Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Massey Ferguson 5455
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

sensation
Vajenec


Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 18:48    Naslov sporočila: Massey Ferguson 5455

Odgovori s citatom


malo bom povedal, katere stvari me "begajo" na tem MF-ju (po nekje narejenih 160 urah):
-hidravlika nima neke višine primerljive z ostalimi traktorji, kljub maksimalno nastavljenemu potenciometru za nastavitve dviga višine
-kazalnik nivoja gladine nafte je zlo neenakomeren oz. poskočen, nima konstantnega prikazovanja višine
-mislim, da so gume v standardni opremi preozke (na zadnji osi so gume 18.4R34)
-dyna 4 je super, a se pa moraš navaditi, a mislim da mamo s tem verjetno probleme, saj včasih kar ugasne in začne piskat tak po 2 sekundnih intervalih in lučka na št.1 blenkati, ga ugasneš, znova prižgeš in laufa, včasih pa večkrat "restartaš"

če ima kdo kako vprašanje ali mogoče kdo ve rešitev na problem, se naj tu pridruži in kaj podebatiramo"


Nazadnje urejal/a sensation 03 Nov 2010 19:38; skupaj popravljeno 3 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

mccormick.blaz
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18
Prispevkov: 1118

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 19:12    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


No daj kake slikike traktorja pa povej mal koliko je bila cena pa moč traktorja ker me zanima in semo se že zanimali za podoben traktor. Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran Yahoo Messenger - naslov MSN Messenger - naslov

gregor
Traktorist


Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41
Prispevkov: 191
Kraj: šentjur pri celju

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 19:14    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


jaz mam eno prašanje zate. zanima me cena pa če bilhka mal našteu dodatno opremo pa če bi lahka kako slikco prlepu hvala l p

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

sensation
Vajenec


Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 19:45    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


- stal je slabih 46000 EUR z davkom, ima 100 KM, glavna oprema: dyna4, klima, EHR, zunanje upravljanje hidravlike
- kupljen pri Kmetijski mehanizaciji Trboje

imam še dial up linijo, ko bom imel dostop do hitrejše linije, bom naložil slike, dve pa sem le




Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 20:19    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mogoče kdo ve v čem je razlika med tema dvema traktorjema? Oba imata oznako 5455.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 21:09    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
Mogoče kdo ve v čem je razlika med tema dvema traktorjema? Oba imata oznako 5455.


Desni ima podrto havbo zaradi boljše preglednosti. Razlika je samo v podrti havbi, motor in vse drugo je isto. Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

skrjanecjanez
V.I.P
V.I.P


Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50
Prispevkov: 1214
Kraj: Dolenjska

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 21:15    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Citiram:
malo bom povedal, katere stvari me "begajo" na tem MF-ju (po nekje narejenih 160 urah):
-hidravlika nima neke višine primerljive z ostalimi traktorji, kljub maksimalno nastavljenemu potenciometru za nastavitve dviga višine, naj še omenim, da se zelo počasi spušča
-kazalnik nivoja gladine nafte je zlo neenakomeren oz. poskočen, nima konstantnega prikazovanja višine
-mislim, da so gume v standardni opremi preozke (na zadnji osi so gume 18.4R34)
-žal smo že imeli eno ukrepanje serviserja, ker nam ni hotel včasih užgat na prvo, no enkrat pa sploh več ni (kriva je bla samo ključavnica)
-dyna 4 je super, a se pa moraš navaditi, a mislim da mamo s tem verjetno probleme, saj včasih kar ugasne in začne piskat tak po 2 sekundnih intervalih in lučka na št.1 blenkati, ga ugasneš, znova prižgeš in laufa, včasih pa večkrat "restartaš"

če ima kdo kako vprašanje ali mogoče kdo ve rešitev na problem, se naj tu pridruži in kaj podebatiramo"

V kabini imaš gumb, s katerim uravnavaš hitrost spuščanja hidravlike(nahaja se zraven gumba za nastavitev višine dviga).
Menjalnika se boš pa tudi navadil. Pri nas smo nekako imeli podobne težave od začetka. Včasih je res začelo kaj piskat-pride do napake, če kaj narobe narediš. Sploh zdaj, ko še nisi navajen traktorja se to rado naredi. Pri meni se to že dolgo ni naredilo, ker sem ga že navajen. Drugače pa je Dyna 4 zelo v redu nasploh se mi zdi. Very Happy

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Grega S
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13
Prispevkov: 3586

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2008 21:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Mi kdo razloži kako deluje ta Dyna 4 menjalnik. Vem, da za vmesne prestave samo potiskaš ročico levo pod volanom naprej ali nazaj. Kako pa menjaš skupine?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

gregor
Traktorist


Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41
Prispevkov: 191
Kraj: šentjur pri celju

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2008 10:11    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


še eno prašanje imam zate. kdaj pa ste traktor kupl ker mi smo se tudi lani zanimal za njega pa nas bi pršo 5445 47 tisoč eur sam da od tvoje opreme ma zram še sam spredno hidravliko pa kardan

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov

sensation
Vajenec


Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14
Prispevkov: 22

PrispevekObjavljeno: 26 Okt 2008 10:16    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Grega S je napisal/a:
Mi kdo razloži kako deluje ta Dyna 4 menjalnik. Vem, da za vmesne prestave samo potiskaš ročico levo pod volanom naprej ali nazaj. Kako pa menjaš skupine?



Za lažjo predstavo rečmo, da imamo skupine in podskupine (kot si ti omenil vmesne prestave), dyna4 ima 4 skupine (1,2,3,4) in vsaka skupina ima 4 podskupine (A,B,C,D) torej to znaša 4×4 = 16; 16 naprej in seveda tudi 16 nazaj. za prestavljanje podskupin imaš tisto ročico ob volanu, ki jo za vožnjo naprej prestaviš naprej, za nazaj pa v drugo smer. za podskupine v določeni skupini pa samo "klikaš " naprej in nazaj (formula1)....npr. iz 3A v 3B, potem v 3C za hitrejšo vožnjo, klikati moraš postopoma, ne gre da bi iz 3A v 3D, za počasnejšo vožnjo pa klikaš nazaj.
Na tvoji desni strani pa imaš menjalnik, ki je v obliki črke T. s katerim tudi lahko prestavljaš vmesne prestave, porineš ga naprej ter spustiš na hitro in ti npr. prestavi iz 3A v 3B, še enkrat in ti prestavi v 3C, naslednjič gre v 3D in zdaj ni več vmesnih prestav v tej skupini, če še enkrat porineš ti zapiska da je potrebno premaknit v 4A (ob menjalniku ti prikazuje šteilko skupine, na armaturi pa podskupino), zato je potrebno na tem menjalniku pritisnit na gumb s palcem in ga porineš naprej, tako si prestavil v 4A (hkrati gumb in naprej), za vmesne pa ni potrebno stisnit gumba, tu je razlika!

Seveda pa se menjalnik prilagaja hitrosti, da ne pride do preobremenjenosti itd. npr. če imaš ful naložen trosilec, štartaš iz 3A, se pelješ, prestaviš podskupino, se pelješ v 3B, zdaj pa klikneš gumb in prestaviš T menjalnik, in če je hitrost dovolj velika ti prestavi v 4A in ne v 3C in 3D....
ko zmanjšuješ hitrost, se pelješ v 4C in klikneš gumb in T menjalnik prestaviš nazaj ti ne bo prestavilo v 3 skupino, saj je hitrost prevelika (in ti prestavi v 4B kar je primerno tekoči hitrosti), in ni mogoče "bremzati s menjalnikom"
če ti letiš 40 km/h s prikolico in imaš 50 m do križišča v 4D, daš ročico oz. invertor ob volanu v neutral, in se avtomatsko zmanjšujejo vmesne prestave glede na hitrost, vmesne se avtomatsko dajo na 4A in če ustaviš, klikneš gumb in t menjalnik nazaj in ti prestavi v 3A, daš invertor naprej in greš naprej., to gre vse brez kuplunge seveda, če pa ti ni potrebno ustavit pa ko se s počasnejšo vožnjo pelješ in samo daš invertor pri 4A naprej in greš dalje....
s tem invertorjem pa ni možno prestavljat skupin....
upam, da nisem zakompliciral stvari.....

glede hitrosti spuščanja, imamo na maksimum, a vseeno se mi zdi vse to počasi!
glede napake v dyna4, zadnjič sem se samo peljal in nisem nič prestavljal in je samo crknil, začelo piskati in bliskati tista št.1 pri T menjalniku!


Nazadnje urejal/a sensation 26 Okt 2008 10:32; skupaj popravljeno 1 krat

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> AGCO Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 1 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.