Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zetor proxima Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.09. 2006, 19:50 Prispevkov: 1074
|
Objavljeno: 29 Okt 2006 17:22 Naslov sporočila: biodizel |
|
|
debata o biodizlu,gorivu prihodnosti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zetor proxima Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 10.09. 2006, 19:50 Prispevkov: 1074
|
Objavljeno: 29 Okt 2006 17:23 Naslov sporočila: biodizel |
|
|
v tovarni sladkorja v Ormožu pa se dogovarjajo da bi iz sladkorne pese izdelovali bioetanol. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 00:09 Naslov sporočila: Re: biodizel |
|
|
Lep pozdrav.
Mislim da to ne bo držalo, torej da bi v ormožu pridelovali iz sladkorne pese biodizel.
Gre za olno repico in še neke druge rastline, ne vem kere že.
Bio dizel po moje ni gorivo prihodnosti, kajti če bi vse njive posadili z temi raztlinami, ki dajo to gorivo, bi to bilo le nekaj procentov svetovne porabe dizelskih goriv, tako da to je le en "dodaten vir naravnih naftnih derivatov".
Sicer pa ima baje motor manjši moment pri tem gorivu.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 10:00 Naslov sporočila: |
|
|
Hehe.
Seveda nebi pridelovali biodizla iz sladkorne pese. Mislim, da to sploh ni mogoče. Razmišljajo pa, da bi tovarno prekonstruirali za izdelavo biodizla (seveda iz olne repice).
Tudi sam sem letos poskusil biodizel v kombajnu in moram rečti da nisem ugotovil velikih razlik, razen vonja.
Je pa res kot si rekel Deutz_, če bi bilo pol sveta posejano z oljno repico nebi niti približno zadostovalo vsej porabi dizelskega goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav.
Ja zanimive izkušnje glede biodizla. Kje si ga kupo?
Potrebno bi bilo iznajt neke umetnega, kar ne bi škodovalo okolju.
Nekateri pravijo, da že imajo nadomestek fosilnim gorivom, le da še ga za enrkat zaradi "divjega vzhoda" ne dajo na tržišče, kajti če enkrat nafte zmanka je vzhod lačen, misli na države izvoznice nafte. Torej lahko pride do vojne, verjetno pa kaj spreljate ter slišite da se norci igrajo z jederskim orožjem.... In verjetno veste, da ga je za vsaj 8 kratno uničenje zemlje.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MarkoSkače Traktorist
Pridružen/-a: 27.08. 2006, 17:28 Prispevkov: 131 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 10:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pripeljal mi ga je en prijatel iz prekmurja od tistega tipa, ki ga izdeluje. Pripeljal mi ga je samo sto litrov tak da sem ga zmešal s pravo nafto. Drugače nebi mel dovol za en dan.
Seveda nekdo zavira razvoj glede začetka uporabe drugih virov energije. Sej pa niso inženirji tako butasti, da nebi mogli narediti in vgraditi v stroj ali avto nekega drugačnega motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 11:40 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav Marko.
Jap mislim da imaš prav, namreč zelo razvit je motor na vodik, sicer pa na električno energijo so že izdelali avto v mariboru na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko.
Problem pri elektro motorih je kam shranit energijo za pogon motorja. sam verjeno veš kak težko si akomulatorji, predstavljaj pa si kak bi bil težak akomulator,v katerega bi shranili energija, da bi se lahko vozil kot z sedanjimi motorji.
ampak prej al slej bo tudi to šlo, zelo velika neznanka je tudi sončna energija. morda bodo nekoč imali avti svoje sončne celice in še zravne akomulator.
Sam vidim čez 50 let skoraj vsako streho pokrito z sončnimi celicami, v šoštanju blok 6, v krškem drug reaktro, in na skroraj vsakem potoku elektrtarno.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gtigolf Traktorist
Pridružen/-a: 24.02. 2006, 15:46 Prispevkov: 122 Kraj: šoštanj
|
Objavljeno: 07 Nov 2006 18:07 Naslov sporočila: |
|
|
Deutz_ je napisal/a: |
Problem pri elektro motorih je kam shranit energijo za pogon motorja. sam verjeno veš kak težko si akomulatorji, predstavljaj pa si kak bi bil težak akomulator,v katerega bi shranili energija, da bi se lahko vozil kot z sedanjimi motorji.
|
ja tisti akomulatorji v vozilih so težki ker so svinčevi,svinc pa vsebujejo zato ker ima veliko akomulativno sposobnost pa najbrž tud ni drag,sam pa ma to nega tivno lastnost da je težek,obstajajo pa tud drugi akomulatorji ki imajo mogoče mal manjšo akomulativno sposobnost pa so najbrž mal dražji sam so bistveno lažji,tk da v električni avto najbrž nebi dali svinčev akomulator,bi dali lažjega.
sam js če po pravici povem pa nebi nikol mel električni avto.Mašina more pokat ko daš gas ne pa neki brenčat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Deutz_ Traktorist
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 11:41 Prispevkov: 103 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Nov 2006 00:25 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo.
Čeprav sem študent elektro smeri, žal morem rečti, da ne poznam podrobnosti akumulatorja, namreč nismo ga nikoli obravnavali. Tako da zakaj svinec in zakaj ne v tem trenutku ne morem rečti.
Dejstvo pa je, da je problem s skladiščenjem energije in to je največji problem pri teh avtomobilih.
jah tudi sam ne bi zamenjal motorja na fosilna goriva za elektro motor, ampak če bo prišlo do tega, se bomo morali privadit tudi na slednjega.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomo_vinković_732 Vajenec
Pridružen/-a: 12.11. 2006, 19:20 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 14 Nov 2006 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
traparija svetovna.
ma ga ne nalijem niti u traktor kaj šele u bmw-ja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|