Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sensation Vajenec
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 18:48 Naslov sporočila: Massey Ferguson 5455 |
|
|
malo bom povedal, katere stvari me "begajo" na tem MF-ju (po nekje narejenih 160 urah):
-hidravlika nima neke višine primerljive z ostalimi traktorji, kljub maksimalno nastavljenemu potenciometru za nastavitve dviga višine
-kazalnik nivoja gladine nafte je zlo neenakomeren oz. poskočen, nima konstantnega prikazovanja višine
-mislim, da so gume v standardni opremi preozke (na zadnji osi so gume 18.4R34)
-dyna 4 je super, a se pa moraš navaditi, a mislim da mamo s tem verjetno probleme, saj včasih kar ugasne in začne piskat tak po 2 sekundnih intervalih in lučka na št.1 blenkati, ga ugasneš, znova prižgeš in laufa, včasih pa večkrat "restartaš"
če ima kdo kako vprašanje ali mogoče kdo ve rešitev na problem, se naj tu pridruži in kaj podebatiramo"
Nazadnje urejal/a sensation 03 Nov 2010 19:38; skupaj popravljeno 3 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mccormick.blaz Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 08.10. 2008, 17:18 Prispevkov: 1118
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
No daj kake slikike traktorja pa povej mal koliko je bila cena pa moč traktorja ker me zanima in semo se že zanimali za podoben traktor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregor Traktorist
Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41 Prispevkov: 191 Kraj: šentjur pri celju
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
jaz mam eno prašanje zate. zanima me cena pa če bilhka mal našteu dodatno opremo pa če bi lahka kako slikco prlepu hvala l p |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sensation Vajenec
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14 Prispevkov: 22
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 20:19 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kdo ve v čem je razlika med tema dvema traktorjema? Oba imata oznako 5455.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | Mogoče kdo ve v čem je razlika med tema dvema traktorjema? Oba imata oznako 5455. |
Desni ima podrto havbo zaradi boljše preglednosti. Razlika je samo v podrti havbi, motor in vse drugo je isto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skrjanecjanez V.I.P
Pridružen/-a: 22.05. 2008, 12:50 Prispevkov: 1214 Kraj: Dolenjska
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: | malo bom povedal, katere stvari me "begajo" na tem MF-ju (po nekje narejenih 160 urah):
-hidravlika nima neke višine primerljive z ostalimi traktorji, kljub maksimalno nastavljenemu potenciometru za nastavitve dviga višine, naj še omenim, da se zelo počasi spušča
-kazalnik nivoja gladine nafte je zlo neenakomeren oz. poskočen, nima konstantnega prikazovanja višine
-mislim, da so gume v standardni opremi preozke (na zadnji osi so gume 18.4R34)
-žal smo že imeli eno ukrepanje serviserja, ker nam ni hotel včasih užgat na prvo, no enkrat pa sploh več ni (kriva je bla samo ključavnica)
-dyna 4 je super, a se pa moraš navaditi, a mislim da mamo s tem verjetno probleme, saj včasih kar ugasne in začne piskat tak po 2 sekundnih intervalih in lučka na št.1 blenkati, ga ugasneš, znova prižgeš in laufa, včasih pa večkrat "restartaš"
če ima kdo kako vprašanje ali mogoče kdo ve rešitev na problem, se naj tu pridruži in kaj podebatiramo" |
V kabini imaš gumb, s katerim uravnavaš hitrost spuščanja hidravlike(nahaja se zraven gumba za nastavitev višine dviga).
Menjalnika se boš pa tudi navadil. Pri nas smo nekako imeli podobne težave od začetka. Včasih je res začelo kaj piskat-pride do napake, če kaj narobe narediš. Sploh zdaj, ko še nisi navajen traktorja se to rado naredi. Pri meni se to že dolgo ni naredilo, ker sem ga že navajen. Drugače pa je Dyna 4 zelo v redu nasploh se mi zdi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Grega S Traktor Forum - zvestoba do groba
Pridružen/-a: 04.05. 2008, 13:13 Prispevkov: 3586
|
Objavljeno: 25 Okt 2008 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Mi kdo razloži kako deluje ta Dyna 4 menjalnik. Vem, da za vmesne prestave samo potiskaš ročico levo pod volanom naprej ali nazaj. Kako pa menjaš skupine? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gregor Traktorist
Pridružen/-a: 06.10. 2008, 17:41 Prispevkov: 191 Kraj: šentjur pri celju
|
Objavljeno: 26 Okt 2008 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
še eno prašanje imam zate. kdaj pa ste traktor kupl ker mi smo se tudi lani zanimal za njega pa nas bi pršo 5445 47 tisoč eur sam da od tvoje opreme ma zram še sam spredno hidravliko pa kardan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sensation Vajenec
Pridružen/-a: 25.10. 2008, 16:14 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 26 Okt 2008 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
Grega S je napisal/a: | Mi kdo razloži kako deluje ta Dyna 4 menjalnik. Vem, da za vmesne prestave samo potiskaš ročico levo pod volanom naprej ali nazaj. Kako pa menjaš skupine? |
Za lažjo predstavo rečmo, da imamo skupine in podskupine (kot si ti omenil vmesne prestave), dyna4 ima 4 skupine (1,2,3,4) in vsaka skupina ima 4 podskupine (A,B,C,D) torej to znaša 4×4 = 16; 16 naprej in seveda tudi 16 nazaj. za prestavljanje podskupin imaš tisto ročico ob volanu, ki jo za vožnjo naprej prestaviš naprej, za nazaj pa v drugo smer. za podskupine v določeni skupini pa samo "klikaš " naprej in nazaj (formula1)....npr. iz 3A v 3B, potem v 3C za hitrejšo vožnjo, klikati moraš postopoma, ne gre da bi iz 3A v 3D, za počasnejšo vožnjo pa klikaš nazaj.
Na tvoji desni strani pa imaš menjalnik, ki je v obliki črke T. s katerim tudi lahko prestavljaš vmesne prestave, porineš ga naprej ter spustiš na hitro in ti npr. prestavi iz 3A v 3B, še enkrat in ti prestavi v 3C, naslednjič gre v 3D in zdaj ni več vmesnih prestav v tej skupini, če še enkrat porineš ti zapiska da je potrebno premaknit v 4A (ob menjalniku ti prikazuje šteilko skupine, na armaturi pa podskupino), zato je potrebno na tem menjalniku pritisnit na gumb s palcem in ga porineš naprej, tako si prestavil v 4A (hkrati gumb in naprej), za vmesne pa ni potrebno stisnit gumba, tu je razlika!
Seveda pa se menjalnik prilagaja hitrosti, da ne pride do preobremenjenosti itd. npr. če imaš ful naložen trosilec, štartaš iz 3A, se pelješ, prestaviš podskupino, se pelješ v 3B, zdaj pa klikneš gumb in prestaviš T menjalnik, in če je hitrost dovolj velika ti prestavi v 4A in ne v 3C in 3D....
ko zmanjšuješ hitrost, se pelješ v 4C in klikneš gumb in T menjalnik prestaviš nazaj ti ne bo prestavilo v 3 skupino, saj je hitrost prevelika (in ti prestavi v 4B kar je primerno tekoči hitrosti), in ni mogoče "bremzati s menjalnikom"
če ti letiš 40 km/h s prikolico in imaš 50 m do križišča v 4D, daš ročico oz. invertor ob volanu v neutral, in se avtomatsko zmanjšujejo vmesne prestave glede na hitrost, vmesne se avtomatsko dajo na 4A in če ustaviš, klikneš gumb in t menjalnik nazaj in ti prestavi v 3A, daš invertor naprej in greš naprej., to gre vse brez kuplunge seveda, če pa ti ni potrebno ustavit pa ko se s počasnejšo vožnjo pelješ in samo daš invertor pri 4A naprej in greš dalje....
s tem invertorjem pa ni možno prestavljat skupin....
upam, da nisem zakompliciral stvari.....
glede hitrosti spuščanja, imamo na maksimum, a vseeno se mi zdi vse to počasi!
glede napake v dyna4, zadnjič sem se samo peljal in nisem nič prestavljal in je samo crknil, začelo piskati in bliskati tista št.1 pri T menjalniku!
Nazadnje urejal/a sensation 26 Okt 2008 10:32; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|