Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




traktorji
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 338, 339, 340  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Vaši domači stroji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

New holland TD
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 17:29
Prispevkov: 706
Kraj: Sp. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 09:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
fora je v tem, da ni težišče odvisno samo od višine traktorja... ampak je odvisno od celotne postavitve traktorja na kolesa, menjalniških sklopov itd. edina relevantna mera za bočno stabilnost je preizkus na rampi, ki jo dvignejo. tisti traktor, ki bo zdržal večji statični, bo sigurno tudi večji dinamični nagib. tako da to o klimi v kabini (ki prinese k masi vsega skupaj neomembevredno), neravnem dnu kabine itd. niso argumenti, ki bi govorili, kateri traktor ima nižje težišče. je pa Lindner izmed teh traktorjev dejansko narejen kot na pol gorski, ravno zaradi proizvodnje v Avstriji, kjer vedo, da bodo kmetje kupovali samo zanesljive in stabilne traktorje, in je sigurno dodelan za v tak namen, kot je treba.


Visoka kabina in klima v strehi brez dvoma vplivajo na višje težišče, saj delujejo na večji razdalji od težišča, kot pa npr. motor in menjalnik. Poleg tega to ni ravno priročno npr. za v gozd ali garažo. Zato se marsikdo odloči za geotraca z 28 namesto 30 colskimi kolesi, kar pa zmanjša končno hitrost.

Če pa pogledamo, iz kakšnih komponent je sestavljen lindner: zadnja os, hidr. dvigalo in menjalnik so ZF-steyr in so enaki kot pri steyrjih 900 ali 9000, motor pa je Perkins. To so sicer zveneča imena, vendar teh komponent pri Lindnerju niso razvijali sami in jih prilagajali na strme terene, ampak jih samo kupujejo in so enake, kot pri ostalih ''ravninskih traktorjih''. Njihov razvoj je prednja os, kabine za njih izdeluje Fritzmeier, oblikovanje pa je delo biroja Design Storz iz kraja Zell am See. Specializirana gorska značilnost bi lahko bila samo prednja hidravlika, pritrjena na prednjo os, kar pa je pri standardnih traktorjih uvedel Steyr pri seriji 900, zdaj pa je na voljo pri seriji kompakt in 9000MT.

Sicer pa je koneckoncev tudi kompakt eden najbolje prodajanih traktorjev v Avstriji in če bi bil tako neprimeren za strmine, temu prav gotovo ne bi bilo tako.

Sam nimam prav nič proti lindnerju. Nasprotno, prav je, da obstajajo tudi manjše znamke in tako večajo izbiro. Vendar razlog za visoko ceno teh traktorjev ni toliko v specializiranosti za strmine, ampak bolj v majhnem številu izdelanih traktorjev in majhnem deležu lastnih komponent ter s tem odvisnosti od zunanjih dobaviteljev.


Citiram:
Linder ni nikjer odličen, prav nikjer...

Je pa povsod in res v vseh pogledih prav dober


Zakaj ne bi bil odličen? To je odvisno predvsem od vrednotenja vsakega posameznika. Za tistega, ki mu tak traktor ustreza, je lahko brez dvoma odličen. Jaz samo pravim, da je treba stvari gledati celovito in ne črno-belo. Zato je za v strmine lahko primeren lindner, lahko pa tudi kakšen drug standardni traktor takšne velikosti.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

_toni
Forumovec leta 2010


Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55
Prispevkov: 3660
Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 09:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


nikjer nisem govoril o kompaktu, da ni primeren... niti nisem kritiziral drugih traktorjev... sem pa slišal od vseh, ki imajo lindnerja, da je traktor tak kot treba, stabilen in zanesljiv. res je, da je drag, vendar je traktor dober. jasno, da ima svoje pomanjkljivosti, kot vsak. za druge nimam informacij, zato jih tudi nisem omenjal.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 10:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ker je že ravno govora o Lindnerju, lahko povem za nač domač traktor Lindner Geotrac 60 z opravljenimi približno 3400h. Okt. 1998 je stal 4.305.000 SIT, to je bilo še pred uvedbo DDV. Imel je osnovno opremo + nastavljiva platišča in bočna stakla, ki se lahko odpirajo.

Serviser ga je videl 4 krat zaradi servisa in nikoli zaradi popravila. Napake, ki so se v vseh teh letih pojavile in jih odpravljam sam pa so sledeče.

- preperele so cevke od posodice za zavorno olje od cilindrov za zavore in sklopko

- dvekrat sem zamenjal cevko za lekažno olje od volanskega ventila do rezrevoarja. cca. 5€. Kriva je napačna namestitev med kabino in menjalniko in jo ob vožnji preko neravnin zaradi nihanja kabine na guminosilcih preriba. Drugič sem jo speljal drugače in mislim, da bo sedaj ok.

- zarjavela je mehansko krmmiljena dušilka za spuščanje hidravličnega dvigala (lastna krivda - jesensko pranje)

- polomljen sprednji brisalec na mestu konusnega naseda (lastna krivda - veja) motorček za pogon je ok.

- 2× zadnje steklo (lastna krivda - obakrat pajek)

- razbito zadnje spodnje steklo - kamen izpod rotacijske kosilnice

- počil je en nosilec pri stranskem oknu, ki se odpira.

- zaradi slabega kontakta nisio delovale zadnjnji žarometi na kabini

- oksidiralo je optistop stikalo za izklop sprednjega pogona, oksid sem odstranil in zaprl stikalo nazaj

- izgubila sta se dela ključavnic za odpriranje vrat z zunanje strani zaradi odvijačenja - kupil nove in vijake zalepil

- na spodnjem delu je preprela manjšeta na menjalniških ročicah (še ni zamenjana)


Vse ostalo so redni servisi.

Dodatno sem mu namestil en dvojno delujoč ventil s plavajočim položajem za zunanje porabnike zaradi vožnje glede hidravlike zahtevnejših priključkov, hitrozapenjalne kljuke na hidravličnih ročicah, ki tedaj še niso bile v osnovni opremi, in nosilec (lastne izdelave) ter instalacijo in stikalo za rotacijsko luč.

Nič ni bilo kakšnih hujših okvar. Za traktorje sosedov drugih znamk bi lahko naštel kar nekaj hujših okvar pri manj delavnih urah. Ni pa naš traktor nabral delavnih ur pri štandgasu. Vozil je tudi poln 7t trosilec, preobremenjeno 4t prikolico, ćelni nakladač itd. Vozniki smo v kočljivih okoliščinah pazljivi, ko pa so razmere dobre ga pa tudi "našponamo".


Pripoved napisana po resničnih dogodkih.
LP

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

orange44
Kmetovalec
Kmetovalec


Pridružen/-a: 01.04. 2009, 10:00
Prispevkov: 76

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 10:42    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


A bi se dalo mogoče zamenjat feltne z gumami na našem geotrac 73 alpin iz 18 na 20 in 28 na 30 col, pa malo ožje gume??(380 vzadi so malo preširoke za škropit)-- potem bi bil tudi mal višji in bi bil bolši za v pšenico pa prkapat koruzo. Uporablamo pa ga tudi v vinogradu. Drgač smo letos mel popravilo hidravlike, manšeta je bla fuč, najvrjetneje zaradi preobremenitve s žitno sejalnico, tako da študiramo da bi dokupli dodatne hidravlične cilindre. Mehanik g.Tonjko je rekel da stane ta "upgrade" okoli 800e. Drgač ga mamo 4 leta-2000ur, pa je vmes šla še predčrpalka za gorivo to je pa tudi to.

lp marko

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 10:59    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Pravilo, ki velja za menjavo koles na vseh štiripogonskih traktorjih je, da je
razmerje obsega zadnjega in sprednjega kolesa pri zdajšnjih kolessih enako razmerju obsega zadnjega in sprednjega kolesa pri novih kolesih.

O - obseg
z - zdanje
s - sprednje
1 - zdajšnja kolesa
2 - nova kolesa

Oz1/Os1 =Oz2/Os2

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 13:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


SimonKR je napisal/a:
Ker je že ravno govora o Lindnerju, lahko povem za nač domač traktor Lindner Geotrac 60 z opravljenimi približno 3400h. Okt. 1998 je stal 4.305.000 SIT, to je bilo še pred uvedbo DDV. Imel je osnovno opremo + nastavljiva platišča in bočna stakla, ki se lahko odpirajo.

Serviser ga je videl 4 krat zaradi servisa in nikoli zaradi popravila. Napake, ki so se v vseh teh letih pojavile in jih odpravljam sam pa so sledeče.

- preperele so cevke od posodice za zavorno olje od cilindrov za zavore in sklopko

- dvekrat sem zamenjal cevko za lekažno olje od volanskega ventila do rezrevoarja. cca. 5€. Kriva je napačna namestitev med kabino in menjalniko in jo ob vožnji preko neravnin zaradi nihanja kabine na guminosilcih preriba. Drugič sem jo speljal drugače in mislim, da bo sedaj ok.


- zarjavela je mehansko krmmiljena dušilka za spuščanje hidravličnega dvigala (lastna krivda - jesensko pranje)

- polomljen sprednji brisalec na mestu konusnega naseda (lastna krivda - veja) motorček za pogon je ok.

- 2× zadnje steklo (lastna krivda - obakrat pajek)

- razbito zadnje spodnje steklo - kamen izpod rotacijske kosilnice

- počil je en nosilec pri stranskem oknu, ki se odpira.

- zaradi slabega kontakta nisio delovale zadnjnji žarometi na kabini

- oksidiralo je optistop stikalo za izklop sprednjega pogona, oksid sem odstranil in zaprl stikalo nazaj

- izgubila sta se dela ključavnic za odpriranje vrat z zunanje strani zaradi odvijačenja - kupil nove in vijake zalepil

- na spodnjem delu je preprela manjšeta na menjalniških ročicah (še ni zamenjana)


Vse ostalo so redni servisi.

Dodatno sem mu namestil en dvojno delujoč ventil s plavajočim položajem za zunanje porabnike zaradi vožnje glede hidravlike zahtevnejših priključkov, hitrozapenjalne kljuke na hidravličnih ročicah, ki tedaj še niso bile v osnovni opremi, in nosilec (lastne izdelave) ter instalacijo in stikalo za rotacijsko luč.

Nič ni bilo kakšnih hujših okvar. Za traktorje sosedov drugih znamk bi lahko naštel kar nekaj hujših okvar pri manj delavnih urah. Ni pa naš traktor nabral delavnih ur pri štandgasu. Vozil je tudi poln 7t trosilec, preobremenjeno 4t prikolico, ćelni nakladač itd. Vozniki smo v kočljivih okoliščinah pazljivi, ko pa so razmere dobre ga pa tudi "našponamo".


Pripoved napisana po resničnih dogodkih.
LP


to odebeljeno se mi zdi kar malo kritično...
pa brez zamere.




in ne, ni me najel interexport, ampak sem Fendt 200 vario sprobal sam in lahko rečem da je sigurno eden izmed boljših traktorjev v kategoriji.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Miha7
Foto leta 2012


Pridružen/-a: 06.12. 2006, 19:40
Prispevkov: 1254
Kraj: Slovenj Gradec-Podgorje

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 16:38    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


[quote="New holland TD"]
Citiram:



Citiram:
Linder ni nikjer odličen, prav nikjer...

Je pa povsod in res v vseh pogledih prav dober


Zakaj ne bi bil odličen? To je odvisno predvsem od vrednotenja vsakega posameznika. Za tistega, ki mu tak traktor ustreza, je lahko brez dvoma odličen. Jaz samo pravim, da je treba stvari gledati celovito in ne črno-belo. Zato je za v strmine lahko primeren lindner, lahko pa tudi kakšen drug standardni traktor takšne velikosti.


S tem nisem imel v mislih kritiko. Zajemal sem pojme za vse vrste del, ki jih z njim opravljam in povem da ga še nisem uporabljal do skrajnosti, kjer bi lahko trdil da je ta traktor odličen.

"Prav dober", kaj ni to tudi pohvale vredno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

SimonKR
Moderator


Pridružen/-a: 22.02. 2006, 18:53
Prispevkov: 1943

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 17:21    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi je napisal/a:


to odebeljeno se mi zdi kar malo kritično...
pa brez zamere.



Manjko zavornega olja sporoči kontrolna lučka, če brezobzirno nadaljuješ vožnjo si...

Kaj je pa lekažno olje je pa tudi treba vedet. V tem primeru ne gre za tlačno cev ampak za cev v kateri so tlaki zelo zelo mali, praktično je tlak enak tlaku okolice. Preden preko tega sprazniš cel rezervoar hidravličnega olja traja, sem delal tudi več ur ur s počeno cevko in je izteklo komaj kaj olja. Ko manjka olja tako ali tako čutiš na volanu in hidravličnem sistemu, da nekaj ni vredu.

Ni tako kritično.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

joza99
Vajenec


Pridružen/-a: 16.08. 2010, 19:50
Prispevkov: 25
Kraj: Trojane

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 17:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Luksi pa si ga sprobal tudi v kakem konkretnem naklonu al samo po ravnini pa z vožnjo v klance ?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Luksi
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.10. 2008, 12:18
Prispevkov: 2529
Kraj: Savinjski Beverly Hills - Sp. Grušovlje

PrispevekObjavljeno: 27 Sep 2010 18:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


smo ga sprobali z vožnjo težke prikolice v konkreten klanec, traktor ima dovolj moči, pa tudi pregledali smo ga celega (noter in zunaj) prisoten je bil tudi kolega ki ima njive/travnike na kar velikih bregih in je bil navdušen.

večina vas pa tule samo pametuje in niste ne lindnerja še manj pa fendta niti peljali

(s tem ne merim na nikogar konkretno, je pa dosti takih ki nekaj pametujejo brez osnove)

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Vaši domači stroji Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 210, 211, 212 ... 338, 339, 340  Naslednja
Stran 211 od 340

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.