Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cholt45 Vajenec
Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 12:25 Naslov sporočila: Deutz Torpedo 4506, puščanje hidravlike in splošni servis |
|
|
Pozdravljeni!
Obračam se na tale forum in upam da mi boste znali pomagati pri servisu traktorja Torpedo Deutz tip TD4506S letnik 84. Ker traktor ni moj ampak je pri punci, ga tudi ne poznam preveč dobro, servisnih navodil ipd. pa tudi nimajo.
Največji problem je iztekanje hidravljičnega olja. Včeraj sem ga temeljito opral in ugotovil da pušča na dveh mestih.
Obe mesti sta označeni na sliki. Prvo je na mestu ročk, drugo pa ne sprednji desni strani pod sedežem.
[img]http://i.imgur.com/eoDaH.jpg?2[/img]
Kaj predvidevate da je potrebno menjati, samo kako dihtungo ali kaj več?
Kjer se iztoči olje iz hidravličnega sistema, kateri vijak je za to?
Katero olje uporabljate v hidravliki? Tu sem v eni temi zasledil da bi se naj uporabljalo navadno motorno 10w45.
Zanima me tudi kje se preveri nivo olja v menjalniku, da še to preverim če štima.
Prosil bi vas tudi za navodila, če jih mogoče ima kdo doma, da si jih skopiram ali pa če ima mogoče kak pdf. Lepo bi bilo imeti tudi električno shemo.
Trenutno sem na netu našel le navodila za TD7506
Upam da ni preveč vsega naenkrat.
p.s. : Še eno dodatno vprašane. . A se da odklopit kompresor, ker se ga trenutno splog ne rabi. Zavore so itak mehanske/boben, ali se motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Roskar Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 26.08. 2009, 17:04 Prispevkov: 800
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
kompresor odklopit oz. deformirati pa je totalna neumnost. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cholt45 Vajenec
Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 14:35 Naslov sporočila: |
|
|
Nisem ga mislil deformirati ali kar fizično odstraniti. Vem da ma stricev zetor samo eno ročko da ga odklopiš, se pravi da se pri torpedotu to ne da tako enostavno? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 15:26 Naslov sporočila: |
|
|
Na IMT-ju sem imel desno pedalo povezano na kompresor, pa sem povezavo odstranil in od takrat veliko boljše funkcionirajo in je lažje nastavit zavore, ter stopalke so mehkejše. Zračne zavore niso bile nikdar v uporabi in tudi trenutno noben priključek jih nima montiranih. Kompresor služi zgolj za pumpanje gum in izpihovanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cholt45 Vajenec
Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, sem zdaj prelistal cca. 300 strani onega pdf-ja (td7506) in tam piše da hidravlika nima odprtine za izpust olja in da ga moraš izsesati. Faj ne , not. Označeno je tudi kje je treba pogledati olje za menjalnik. Takda če je vsaj malo podobno 4506-ki sta ta dva problema rešena.(Prilepim jutri slike lokacij šraufov za bodoče mehanike).
Zdaj mi še edino ostane da razstavim regulator, ter odstranim ročke, da vidim zakaj pušča. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kempo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10 Prispevkov: 362 Kraj: Kamnik
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alkoholik Forumovec leta 2012
Pridružen/-a: 22.03. 2006, 10:43 Prispevkov: 2195
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
v hidravliko daj motorno olje.
pazi pri razdiranju regulatorja itd da kaj ne polomiš izgubiš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
reider Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 27.10. 2010, 19:48 Prispevkov: 1505 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
Šokiran sem Izsesavat. zajebancija. Kaj je res blo problem naredit luknjo , navoj in vijak. Si je to morebiti gdo izdelal pozneje sam?? Sicer sem delal dosti z 55 tx pa tega ne vem. Olje dolivaš za sedežem. To je edino kar se spomnim. To je že leta nazaj. Ima pa tudi menjalnik in pumpa isto olje kot star Zetor kajne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Kempo Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 17.05. 2010, 18:10 Prispevkov: 362 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
Ja ko sm jaz razdiral hidravliko smo tut mogli olje ven dobit in mžnost je bila ali z lončkom vn pobiram ali pa kako drugače... Na koncu sem dal spojko v kiper ventil, in kipal da je olje steklo ven, ko ga je bilo še malo notri sem pa nehal da ne bi pokvaril črpalke...
Sem pa dal motorno olje notr ko sm na novo dajal olje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cholt45 Vajenec
Pridružen/-a: 11.04. 2012, 11:14 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 14 Apr 2012 14:31 Naslov sporočila: |
|
|
Hja, ročk mi ni uspelo odstraniti, na silo jih pa tudi nisem hotel vleči ven, ker niti točno ne vem kako je vse skupaj sestavljeno.
Na regulatorju je pa tisti šrauf ki najbolj pušča tako zategnjen da ga ne morem odtegniti. Takda zaenkrat še nisem nič rešil.
Kempo, a bi se ti dalo malo pogledati po navodilih če je kaj napisanega/narisanega o regulatorju ali ročkah, pa da mi poskeniraš tisto?
p.m. : Pomoje bi mi najbolj pomagale slike iz kataloga rezervnig delove, ker tam je lepo vse razstavljeno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|