Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
luX Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2011, 11:42 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 11:55 Naslov sporočila: IMT 539 menjalnik |
|
|
Lep pozdav uporabnikom foruma
Pri delu z traktorjem sem naletel na težavo.
Pri vožnji naprej je v notranjosti traktorja bilo slišati zvok podoben žvižgu. Traktor se je ustavil. Ko sem skušal dati v prestavo je sploh ni prijelo. Če dam traktor v 1,2,3 ali v vzratno prestavo se traktor ne premika. Sam mislim da je problem v menjalniku (zobnik ali sklopka) Če je že kdo naletel na podobno težavo, bi prosil da napiše kako se je lotil popravila in kaj bi bil možen vzrok nedelovanja.
Vesel bom vsake koristne informacije.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marolt Moderator & Forumovec leta 2009
Pridružen/-a: 29.03. 2006, 13:42 Prispevkov: 2778 Kraj: Bloke
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 12:15 Naslov sporočila: Re: IMT 539 |
|
|
luX je napisal/a: | Lep pozdav uporabnikom foruma
Pri delu z traktorjem sem naletel na težavo.
Pri vožnji naprej je v notranjosti traktorja bilo slišati zvok podoben žvižgu. Traktor se je ustavil. Ko sem skušal dati v prestavo je sploh ni prijelo. Če dam traktor v 1,2,3 ali v vzratno prestavo se traktor ne premika. Sam mislim da je problem v menjalniku (zobnik ali sklopka) Če je že kdo naletel na podobno težavo, bi prosil da napiše kako se je lotil popravila in kaj bi bil možen vzrok nedelovanja.
Vesel bom vsake koristne informacije.
lp |
Se ti menjalniška ročica normalno premika in samo ne gre v brzino?Ali gre v brzino in se traktor ne premika?
Poizkusi vklopiti kardan? Gre normalno?
Možnost- velikorat se menjalniška ročica postavi v položaj (zašalta) tako, da jo je nemogoče premakniti ali pa ostane v brzini.
To verjetno ni krivo...
-potisne vilice, le te se lahko zlomijo malo verjetno amapk se in potem ti menjalnik dela samo recimo tiste brzine kjer so vilice cele.
Se pravi ali ne dela 2 in 3 ali pa vzvratna in 1 če govorim za IMT 539.
-Lahko da je šel kakšen zobnik v prenosih vendar tisto kar lepo zaropota ( odviješ in spustiš olje ven kakšen kos pride že z oljem na plano)...
Še bolje je da snameš pokrov menjalnika in vidiš pri čem si.
-Če bi šla sklopka potem bi z silo še vedno lahko dal traktor v prestavo samo bi škrtalo... Če je zlomilo lamelo potem tudi kardana neboš z lahkoto vklopil če je kaj z potisno oziroma s sklopko enako.
Možnost je še tačka na slopki samo potem je menjalnik normalen. Samo sklopka ne deluje oziroma pogojno.
Možnosti je veliko malo bolj je potrebno opisati pa se da kaj pomagati.
Sam sem mišljenja, po opisu, da gre za kakšno zlomljeno osovino ker če bi bil samo zobnik potem bi imel problem samo z eno predstavo. Za sklopko pa dvomim. če normalno odvaja bi moral delovati.
Ps : se ročica za pomožne predstave normalno premika?
Govorim na pamet težko je podati realno oceno.
LP M |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mstrek Moderator
Pridružen/-a: 12.03. 2007, 18:21 Prispevkov: 5111 Kraj: BELA KRAJINA
|
Objavljeno: 26 Avg 2011 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko ur pa ima traktor? Če gre normalno v prestavo, je lahko odstopila pogonska lamela. So neti popustili na njej.
Na našem sem menjal pri 3800 urah kardansko, ker ni prijemala, potem sem pa še pogonsko ker je bla bolj boga... je bilo vprašanje časa kdaj bi popustila...mogoče ob prvi večji obremenitvi...ali ob kakšnem cukanju. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
luX Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2011, 11:42 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 02 Sep 2011 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje hvala vam za trud, in za vsak odgovor posebaj, saj vsaka pomoč in nasvet pride prav.
V olju se ne pojavljajo nobeni zdrobljeni delčki kateri bi kazali, da bi bilo karkoli zlomljeno.
Stvar je sledeča: kardan deluje normalno, snel sem pokrov od menjalnika in zgledajo vsi zobniki normalno, vzel sem pokrov še dol kjer se nahaja hidravlika in v kateri je osovina od menjalnika do diferecijala, zgleda vse normalno.
Torej mi preostane še samo sklopka?
Prestave grejo vse 1,2,3, R in reduktor. vendar traktor se ne premika. Poiskusim še z skolpko?
Traktor ima 3700ur, bom še pregledal pogonsko lamelo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toyo Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.12. 2010, 19:10 Prispevkov: 67 Kraj: Prekmurje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
luX Vajenec
Pridružen/-a: 26.08. 2011, 11:42 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ali ima kdo idejo kako naprej? kaki ležaj je to in koliko stane?
Za sedeš ležaja sem se pogovarjal z mehanikom in pravi da se to neda variti da bi rabil celotno vse novo. Potrgalo je vse vijake in jih dobesedno zmlelo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toyo Kmetovalec
Pridružen/-a: 26.12. 2010, 19:10 Prispevkov: 67 Kraj: Prekmurje
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
res hudo. lahko se to napravi samo to tudi stane. celo ohišje zmontirat dol, daš v eno fabriko ki se bavi z varjenjem takih kovin. pol pa da borverk ali večji rezkalni stroj in se ti obdela na mero.
ali pa celotno ohišje novo(lahko tudi rabljeno)malo brskaj po netu
mislim da celotni del bo cenejši kot popravilo.
probaj tu:
Ferdo Krajnc
Podlož 18
Stari trg pri Ložu 1386
041379141 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|