Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Deutz Torpedo 4506, puščanje hidravlike in splošni servis
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

cholt45
Vajenec


Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 12:25    Naslov sporočila: Deutz Torpedo 4506, puščanje hidravlike in splošni servis

Odgovori s citatom


Pozdravljeni!
Obračam se na tale forum in upam da mi boste znali pomagati pri servisu traktorja Torpedo Deutz tip TD4506S letnik 84. Ker traktor ni moj ampak je pri punci, ga tudi ne poznam preveč dobro, servisnih navodil ipd. pa tudi nimajo.

Največji problem je iztekanje hidravljičnega olja. Včeraj sem ga temeljito opral in ugotovil da pušča na dveh mestih.
Obe mesti sta označeni na sliki. Prvo je na mestu ročk, drugo pa ne sprednji desni strani pod sedežem.
[img]http://i.imgur.com/eoDaH.jpg?2[/img]


Kaj predvidevate da je potrebno menjati, samo kako dihtungo ali kaj več?
Kjer se iztoči olje iz hidravličnega sistema, kateri vijak je za to?
Katero olje uporabljate v hidravliki? Tu sem v eni temi zasledil da bi se naj uporabljalo navadno motorno 10w45.

Zanima me tudi kje se preveri nivo olja v menjalniku, da še to preverim če štima.

Prosil bi vas tudi za navodila, če jih mogoče ima kdo doma, da si jih skopiram ali pa če ima mogoče kak pdf. Lepo bi bilo imeti tudi električno shemo.
Trenutno sem na netu našel le navodila za TD7506

Upam da ni preveč vsega naenkrat.

p.s. : Še eno dodatno vprašane. Very Happy . A se da odklopit kompresor, ker se ga trenutno splog ne rabi. Zavore so itak mehanske/boben, ali se motim?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Roskar
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04
Prispevkov: 800

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 14:03    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


kompresor odklopit oz. deformirati pa je totalna neumnost.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

cholt45
Vajenec


Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 14:35    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Nisem ga mislil deformirati ali kar fizično odstraniti. Vem da ma stricev zetor samo eno ročko da ga odklopiš, se pravi da se pri torpedotu to ne da tako enostavno?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mstrek
Moderator


Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21
Prispevkov: 5111
Kraj: BELA KRAJINA

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 15:26    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Na IMT-ju sem imel desno pedalo povezano na kompresor, pa sem povezavo odstranil in od takrat veliko boljše funkcionirajo in je lažje nastavit zavore, ter stopalke so mehkejše. Zračne zavore niso bile nikdar v uporabi in tudi trenutno noben priključek jih nima montiranih. Kompresor služi zgolj za pumpanje gum in izpihovanje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo

cholt45
Vajenec


Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 16:06    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ok, sem zdaj prelistal cca. 300 strani onega pdf-ja (td7506) in tam piše da hidravlika nima odprtine za izpust olja in da ga moraš izsesati. Faj ne Very Happy, not. Označeno je tudi kje je treba pogledati olje za menjalnik. Takda če je vsaj malo podobno 4506-ki sta ta dva problema rešena.(Prilepim jutri slike lokacij šraufov za bodoče mehanike).

Zdaj mi še edino ostane da razstavim regulator, ter odstranim ročke, da vidim zakaj pušča.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Kempo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10
Prispevkov: 362
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 18:25    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jap tudi torpedo 55 nima šravfa da bi izpustil olje iz hidravlike... Mi smo ga prek kiper ventila spravili ven Very Happy Samo morš pazit da pravi čas nehaš kipat da ti pumpa ne zariba Very Happy

Drugače pa mam jaz navodila za 45ko samo jih šele v petek zvečer lahko dobim...

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

alkoholik
Forumovec leta 2012


Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43
Prispevkov: 2195

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2012 08:36    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


v hidravliko daj motorno olje.

pazi pri razdiranju regulatorja itd da kaj ne polomiš izgubiš.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

reider
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48
Prispevkov: 1505
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2012 12:52    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Šokiran sem Shocked Izsesavat. zajebancija. Kaj je res blo problem naredit luknjo , navoj in vijak. Si je to morebiti gdo izdelal pozneje sam?? Sicer sem delal dosti z 55 tx pa tega ne vem. Olje dolivaš za sedežem. To je edino kar se spomnim. To je že leta nazaj. Ima pa tudi menjalnik in pumpa isto olje kot star Zetor kajne?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

Kempo
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10
Prispevkov: 362
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: 13 Apr 2012 18:17    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Ja ko sm jaz razdiral hidravliko smo tut mogli olje ven dobit in mžnost je bila ali z lončkom vn pobiram ali pa kako drugače... Na koncu sem dal spojko v kiper ventil, in kipal da je olje steklo ven, ko ga je bilo še malo notri sem pa nehal da ne bi pokvaril črpalke...

Sem pa dal motorno olje notr ko sm na novo dajal olje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran

cholt45
Vajenec


Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 14 Apr 2012 14:31    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Hja, ročk mi ni uspelo odstraniti, na silo jih pa tudi nisem hotel vleči ven, ker niti točno ne vem kako je vse skupaj sestavljeno.
Na regulatorju je pa tisti šrauf ki najbolj pušča tako zategnjen da ga ne morem odtegniti. Takda zaenkrat še nisem nič rešil.

Kempo, a bi se ti dalo malo pogledati po navodilih če je kaj napisanega/narisanega o regulatorju ali ročkah, pa da mi poskeniraš tisto?

p.m. : Pomoje bi mi najbolj pomagale slike iz kataloga rezervnig delove, ker tam je lepo vse razstavljeno.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.