Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 09:23 Naslov sporočila: Zavore zetor 3511 |
|
|
Imam problem. Imamo zetorja 3511, letnik '75. Problem so zavore, ker skoraj ne primejo več oz. je nemogoče nastaviti razdelilnik levo-desno v položaj, kjer bi prijele zavore na obeh kolesih. če je ročica razdelilnika popolnoma na desni, tudi desno kolo skoraj ne prime. pedal pa je trd, komaj se kaj pritsne. na srečo ga sicer ne uporabljamo za drugo, kot za pripeljati balo v hlev, pridejo pa tam prav zavore levo-desno, ker so bale težke in gre skoraj vedno samo po zadnjih. je imel že kdo kakšen tak primer oz. kaj mislite, kaj bi lahko bilo narobe? hvala za vso pomoč! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednež Izjava leta 2010 & Forumovec leta 2011
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 15:12 Prispevkov: 1975
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
Po vsej verjetnosti je kaj narobe s hidravličnim cilindrom.
Preden začnete razkopavati, natančno poglejte, če ni prišlo kakšno poleno pod stopalko zavore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
_toni Forumovec leta 2010
Pridružen/-a: 03.05. 2009, 08:55 Prispevkov: 3660 Kraj: Gorenje Ponikve pri Trebnjem
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 12:55 Naslov sporočila: |
|
|
ne,ne, to pa ne... če približno ujamem položaj, da bi zavirali obe kolesi, gre pedal dlje... mora biti nekaj drugega... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednež Izjava leta 2010 & Forumovec leta 2011
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 15:12 Prispevkov: 1975
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da ima enake zavore kot naš, ki ima pod vsako stopalko svoj glavni cilinder. Na koncu obeh cilindrov sta sornika z navoji M8. Sornik se prime s kleščami - kombinirkami. Z viličastim ključem 13 obračamo kontra matico in tako sornik krajšamo ali daljšamo. Če želimo višji pedal, ga je treba daljšati. Kaj dosti več doma na dvorišču že ni moč narediti.
Zetor ima sicer res odlične zavore, toda, če jih je treba popravljati je nujno odstraniti kabino in odvijačiti oba kraka. S tem pa je kar nekaj dela. Hvala Bogu, da je to treba delati le enkrat na ene 15 let. Nas ta opravek čaka to zimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.02. 2007, 20:24 Prispevkov: 2688 Kraj: štajerska
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
nevednež je napisal/a: | Mislim, da ima enake zavore kot naš, ki ima pod vsako stopalko svoj glavni cilinder. Na koncu obeh cilindrov sta sornika z navoji M8. Sornik se prime s kleščami - kombinirkami. Z viličastim ključem 13 obračamo kontra matico in tako sornik krajšamo ali daljšamo. Če želimo višji pedal, ga je treba daljšati. Kaj dosti več doma na dvorišču že ni moč narediti.
Zetor ima sicer res odlične zavore, toda, če jih je treba popravljati je nujno odstraniti kabino in odvijačiti oba kraka. S tem pa je kar nekaj dela. Hvala Bogu, da je to treba delati le enkrat na ene 15 let. Nas ta opravek čaka to zimo. |
ima vaš zetor drugačne zavore kot 6245? namreč pri našem kabine ni bilo potrebno odstranjevati pri menjavi zavor.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor 5011 Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 24.09. 2006, 09:14 Prispevkov: 1594 Kraj: Tržič
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da pri menjavi zavor ni treba snemat/ dvigat kabine. Le bočne reduktorje je treba dol pobirat, kar je pa kar precej težko, če maš pravo orodje (dvigalo za mašine ali paletni voziček) pa ni tak problem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor6911 Traktorist
Pridružen/-a: 27.06. 2010, 10:31 Prispevkov: 162 Kraj: dežela Štajerska
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 20:00 Naslov sporočila: |
|
|
trije primete pa en odšraufa:D mi smo pri našem 6911 že menjali na desnem kolesu ker je zavorno olje teklo po njih; smo pa postavili kabino naprej:D pa ne moremo primerjat 6245 in 3511 zaradi drugačne konstrukcije-po mojem pri 6245, ki ima šajbnbremze kolko vem ni treba premikat kabine, pri 35 11 pa ker ima čeljustne bremze :D če pa se da tudi brez premikanja kabine pa mi prosim javite :D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nevednež Izjava leta 2010 & Forumovec leta 2011
Pridružen/-a: 20.08. 2009, 15:12 Prispevkov: 1975
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Pri našem je nujno blatnika odstraniti. Drugače bočnih reduktorjev ni možno odvijačiti. Kabina pa je na blatnike naslonjena.
Verižno dvigalo je izvrsten pripomoček za to delo. Ampak letos ga bom peljal k mehaniku. Sem prestar za te stvari. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor6911 Traktorist
Pridružen/-a: 27.06. 2010, 10:31 Prispevkov: 162 Kraj: dežela Štajerska
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 20:07 Naslov sporočila: |
|
|
katerega zetorja imate? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor6911 Traktorist
Pridružen/-a: 27.06. 2010, 10:31 Prispevkov: 162 Kraj: dežela Štajerska
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="_toni"]ne,ne, to pa ne... če približno ujamem položaj, da bi zavirali obe kolesi, gre pedal dlje... mora biti nekaj drugega...[/quote]
kaj pa če je kriv zrak? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|