petrolov dober, pri novejših strojih bi se ga pa jaz izogibal.
V deutza ni nujno da gre samo akros. Le iste specifikacije mora biti. Poleg osnovnih 2 verzij antfriza, je še tretja z posebnimi dodatki za aluminjaste motorje in hladilnike.
Od novejših npr. zelen in oranžen se tudi ne mešata zaradi različnih kemikalij. Oražen oz. rumen (G11) se razlikuje od zelenega po t.i. dodatkih long life, da ima daljši rok trajanja. Svetlo flurescentno zelen in roza je za aluminjaste motorje (G12).
Če imaš aluminjast blok motorja moraš uporabljat obvezno g12 standard antifriza, v vseh ostalih primerih lahko natočiš noter katerikoli drug tip, ČE prej temeljito spereš ostanke starega iz sistema. |
dobil sem antifris.znamka:ecolinia,hladilna tekočina-koncentrat G11,sčiti pred mrazom in korozijo.uporablja se v motorjih iz sive litine in v popolnoma aluminjastih motorjih.standard ASTM D 3306.
Bi bil ta antifriz za deutz fahr agrotron??
ima čisto enaki standard kot Akros Farm FLU....
SDFG ES-1548G
ASTM D 3306
-38 ° C 110 ° C |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 27 Mar 2013 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
deutzfahr4.70 Traktorist
Pridružen/-a: 24.04. 2012, 14:44 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 28 Mar 2013 17:53 Naslov sporočila: |
|
|
Lenny je napisal/a: | Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov. |
na originalni strani Akrosa sem našel podatek,da je antifriz Akros mono etilen glikol.kaj to pomeni? nistasamo dve različici glikolov? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djgregy Veteran traktor foruma
Pridružen/-a: 27.04. 2009, 17:05 Prispevkov: 252
|
Objavljeno: 28 Mar 2013 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
kok si eni znate zakomplicerat stvari... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tincek Kmetovalec
Pridružen/-a: 07.01. 2011, 11:27 Prispevkov: 69 Kraj: 01
|
Objavljeno: 28 Mar 2013 22:04 Naslov sporočila: |
|
|
djgregy je napisal/a: | kok si eni znate zakomplicerat stvari... |
Vse kaj več kot le marže obstaja. Zato morajo nekateri pogledat tudi kaj kje piše in zakaj je tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Lenny Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 05.01. 2009, 22:44 Prispevkov: 790
|
Objavljeno: 30 Mar 2013 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
deutzfahr4.70 je napisal/a: | Lenny je napisal/a: | Heh ta standard ASTM D 3306 pokriva 6 različnih variant antifriza s ravno toliko različnimi sestavami. Čeprav sem jaz do zdaj mislil, da ima samo g12 dodatke za aluminajaste motorje, sem se očitno motil.
Sicer pa ni vedno enak negativen vpliv mešanja hladilnih tekočin, ki ne grejo skupaj. Lahko se samo zmanjša vreliščna točka, lahko se izniči protikorozijska zaščita, ali pa postane agresiven za plastiko in gumo. Zavisi od dodatkov. |
na originalni strani Akrosa sem našel podatek,da je antifriz Akros mono etilen glikol.kaj to pomeni? nistasamo dve različici glikolov? |
Ne samo 2 sta. Etilen glikol ima več imen ampak je ista zadeva. Lahko piše etilen glikol, etandiol, etilen glikol alkohol ali pa monoetilen glikol, pa še ena varianta je ki se je zdajle ne spomnem.
Pa tud propilen glikol ima več imen, pa je ista stvar. Je pa bistveno manj strupen kot etilen glikol, vendar ima nekoliko slabše lastnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|